Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Obiective de marketing pe model SMART?
Marketing-ul este indispensabil pentru orice afacere am detine, indiferent ca discutam despre o afacere de crestere a prepelitelor, a viperelor, a strutilor, despre afaceri din domeniul magazinelor online, despre afaceri mici sau complexe, despre confectionare de accesorii handmade sau afaceri de consultanta si training. Activitatea de marketing se desfasoara pe baza obiectivelor de marketing. Iata un model eficient pe care sa va bazati in stabilirea celor mai corecte obiective de marketing:
1. Specifice. In afacerile cele mai profitabile, obiectivele pe care dorim sa le atingem trebuie sa fie obiective specifice. Expertii ne recomanda sa utilizam regula Divide et Impera si sa impartim misiunea de ansamblu a afacerii pe care o conducem in mici obiective si sub-obiective.Astfel, se poate realiza progresul de care avem nevoie pentru a castiga avant si entuziasm in acoperirea obiectivelor stabilite. Se realizeaza o mai buna coordonare si organizare prin concentrarea pe obiective care converg catre tinte clare:cooptarea de noi clienti dintr-o anumita nisa, acoperirea unei sub-sub-nise noi samd.
2. Masurabile. Afacerile profitabile vor functiona intotdeauna la un calibru optim atunci cand isi propun obiective specifice si masurabile. Orice obiective va stabiliti trebuie sa veniti cu modalitati eficiente prin care sa le puteti evalua rezultatele si masura in care acestea au fost indeplinite.
3. Accesibile. Una dintre cele mai mari greseli ale antreprenorilor de astazi este dorinta de a se indeplini cat mai multe obiective intr-un timp scurt si cu putine resurse.
Obiectivele imposibil sau prea putin posibil de realizat sunt cauze pierdute care ne rapesc timp, energie si multi bani. Impuneti-va obiective realizabile, accesibile, spre care puteti tinde fara sa va periclitati intregul bun mers in afacerile dvs profitabile.
4. Realiste. De asemenea, obiectivele trebuie sa fie realiste. Multi cred ca au la indeamna uneltele prin intermediul carora sa atinga obiective inalte si aceasta greseala vine din cauza faptului ca nu se utilizeaza instrumente de analiza si cercetare adecvate care sa sublinieze obiectivele realiste de cele complet imposibil de atins.
5. Temporalizate. Este recunoscut faptul ca termenele limita au un rol specific extrem de important in atingerea obiectivelor in cele mai profitabile afaceri. Stabiliti termene limita realiste si care sa va avantajeze activitatea in viata profesionala si in cea personala.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit