Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
O strategie de marketing care nu poate esua!
Strategiile de marketing ne ajuta in mod justificat afacerile sa devina afaceri profitabile timp indelungat, sa isi atraga un renume avantajos, sa isi consolideze o reputatie solida, sa isi proiecteze un brand in jurul serviciilor si produselor oferite. O strategie de marketing care nu poate esua este cea bazata pe cei 3P, strategie care reuseste sa adune laolalta toate aspectele de care trebuie sa aveti grija pentru linii continue de profitabilitate!
Iata strategia de marketing pe care nu trebuie sa o pierdeti din vedere si cei 3P carora sa le oferiti atentie maxima:
Propriul meu plan de afaceri

Ghid practic Realizarea de sapun natural

3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
1. Produsul. Ce produse sau servicii intentionati sa oferiti? De ce va centrati atentia pe ele si de ce sunt ele dorite de consumatorii care va alcatuiesc audienta. Este vital sa stiti exact de ce doriti sa va specializati pe oferta acestor produse sau servicii, ce caracteristici detin si ce beneficii ofera, de ce vor fi achizitionate, in ce conditii si de ce sunt ele mai bune decat cele ale competitorilor dvs. Mai presus de orice, trebuie sa subliniati, in mod clar, punctele prin care produsele sau serviciile dvs se diferentiaza de cele ale concurentilor cu care impartiti piata, nisa sau sub-nisa pe care va pozitionati.
2. Pretul. Pretul este si el un element care poate face diferenta clara intre profitabilitate si slaba rentabilitate, intre profitabilitate si esec rasunator. Acest lucru nu poate fi neglijat si strategiile de stabilire a preturilor trebuie gandite alaturi de profesionisti. Stabiliti care este pragul limita admis de consumatorii care va alcatuiesc audienta tina, care sunt preturile practicate de competitorii dvs, care sunt beneficiile pe care le castigati in schimbul fiecarui nivel de pret admis.
3. Promovarea. Promovarea este ultimul element pe care il amintim, insa nu trebuie sa capteze mai putina atentie. Promovarea este vitala pentru succesul in vanzarea oricarui produs sau serviciu. Este esential sa stabiliti care sunt canalele media pe care va bazati in incercarea de a ajunge la audienta tinta. Se poate sa fiti nevoit sa va folositi de retele de socializare, de blogging, de advertising-ul clasic cu beneficiile sale sporite sau de alte strategii inovative de promovare.
Ghiduri practice

[GHID PRACTIC] Cresterea prepelitelor japoneze
Comanda acum ghidul afacerii tale cu prepelite japoneze CD-ul Cresterea prepelitelor japoneze Evita acum riscurile inerente inceputului unei afaceri

[GHID PRACTIC] Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite

[GHID PRACTIC] Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Exploatati incredibila piata a felicitarilor Aceste produse carora poate nu le-ati acordat pana acum atentia cuvenita aduc venituri colosale si constante an dupa an Puteti castiga fara efort minimum 1 000 de euro net luna


Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit