Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

O scurta introducere in Buzz Marketing pentru afaceri mici, medii sau mari

de
1627 0 18 Aug. 2011
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Afacerile de orice calibru si din orice domeniu au nevoie de marketing si mai presus de orice au nevoie de tehnici originale, inovative, creative si necostisitoare de marketing. Marketing-ul viral a inceput sa prinda popularitate si la noi in tara si diverse afaceri incearca sa isi promoveze produsele sau serviciile prin acest tip specific de marketing. Buzz marketing-ul se considera de multi experti din domeniu ca fiind un hibrid intre marketing-ul viral si marketing-ul „din-gura-in-gura” sau Word-of-Mouth Marketing.

Buzz Marketing-ul incearca sa amplifice efectul pozitiv proiectat cu ajutorul tehnicilor clasice de marketing in moduri noi care sa corespunda cu preferintele consumatorilor carora isi adreseaza mesajele de promovare. Ca rezultat evident, buzz marketing-ul isi trimite irizatiile in mediul retelelor sociale si prin intermediul blogurilor.

Retelele sociale sunt medii populare in care ne gasim de cele mai multe ori majoritatea clientilor si ele faciliteaza raspandirea unui mesaj de promovare cu rapiditate uluitoare. De asemenea, blogurile sunt extrem de indragite de internauti si buzz-urile care se proiecteaza in aceste medii devin vizibile catre audiente largi de consumatori.

Ideea din spatele buzz markekting-ului este cea ca majoritatea consumatorilor isi iau, in prezent, deciziile de achizitionare de produse si utilizare de servicii in functie de recomandarile semenilor lor. Buzz marketing-ul este lansat de companii si apoi raspandit de diverse platforme dintre retelele de socializare, bloguri si website-uri populare.


Cu alte cuvinte, companiile care beneficiaza de promovare se implica mai putin, nu interactioneaza la fel de mult cu potentialii sai consumatori si lasa aceasta sarcina in randul proiectantilor de buzz.

Buzz marketing-ul este ieftin si eficient. Conditiile necesare pentru a pregati si implementa o sarcina corecta si performanta de buzz marketing sunt cele legate de veridicitatea faptelor si informatiilor transmise si de calitatea celor care promoveaza mesajele de buzz marketing. Acestea trebuie sa dea impresia ca sunt spontane si transmise pe un ton prietenesc ca de la camarad la camarad.

Mai mult, mesajele de promovare trebuie sa contina informatii interesante, de impact major, sa detina abilitatea de a starni intriga si curiozitatea celor care intra in contact cu el.


Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii







Tags: buzz marketingmarketingafaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

O scurta introducere in Buzz Marketing pentru afaceri mici, medii sau mari
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

de Idei De Afaceri
27 Sep 2017
Statisticile arata ca 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, in medie, in fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe...

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Cum este afectat mediul de afaceri de noile modificari in legislatia fiscala

de Idei De Afaceri
11 Sep 2017
O vorba veche spune ca toamna se numara bobocii; in toamna asta, mediul de afaceri numara schimbarile din legislatia fiscala. Schimbarea anotimpului...

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Va prezint un nou fond de investiti!!!

Intrebare:
Compania Laser ne oferă 12% in fiecare zi din suma investită.
Suma minima care se poate investi este 5$ Ex: investiție de 1.000 $ obțineți 12% / zilnic din suma investita 1.440 USD ( R.O.I. 440.00 $) Depozitele mari cresc castiguri mari zilnic. Link inscriere:
https://laser.online/?referrer=Anicuta
Laser Online este un fond de investiții n cele mai avansate aplicații ale tehnologiei laser pentru medicină, informatică și alte domenii de activitate.

Raspuns: Buna ziua,rog mai multe detalii pe mariusavalcea@yahoo.com  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton