Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

O scurta introducere in Buzz Marketing pentru afaceri mici, medii sau mari

de Maria Nicutar 18 Aug. 2011 2915
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Afacerile de orice calibru si din orice domeniu au nevoie de marketing si mai presus de orice au nevoie de tehnici originale, inovative, creative si necostisitoare de marketing. Marketing-ul viral a inceput sa prinda popularitate si la noi in tara si diverse afaceri incearca sa isi promoveze produsele sau serviciile prin acest tip specific de marketing. Buzz marketing-ul se considera de multi experti din domeniu ca fiind un hibrid intre marketing-ul viral si marketing-ul „din-gura-in-gura” sau Word-of-Mouth Marketing.

Buzz Marketing-ul incearca sa amplifice efectul pozitiv proiectat cu ajutorul tehnicilor clasice de marketing in moduri noi care sa corespunda cu preferintele consumatorilor carora isi adreseaza mesajele de promovare. Ca rezultat evident, buzz marketing-ul isi trimite irizatiile in mediul retelelor sociale si prin intermediul blogurilor.

Retelele sociale sunt medii populare in care ne gasim de cele mai multe ori majoritatea clientilor si ele faciliteaza raspandirea unui mesaj de promovare cu rapiditate uluitoare. De asemenea, blogurile sunt extrem de indragite de internauti si buzz-urile care se proiecteaza in aceste medii devin vizibile catre audiente largi de consumatori.

Ideea din spatele buzz markekting-ului este cea ca majoritatea consumatorilor isi iau, in prezent, deciziile de achizitionare de produse si utilizare de servicii in functie de recomandarile semenilor lor. Buzz marketing-ul este lansat de companii si apoi raspandit de diverse platforme dintre retelele de socializare, bloguri si website-uri populare.


Cu alte cuvinte, companiile care beneficiaza de promovare se implica mai putin, nu interactioneaza la fel de mult cu potentialii sai consumatori si lasa aceasta sarcina in randul proiectantilor de buzz.

Buzz marketing-ul este ieftin si eficient. Conditiile necesare pentru a pregati si implementa o sarcina corecta si performanta de buzz marketing sunt cele legate de veridicitatea faptelor si informatiilor transmise si de calitatea celor care promoveaza mesajele de buzz marketing. Acestea trebuie sa dea impresia ca sunt spontane si transmise pe un ton prietenesc ca de la camarad la camarad.

Mai mult, mesajele de promovare trebuie sa contina informatii interesante, de impact major, sa detina abilitatea de a starni intriga si curiozitatea celor care intra in contact cu el.





Tags: buzz marketingmarketingafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
17 Apr 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
04 Dec 2023
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]