Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Segmentarea audientei pentru afaceri mai profitabile

de
2016 0 09 Oct. 2011
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Afacerile profitabile au nevoie, in mod real de liste lungi de clienti. Vrem cat mai multi clienti care sa cumpere cu o frecventa cat mai sporita si, desigur, in cantitati cat mai mari. Una dintre cele mai mari probleme cu care se confrunta afacerile din ziua de astazi este slaba segmentare a audientei. Unii detinatori de afaceri neglijeaza necesitatea acestui aspect si isi deturneaza cu propriile maini profiturile de care ar putea sa beneficieze afacerile pe care ei le detin si conduc.

Afacerile detin clienti diferiti. Nu toti isi permit aceeasi frecventa de achizitionare, nu toti cumpara in aceleasi cantitati si aceleasi produse. Marile companii constientiezeaza acest aspect si, in consecinta, implementeaza programe diferite pentru clientii lor diferiti.

Marea problema care vine in mod natural din lipsa segmentarii audientei sau din incorecta segmentare este cea a aparitiei unei sincronizari defectuoase intre oferta si disponibilitatea clientilor vizati.


Transmitem aceleasi mesaje de marketing si de advertising catre toti clientii nostri, indiferent de venitul lor, indiferent de varsta lor, indiferent de categoria sociala careia ii apartin? Acestea sunt doar cateva mari greseli des intalnite in randul companiilor care detin audiente variate, prea putin concentrate.

Solutiile sunt numeroase si stau la indemana tuturor detinatorilor de afaceri ce necesita o buna segmentare a audientei. In primul rand, una dintre cele mai bune solutii este segmentarea liniei de produse.

Puteti lansa produse destinate fiecarui grup, produse cu diferente specifice, cantitati variate si preturi accesibile fiecarui tip de consumator in parte. Mai mult, fiecare produs, fiecare linie specifica de produse, de servicii, samd trebuie sa vine in modul propriu si optim de „impachetare”. Aceasta este o cerinta sine qua non pentru cele mai profitabile afaceri.

Veniti cu mesaje de promovare adecvate fiecarui segment de consumatori si intalniti exact acele nevoi, probleme, lipsuri si dorinte cu care se confrunta fiecare tip de clienti pe care il detineti in portofoliul companiei dvs.

In functie de profunzimea segmentarii audientei dvs va trebui sa va ajustati asteptarile pentru fiecare nivel de vanzare, sa va ajustati mesajele, tipurile de media pe care le utilizati in promovarea serviciilor si produselor dvs, sa va ajustati preturile si specificul campaniilor utilizate in popularizarea brandului dvs. In acest punct afacerile devin profitabile.

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii







Tags: afaceriafaceri profitabilesegmentarea audienteisegmentare consumatoriclienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Segmentarea audientei pentru afaceri mai profitabile
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Legea preventiei, una dintre cele mai necesare si asteptate legi de catre de mediul de afaceri

de Alina Constantinescu
10 Ian 2017
Deputatul PSD Florin Tripa considera ca este vital ca Legea preventiei in mediul de afaceri sa intre in vigoare cat mai curand posibil, de preferinta...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton