Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

O strategie de marketing care nu poate esua!

de
1856 0 25 Feb. 2012
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Strategiile de marketing ne ajuta in mod justificat afacerile sa devina afaceri profitabile timp indelungat, sa isi atraga un renume avantajos, sa isi consolideze o reputatie solida, sa isi proiecteze un brand in jurul serviciilor si produselor oferite. O strategie de marketing care nu poate esua este cea bazata pe cei 3P, strategie care reuseste sa adune laolalta toate aspectele de care trebuie sa aveti grija pentru linii continue de profitabilitate!

Iata strategia de marketing pe care nu trebuie sa o pierdeti din vedere si cei 3P carora sa le oferiti atentie maxima:

1. Produsul. Ce produse sau servicii intentionati sa oferiti? De ce va centrati atentia pe ele si de ce sunt ele dorite de consumatorii care va alcatuiesc audienta. Este vital sa stiti exact de ce doriti sa va specializati pe oferta acestor produse sau servicii, ce caracteristici detin si ce beneficii ofera, de ce vor fi achizitionate, in ce conditii si de ce sunt ele mai bune decat cele ale competitorilor dvs. Mai presus de orice, trebuie sa subliniati, in mod clar, punctele prin care produsele sau serviciile dvs se diferentiaza de cele ale concurentilor cu care impartiti piata, nisa sau sub-nisa pe care va pozitionati.

2. Pretul. Pretul este si el un element care poate face diferenta clara intre profitabilitate si slaba rentabilitate, intre profitabilitate si esec rasunator. Acest lucru nu poate fi neglijat si strategiile de stabilire a preturilor trebuie gandite alaturi de profesionisti. Stabiliti care este pragul limita admis de consumatorii care va alcatuiesc audienta tina, care sunt preturile practicate de competitorii dvs, care sunt beneficiile pe care le castigati in schimbul fiecarui nivel de pret admis.

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii





3. Promovarea. Promovarea este ultimul element pe care il amintim, insa nu trebuie sa capteze mai putina atentie. Promovarea este vitala pentru succesul in vanzarea oricarui produs sau serviciu. Este esential sa stabiliti care sunt canalele media pe care va bazati in incercarea de a ajunge la audienta tinta. Se poate sa fiti nevoit sa va folositi de retele de socializare, de blogging, de advertising-ul clasic cu beneficiile sale sporite sau de alte strategii inovative de promovare.


Tags: afaceripromovarestabilire preturistrategie de marketingafacerisucces vanzare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

O strategie de marketing care nu poate esua!
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Legea preventiei, una dintre cele mai necesare si asteptate legi de catre de mediul de afaceri

de Alina Constantinescu
10 Ian 2017
Deputatul PSD Florin Tripa considera ca este vital ca Legea preventiei in mediul de afaceri sa intre in vigoare cat mai curand posibil, de preferinta...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton