Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

O scurta introducere in Buzz Marketing pentru afaceri mici, medii sau mari

de
1588 0 18 Aug. 2011
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Afacerile de orice calibru si din orice domeniu au nevoie de marketing si mai presus de orice au nevoie de tehnici originale, inovative, creative si necostisitoare de marketing. Marketing-ul viral a inceput sa prinda popularitate si la noi in tara si diverse afaceri incearca sa isi promoveze produsele sau serviciile prin acest tip specific de marketing. Buzz marketing-ul se considera de multi experti din domeniu ca fiind un hibrid intre marketing-ul viral si marketing-ul „din-gura-in-gura” sau Word-of-Mouth Marketing.

Buzz Marketing-ul incearca sa amplifice efectul pozitiv proiectat cu ajutorul tehnicilor clasice de marketing in moduri noi care sa corespunda cu preferintele consumatorilor carora isi adreseaza mesajele de promovare. Ca rezultat evident, buzz marketing-ul isi trimite irizatiile in mediul retelelor sociale si prin intermediul blogurilor.

Retelele sociale sunt medii populare in care ne gasim de cele mai multe ori majoritatea clientilor si ele faciliteaza raspandirea unui mesaj de promovare cu rapiditate uluitoare. De asemenea, blogurile sunt extrem de indragite de internauti si buzz-urile care se proiecteaza in aceste medii devin vizibile catre audiente largi de consumatori.

Ideea din spatele buzz markekting-ului este cea ca majoritatea consumatorilor isi iau, in prezent, deciziile de achizitionare de produse si utilizare de servicii in functie de recomandarile semenilor lor. Buzz marketing-ul este lansat de companii si apoi raspandit de diverse platforme dintre retelele de socializare, bloguri si website-uri populare.


Cu alte cuvinte, companiile care beneficiaza de promovare se implica mai putin, nu interactioneaza la fel de mult cu potentialii sai consumatori si lasa aceasta sarcina in randul proiectantilor de buzz.

Buzz marketing-ul este ieftin si eficient. Conditiile necesare pentru a pregati si implementa o sarcina corecta si performanta de buzz marketing sunt cele legate de veridicitatea faptelor si informatiilor transmise si de calitatea celor care promoveaza mesajele de buzz marketing. Acestea trebuie sa dea impresia ca sunt spontane si transmise pe un ton prietenesc ca de la camarad la camarad.

Mai mult, mesajele de promovare trebuie sa contina informatii interesante, de impact major, sa detina abilitatea de a starni intriga si curiozitatea celor care intra in contact cu el.


Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii







Tags: buzz marketingmarketingafaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

O scurta introducere in Buzz Marketing pentru afaceri mici, medii sau mari
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: zel yatırımcılar Grup zel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton