Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Pozitionarea pe o nisa este singura sansa de succes pentru afacerea dumneavoastra

de
2370 0 27 Mai. 2011
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Cel mai des intalnite cazuri de faliment pentru micii intreprinzatori se datoreaza esecului de a se adresa unui public tinta specific. Al doilea motiv pentru care majoritatea afacerilor nu prospera este marimea prea mare a domeniului de activitate. Antreprenorii doresc sa le faca pe toate, sa le aiba pe toate si la final, nu se aleg cu nimic.

Cand va decideti sa incepeti o afacere, in orice domeniu ar fi, trebuie sa stiti foarte clar cui va adresati. Cine doriti sa va cumpere produsele sau sa va foloseasca serviciile? Pentru ce categorie de cumparatori veti stabili politica de pret si nivelul calitatii? Ce nevoi au acestia si cum le puteti satisface? Pentru a raspunde tuturor nevoile si cerintelor consumatorilor trebuie sa va concentrati atentia intr-o anumita directie.

Un avantaj al pozitionarii pe o anumita nisa este faptul ca veti sti cu cine va aflati in competitie pe piata economica.
  Sa spunem ca mai sunt alte 4 firme concurente cu care aveti de-a face. Faptul ca veti cunoaste clar ce oferte pun acestea la dispozitie, ce preturi cer, ce strategii adopta va va da un preview subtil a consecintelor viitoarelor dvs. actiuni. Este un proces dificil sa va concentrati atentia pe activitatile a mai multor tipuri de afaceri.

Sa spunem ca doriti sa va deschdeti o fabrica de incaltaminte si doriti sa comercializati produse destinate atat femeilor si adultilor cat si copiilor. Doriti, de asemenea sa aveti disponibile in portofoliul ofertei si produse elegante, si de tip sport, ortopedice  si lista continua. Ganditi-va cata munca de cercetare veti duce pentru a aduna informatiile necesare care sa va spuna cu cine sunteti in competitie pe piata. Veti avea pe concurentul X care fabrica pantofi de dama de tip sport, apoi va fi si concurentul Y care fabrica sandale pentru copii si tot asa.

Nu veti putea sa luati decizii manageriale privind vanzarile sau promovarea afacerii dvs. ca tot unitar deoarece veti avea cu greu acces la cifrele existente pe piata si va fi un proces dificil sa stabiliti o conexiune intre toate nisele pe care le abordati. Mai mult, ganditi-va ca majoritatea clientilor care va vor achizitiona produsele vor fi familiile, din cauza faptului ca puneti la dispozitie o gama larga de tipuri de incaltaminte. Dar, si acesta este un mare “dar”, incaltamintea de lux, spre exemplu, nu poate fi pusa laolalta cu sandalele de plastic si cu tenesii de plaja si necesita o  promovare total diferita.  Cu alte cuvinte, iata deja prima categorie de incaltaminte pe care nu o veti pierde si care va va costa foarte scump, de altfel.

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii




Acesta este motivul major pentru care intreprinzatorii abili aleg sa trateze nise clare si restranse pentru succesul in afaceri. Cu timpul puteti sa va dezvoltati si sa va largiti cu discretie domeniul de activitate, insa doar atat cat sa nu va repozitioneze pe cu totul alt domeniu.


Tags: pozitionare nisapiata de marketingdezvoltare afaceceretargetare produse

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Pozitionarea pe o nisa este singura sansa de succes pentru afacerea dumneavoastra
Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Va prezint un nou fond de investiti!!!

Intrebare:
Compania Laser ne oferă 12% in fiecare zi din suma investită.
Suma minima care se poate investi este 5$ Ex: investiție de 1.000 $ obțineți 12% / zilnic din suma investita 1.440 USD ( R.O.I. 440.00 $) Depozitele mari cresc castiguri mari zilnic. Link inscriere:
https://laser.online/?referrer=Anicuta
Laser Online este un fond de investiții Ón cele mai avansate aplicații ale tehnologiei laser pentru medicină, informatică și alte domenii de activitate.

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton