Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
O scurta introducere in Buzz Marketing pentru afaceri mici, medii sau mari
Afacerile de orice calibru si din orice domeniu au nevoie de marketing si mai presus de orice au nevoie de tehnici originale, inovative, creative si necostisitoare de marketing. Marketing-ul viral a inceput sa prinda popularitate si la noi in tara si diverse afaceri incearca sa isi promoveze produsele sau serviciile prin acest tip specific de marketing. Buzz marketing-ul se considera de multi experti din domeniu ca fiind un hibrid intre marketing-ul viral si marketing-ul „din-gura-in-gura” sau Word-of-Mouth Marketing.
Buzz Marketing-ul incearca sa amplifice efectul pozitiv proiectat cu ajutorul tehnicilor clasice de marketing in moduri noi care sa corespunda cu preferintele consumatorilor carora isi adreseaza mesajele de promovare. Ca rezultat evident, buzz marketing-ul isi trimite irizatiile in mediul retelelor sociale si prin intermediul blogurilor.Propriul meu plan de afaceri
Cresterea prepelitelor japoneze
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Retelele sociale sunt medii populare in care ne gasim de cele mai multe ori majoritatea clientilor si ele faciliteaza raspandirea unui mesaj de promovare cu rapiditate uluitoare. De asemenea, blogurile sunt extrem de indragite de internauti si buzz-urile care se proiecteaza in aceste medii devin vizibile catre audiente largi de consumatori.
Ideea din spatele buzz markekting-ului este cea ca majoritatea consumatorilor isi iau, in prezent, deciziile de achizitionare de produse si utilizare de servicii in functie de recomandarile semenilor lor. Buzz marketing-ul este lansat de companii si apoi raspandit de diverse platforme dintre retelele de socializare, bloguri si website-uri populare.
Cu alte cuvinte, companiile care beneficiaza de promovare se implica mai putin, nu interactioneaza la fel de mult cu potentialii sai consumatori si lasa aceasta sarcina in randul proiectantilor de buzz.
Buzz marketing-ul este ieftin si eficient. Conditiile necesare pentru a pregati si implementa o sarcina corecta si performanta de buzz marketing sunt cele legate de veridicitatea faptelor si informatiilor transmise si de calitatea celor care promoveaza mesajele de buzz marketing. Acestea trebuie sa dea impresia ca sunt spontane si transmise pe un ton prietenesc ca de la camarad la camarad.
Mai mult, mesajele de promovare trebuie sa contina informatii interesante, de impact major, sa detina abilitatea de a starni intriga si curiozitatea celor care intra in contact cu el.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit