Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Segmentarea audientei pentru afaceri mai profitabile

de
2052 0 09 Oct. 2011
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Afacerile profitabile au nevoie, in mod real de liste lungi de clienti. Vrem cat mai multi clienti care sa cumpere cu o frecventa cat mai sporita si, desigur, in cantitati cat mai mari. Una dintre cele mai mari probleme cu care se confrunta afacerile din ziua de astazi este slaba segmentare a audientei. Unii detinatori de afaceri neglijeaza necesitatea acestui aspect si isi deturneaza cu propriile maini profiturile de care ar putea sa beneficieze afacerile pe care ei le detin si conduc.

Afacerile detin clienti diferiti. Nu toti isi permit aceeasi frecventa de achizitionare, nu toti cumpara in aceleasi cantitati si aceleasi produse. Marile companii constientiezeaza acest aspect si, in consecinta, implementeaza programe diferite pentru clientii lor diferiti.

Marea problema care vine in mod natural din lipsa segmentarii audientei sau din incorecta segmentare este cea a aparitiei unei sincronizari defectuoase intre oferta si disponibilitatea clientilor vizati.


Transmitem aceleasi mesaje de marketing si de advertising catre toti clientii nostri, indiferent de venitul lor, indiferent de varsta lor, indiferent de categoria sociala careia ii apartin? Acestea sunt doar cateva mari greseli des intalnite in randul companiilor care detin audiente variate, prea putin concentrate.

Solutiile sunt numeroase si stau la indemana tuturor detinatorilor de afaceri ce necesita o buna segmentare a audientei. In primul rand, una dintre cele mai bune solutii este segmentarea liniei de produse.

Puteti lansa produse destinate fiecarui grup, produse cu diferente specifice, cantitati variate si preturi accesibile fiecarui tip de consumator in parte. Mai mult, fiecare produs, fiecare linie specifica de produse, de servicii, samd trebuie sa vine in modul propriu si optim de „impachetare”. Aceasta este o cerinta sine qua non pentru cele mai profitabile afaceri.

Veniti cu mesaje de promovare adecvate fiecarui segment de consumatori si intalniti exact acele nevoi, probleme, lipsuri si dorinte cu care se confrunta fiecare tip de clienti pe care il detineti in portofoliul companiei dvs.

In functie de profunzimea segmentarii audientei dvs va trebui sa va ajustati asteptarile pentru fiecare nivel de vanzare, sa va ajustati mesajele, tipurile de media pe care le utilizati in promovarea serviciilor si produselor dvs, sa va ajustati preturile si specificul campaniilor utilizate in popularizarea brandului dvs. In acest punct afacerile devin profitabile.

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii







Tags: afaceriafaceri profitabilesegmentarea audienteisegmentare consumatoriclienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Segmentarea audientei pentru afaceri mai profitabile
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Cum este afectat mediul de afaceri de noile modificari in legislatia fiscala

de Idei De Afaceri
11 Sep 2017
O vorba veche spune ca toamna se numara bobocii; in toamna asta, mediul de afaceri numara schimbarile din legislatia fiscala. Schimbarea anotimpului...

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: Posibila colaborare, lasati o adresa de mail.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton