Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

O strategie de marketing care nu poate esua!

de
1976 0 25 Feb. 2012
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Strategiile de marketing ne ajuta in mod justificat afacerile sa devina afaceri profitabile timp indelungat, sa isi atraga un renume avantajos, sa isi consolideze o reputatie solida, sa isi proiecteze un brand in jurul serviciilor si produselor oferite. O strategie de marketing care nu poate esua este cea bazata pe cei 3P, strategie care reuseste sa adune laolalta toate aspectele de care trebuie sa aveti grija pentru linii continue de profitabilitate!

Iata strategia de marketing pe care nu trebuie sa o pierdeti din vedere si cei 3P carora sa le oferiti atentie maxima:

1. Produsul. Ce produse sau servicii intentionati sa oferiti? De ce va centrati atentia pe ele si de ce sunt ele dorite de consumatorii care va alcatuiesc audienta. Este vital sa stiti exact de ce doriti sa va specializati pe oferta acestor produse sau servicii, ce caracteristici detin si ce beneficii ofera, de ce vor fi achizitionate, in ce conditii si de ce sunt ele mai bune decat cele ale competitorilor dvs. Mai presus de orice, trebuie sa subliniati, in mod clar, punctele prin care produsele sau serviciile dvs se diferentiaza de cele ale concurentilor cu care impartiti piata, nisa sau sub-nisa pe care va pozitionati.

2. Pretul. Pretul este si el un element care poate face diferenta clara intre profitabilitate si slaba rentabilitate, intre profitabilitate si esec rasunator. Acest lucru nu poate fi neglijat si strategiile de stabilire a preturilor trebuie gandite alaturi de profesionisti. Stabiliti care este pragul limita admis de consumatorii care va alcatuiesc audienta tina, care sunt preturile practicate de competitorii dvs, care sunt beneficiile pe care le castigati in schimbul fiecarui nivel de pret admis.

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii





3. Promovarea. Promovarea este ultimul element pe care il amintim, insa nu trebuie sa capteze mai putina atentie. Promovarea este vitala pentru succesul in vanzarea oricarui produs sau serviciu. Este esential sa stabiliti care sunt canalele media pe care va bazati in incercarea de a ajunge la audienta tinta. Se poate sa fiti nevoit sa va folositi de retele de socializare, de blogging, de advertising-ul clasic cu beneficiile sale sporite sau de alte strategii inovative de promovare.


Tags: afaceripromovarestabilire preturistrategie de marketingafacerisucces vanzare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

O strategie de marketing care nu poate esua!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cu cine sa NU faci afaceri in Romania. Cele mai riscante domenii din economie

de Idei De Afaceri
30 Ian 2018
Economia romaneasca este precum un mar: apetisant pe dinafara, insa gaunos si cu un gust fad. Stam bine la capitolul crestere economica, insa dincolo...

Evolutia afacerilor din Romania in 2017

de Idei De Afaceri
29 Nov 2017
Evolutia economica a Romaniei din ultimul an genereza emotie. De la entuziasti sustinatori ai consumului ca marca a bunastarii, la contestatari...

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Cum este afectat mediul de afaceri de noile modificari in legislatia fiscala

de Idei De Afaceri
11 Sep 2017
O vorba veche spune ca toamna se numara bobocii; in toamna asta, mediul de afaceri numara schimbarile din legislatia fiscala. Schimbarea anotimpului...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

caut partener/investitor

Intrebare: Salut,am o afacere in care detin o linie de produs sticle PET(-utilaje noi+matrite) de 0,150l;0,250l;0,500l si0,900l),intr-o hala noua ce are toate utilitatile si as dori un partener pentru a extinde afacerea in domeniul fabricarii lactatelor ca iaurt,sana,cascaval etc. mentionand ca sunt inginer chimie alimentara cu experienta(promotia 1991,Fac. din Galati) .Astfel vreau sa inchid circuitul producand si imbuteliind produse din lapte pe langa vanzarea de PET-uri ptr. alti beneficiari ,cu alte cuvinte e nevoie de achizitii utilaje prelucrare lapte.Astept raspuns de la cei interesati.

Raspuns: lasa-ti va rog un telefon de contact.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton