Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Secretele din spatele vanzarilor incrucisate si profitabilitatea lor pentru afacerile dvs

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Cross-selling-ul sau vanzarile incrucisate reprezinta o tehnica excelenta prin care ne marim nivelul vanzarilor intr-un mod extrem de eficient si necostisitor. Multe companii se indreapta catre vanzarile incrucisate alaturi de alte branduri si astfel isi imprumuta din notorietate si popularitate. Alte companii cauta in propriile linii de productie produse mai usor de vandute si produse care inca nu isi confirma rentabilitatea sau profitabilitatea si care au nevoie de promovare.

Aceste doua tehnici sunt cele care aduc profituri mari pentru companii si oportunitatile de a ne alia cu alte branduri de succes trebuie valorificate. Cross-selling-ul sau tehnica vanzarilor incrucisate reprezinta modalitatea prin care ne determinam, in fapt, un client sa cumpere un alt produs pe langa cel pe care si-l doreste in mod principal. Unii experti recomanda alaturarea de produse asemanatoare, de genul lotiunilor de piele si cremelor de maini, geluri de dus impreuna cu deodorante samd.

Alti experti, dimpotriva, recomanda incruciarea de produse diferite care sa raspunda unor nevoie mai variate, de genul pachetelor care includ geluri de dus si reviste, lotiuni si geanta de plaja.


Expertii in arta cross-selling-ului recomanda incrucisarea produselor principale cu produse mai ieftine, pentru care sa exista o oarecare disponibilitate din partea clientilor de a le achizitiona. De asemenea, produsele cele mai potrivite pentru cross-selling sunt cele mai scumpe, care intampina un interes de cumparare mai mic din cauza pretului, incrucisate cu cele cu preturi mici sau reduse. Ofertele de produse cu reduceri de pret pentru al doilea, al treilea produs sunt oferte viabile si care va cresc profiturile in mod rapid.

De multe ori, clientii achizitioneaza produse doar pentru simplul fapt ca detin reduceri de pret si in fapt, nu le-ar fi achizitionat daca nu ar fi venit sub imaginea unui compromis din partea companiei care le promoveaza.

Per total, optiunile sunt numeroase si ele trebuie gandite in mod strategic alaturi de marketeri, de experti din domeniul afacerilor pe care le conducem. Analizele de marketing si studiile de piata, feedback-ul obtinut din cadrul chestionarelor reprezinta importante surse de informatii care sa va ghideze in procesul de selectie a celor mai potrivite produse pe care sa le includeti in tehnicile dvs de vanzari incrucisate.




Tags: cross-sellingvanzari incrucisatereduceriafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]