Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Secretele din spatele vanzarilor incrucisate si profitabilitatea lor pentru afacerile dvs
Cross-selling-ul sau vanzarile incrucisate reprezinta o tehnica excelenta prin care ne marim nivelul vanzarilor intr-un mod extrem de eficient si necostisitor. Multe companii se indreapta catre vanzarile incrucisate alaturi de alte branduri si astfel isi imprumuta din notorietate si popularitate. Alte companii cauta in propriile linii de productie produse mai usor de vandute si produse care inca nu isi confirma rentabilitatea sau profitabilitatea si care au nevoie de promovare.
Aceste doua tehnici sunt cele care aduc profituri mari pentru companii si oportunitatile de a ne alia cu alte branduri de succes trebuie valorificate. Cross-selling-ul sau tehnica vanzarilor incrucisate reprezinta modalitatea prin care ne determinam, in fapt, un client sa cumpere un alt produs pe langa cel pe care si-l doreste in mod principal. Unii experti recomanda alaturarea de produse asemanatoare, de genul lotiunilor de piele si cremelor de maini, geluri de dus impreuna cu deodorante samd.Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Alti experti, dimpotriva, recomanda incruciarea de produse diferite care sa raspunda unor nevoie mai variate, de genul pachetelor care includ geluri de dus si reviste, lotiuni si geanta de plaja.
Expertii in arta cross-selling-ului recomanda incrucisarea produselor principale cu produse mai ieftine, pentru care sa exista o oarecare disponibilitate din partea clientilor de a le achizitiona. De asemenea, produsele cele mai potrivite pentru cross-selling sunt cele mai scumpe, care intampina un interes de cumparare mai mic din cauza pretului, incrucisate cu cele cu preturi mici sau reduse. Ofertele de produse cu reduceri de pret pentru al doilea, al treilea produs sunt oferte viabile si care va cresc profiturile in mod rapid.
De multe ori, clientii achizitioneaza produse doar pentru simplul fapt ca detin reduceri de pret si in fapt, nu le-ar fi achizitionat daca nu ar fi venit sub imaginea unui compromis din partea companiei care le promoveaza.
Per total, optiunile sunt numeroase si ele trebuie gandite in mod strategic alaturi de marketeri, de experti din domeniul afacerilor pe care le conducem. Analizele de marketing si studiile de piata, feedback-ul obtinut din cadrul chestionarelor reprezinta importante surse de informatii care sa va ghideze in procesul de selectie a celor mai potrivite produse pe care sa le includeti in tehnicile dvs de vanzari incrucisate.
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit