Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

O strategie de marketing care nu poate esua!

de Matei Antonescu 25 Feb. 2012 4164
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Strategiile de marketing ne ajuta in mod justificat afacerile sa devina afaceri profitabile timp indelungat, sa isi atraga un renume avantajos, sa isi consolideze o reputatie solida, sa isi proiecteze un brand in jurul serviciilor si produselor oferite. O strategie de marketing care nu poate esua este cea bazata pe cei 3P, strategie care reuseste sa adune laolalta toate aspectele de care trebuie sa aveti grija pentru linii continue de profitabilitate!

Iata strategia de marketing pe care nu trebuie sa o pierdeti din vedere si cei 3P carora sa le oferiti atentie maxima:

1. Produsul. Ce produse sau servicii intentionati sa oferiti? De ce va centrati atentia pe ele si de ce sunt ele dorite de consumatorii care va alcatuiesc audienta. Este vital sa stiti exact de ce doriti sa va specializati pe oferta acestor produse sau servicii, ce caracteristici detin si ce beneficii ofera, de ce vor fi achizitionate, in ce conditii si de ce sunt ele mai bune decat cele ale competitorilor dvs. Mai presus de orice, trebuie sa subliniati, in mod clar, punctele prin care produsele sau serviciile dvs se diferentiaza de cele ale concurentilor cu care impartiti piata, nisa sau sub-nisa pe care va pozitionati.

2. Pretul. Pretul este si el un element care poate face diferenta clara intre profitabilitate si slaba rentabilitate, intre profitabilitate si esec rasunator. Acest lucru nu poate fi neglijat si strategiile de stabilire a preturilor trebuie gandite alaturi de profesionisti. Stabiliti care este pragul limita admis de consumatorii care va alcatuiesc audienta tina, care sunt preturile practicate de competitorii dvs, care sunt beneficiile pe care le castigati in schimbul fiecarui nivel de pret admis.

3. Promovarea. Promovarea este ultimul element pe care il amintim, insa nu trebuie sa capteze mai putina atentie. Promovarea este vitala pentru succesul in vanzarea oricarui produs sau serviciu. Este esential sa stabiliti care sunt canalele media pe care va bazati in incercarea de a ajunge la audienta tinta. Se poate sa fiti nevoit sa va folositi de retele de socializare, de blogging, de advertising-ul clasic cu beneficiile sale sporite sau de alte strategii inovative de promovare.


Tags: afaceripromovarestabilire preturistrategie de marketingafacerisucces vanzare

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Afaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun

de Idei de afaceri
04 Dec 2023
Iti doresti sa creezi pentru familia si copiii tai o atmosfera de neuitat cu ocazia sarbatorilor de iarna? Esti talentat si creativ si vrei sa faci...

Stand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase

de Idei de afaceri
01 Aug 2024
Pe aleile parcurilor bucurestene (Cismigiu, Carol, tineretului etc.) intreprinzatori ingeniosi desfasoara o afacere extrem de simpla si de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]