Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Obiective de marketing pe model SMART?

de
4477 0 17 Oct. 2011
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Marketing-ul este indispensabil pentru orice afacere am detine, indiferent ca discutam despre o afacere de crestere a prepelitelor, a viperelor, a strutilor, despre afaceri din domeniul magazinelor online, despre afaceri mici sau complexe, despre confectionare de accesorii handmade sau afaceri de consultanta si training. Activitatea de marketing se desfasoara pe baza obiectivelor de marketing. Iata un model eficient pe care sa va bazati in stabilirea celor mai corecte obiective de marketing:

1.    Specifice. In afacerile cele mai profitabile, obiectivele pe care dorim sa le atingem trebuie sa fie obiective specifice. Expertii ne recomanda sa utilizam regula Divide et Impera si sa impartim misiunea de ansamblu a afacerii pe care o conducem in mici obiective si sub-obiective.

Astfel, se poate realiza progresul de care avem nevoie pentru a castiga avant si entuziasm in acoperirea obiectivelor stabilite. Se realizeaza o mai buna coordonare si organizare prin concentrarea pe obiective care converg catre tinte clare:cooptarea de noi clienti dintr-o anumita nisa, acoperirea unei sub-sub-nise noi samd.

2.    Masurabile. Afacerile profitabile vor functiona intotdeauna la un calibru optim atunci cand isi propun obiective specifice si masurabile. Orice obiective va stabiliti trebuie sa veniti cu modalitati eficiente prin care sa le puteti evalua rezultatele si masura in care acestea au fost indeplinite.

3.    Accesibile. Una dintre cele mai mari greseli ale antreprenorilor de astazi este dorinta de a se indeplini cat mai multe obiective intr-un timp scurt si cu putine resurse.

Obiectivele imposibil sau prea putin posibil de realizat sunt cauze pierdute care ne rapesc timp, energie si multi bani. Impuneti-va obiective realizabile, accesibile, spre care puteti tinde fara sa va periclitati intregul bun mers in afacerile dvs profitabile.

4.    Realiste. De asemenea, obiectivele trebuie sa fie realiste. Multi cred ca au la indeamna uneltele prin intermediul carora sa atinga obiective inalte si aceasta greseala vine din cauza faptului ca nu se utilizeaza instrumente de analiza si cercetare adecvate care sa sublinieze obiectivele realiste de cele complet imposibil de atins.

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii




5.    Temporalizate. Este recunoscut faptul ca termenele limita au un rol specific extrem de important in atingerea obiectivelor in cele mai profitabile afaceri. Stabiliti termene limita realiste si care sa va avantajeze activitatea in viata profesionala si in cea personala.


Tags: obiective de marketingmarketingafaceriafaceri profitabile

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Obiective de marketing pe model SMART?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Evolutia afacerilor din Romania in 2017

de Idei De Afaceri
29 Nov 2017
Evolutia economica a Romaniei din ultimul an genereza emotie. De la entuziasti sustinatori ai consumului ca marca a bunastarii, la contestatari...

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

de Idei De Afaceri
27 Sep 2017
Statisticile arata ca 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, in medie, in fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe...

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Cum este afectat mediul de afaceri de noile modificari in legislatia fiscala

de Idei De Afaceri
11 Sep 2017
O vorba veche spune ca toamna se numara bobocii; in toamna asta, mediul de afaceri numara schimbarile din legislatia fiscala. Schimbarea anotimpului...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Investesc 10000 euro. Este cineva interesat?

Intrebare: Investesc 10000 euro intr-o afacere profitabila. Daca este cineva interesat rog detalii complete pe valilig@yahoo.co.uk.

Raspuns: Buna seara, am vazut pe site ca va doriti sa investiti bani intr-o afacere profitabila...eu am un...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton