Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Secretele din spatele vanzarilor incrucisate si profitabilitatea lor pentru afacerile dvs

de
6162 0 27 Aug. 2011
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 5 voturi
RATING UTILIZATORI

Cross-selling-ul sau vanzarile incrucisate reprezinta o tehnica excelenta prin care ne marim nivelul vanzarilor intr-un mod extrem de eficient si necostisitor. Multe companii se indreapta catre vanzarile incrucisate alaturi de alte branduri si astfel isi imprumuta din notorietate si popularitate. Alte companii cauta in propriile linii de productie produse mai usor de vandute si produse care inca nu isi confirma rentabilitatea sau profitabilitatea si care au nevoie de promovare.

Aceste doua tehnici sunt cele care aduc profituri mari pentru companii si oportunitatile de a ne alia cu alte branduri de succes trebuie valorificate. Cross-selling-ul sau tehnica vanzarilor incrucisate reprezinta modalitatea prin care ne determinam, in fapt, un client sa cumpere un alt produs pe langa cel pe care si-l doreste in mod principal. Unii experti recomanda alaturarea de produse asemanatoare, de genul lotiunilor de piele si cremelor de maini, geluri de dus impreuna cu deodorante samd.

Alti experti, dimpotriva, recomanda incruciarea de produse diferite care sa raspunda unor nevoie mai variate, de genul pachetelor care includ geluri de dus si reviste, lotiuni si geanta de plaja.


Expertii in arta cross-selling-ului recomanda incrucisarea produselor principale cu produse mai ieftine, pentru care sa exista o oarecare disponibilitate din partea clientilor de a le achizitiona. De asemenea, produsele cele mai potrivite pentru cross-selling sunt cele mai scumpe, care intampina un interes de cumparare mai mic din cauza pretului, incrucisate cu cele cu preturi mici sau reduse. Ofertele de produse cu reduceri de pret pentru al doilea, al treilea produs sunt oferte viabile si care va cresc profiturile in mod rapid.

De multe ori, clientii achizitioneaza produse doar pentru simplul fapt ca detin reduceri de pret si in fapt, nu le-ar fi achizitionat daca nu ar fi venit sub imaginea unui compromis din partea companiei care le promoveaza.

Per total, optiunile sunt numeroase si ele trebuie gandite in mod strategic alaturi de marketeri, de experti din domeniul afacerilor pe care le conducem. Analizele de marketing si studiile de piata, feedback-ul obtinut din cadrul chestionarelor reprezinta importante surse de informatii care sa va ghideze in procesul de selectie a celor mai potrivite produse pe care sa le includeti in tehnicile dvs de vanzari incrucisate.

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii







Tags: cross-sellingvanzari incrucisatereduceriafaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Secretele din spatele vanzarilor incrucisate si profitabilitatea lor pentru afacerile dvs
Rating:
Nota: 5 din 5 voturi

Articole conexe

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Cum este afectat mediul de afaceri de noile modificari in legislatia fiscala

de Idei De Afaceri
11 Sep 2017
O vorba veche spune ca toamna se numara bobocii; in toamna asta, mediul de afaceri numara schimbarile din legislatia fiscala. Schimbarea anotimpului...

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: Posibila colaborare, lasati o adresa de mail.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton