Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Segmentarea audientei pentru afaceri mai profitabile

de Victor Oancea 09 Oct. 2011 4280
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Afacerile profitabile au nevoie, in mod real de liste lungi de clienti. Vrem cat mai multi clienti care sa cumpere cu o frecventa cat mai sporita si, desigur, in cantitati cat mai mari. Una dintre cele mai mari probleme cu care se confrunta afacerile din ziua de astazi este slaba segmentare a audientei. Unii detinatori de afaceri neglijeaza necesitatea acestui aspect si isi deturneaza cu propriile maini profiturile de care ar putea sa beneficieze afacerile pe care ei le detin si conduc.

Afacerile detin clienti diferiti. Nu toti isi permit aceeasi frecventa de achizitionare, nu toti cumpara in aceleasi cantitati si aceleasi produse. Marile companii constientiezeaza acest aspect si, in consecinta, implementeaza programe diferite pentru clientii lor diferiti.

Marea problema care vine in mod natural din lipsa segmentarii audientei sau din incorecta segmentare este cea a aparitiei unei sincronizari defectuoase intre oferta si disponibilitatea clientilor vizati.


Transmitem aceleasi mesaje de marketing si de advertising catre toti clientii nostri, indiferent de venitul lor, indiferent de varsta lor, indiferent de categoria sociala careia ii apartin? Acestea sunt doar cateva mari greseli des intalnite in randul companiilor care detin audiente variate, prea putin concentrate.

Solutiile sunt numeroase si stau la indemana tuturor detinatorilor de afaceri ce necesita o buna segmentare a audientei. In primul rand, una dintre cele mai bune solutii este segmentarea liniei de produse.

Puteti lansa produse destinate fiecarui grup, produse cu diferente specifice, cantitati variate si preturi accesibile fiecarui tip de consumator in parte. Mai mult, fiecare produs, fiecare linie specifica de produse, de servicii, samd trebuie sa vine in modul propriu si optim de „impachetare”. Aceasta este o cerinta sine qua non pentru cele mai profitabile afaceri.

Veniti cu mesaje de promovare adecvate fiecarui segment de consumatori si intalniti exact acele nevoi, probleme, lipsuri si dorinte cu care se confrunta fiecare tip de clienti pe care il detineti in portofoliul companiei dvs.

In functie de profunzimea segmentarii audientei dvs va trebui sa va ajustati asteptarile pentru fiecare nivel de vanzare, sa va ajustati mesajele, tipurile de media pe care le utilizati in promovarea serviciilor si produselor dvs, sa va ajustati preturile si specificul campaniilor utilizate in popularizarea brandului dvs. In acest punct afacerile devin profitabile.




Tags: afaceriafaceri profitabilesegmentarea audienteisegmentare consumatoriclienti

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Afaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun

de Idei de afaceri
04 Dec 2023
Iti doresti sa creezi pentru familia si copiii tai o atmosfera de neuitat cu ocazia sarbatorilor de iarna? Esti talentat si creativ si vrei sa faci...

Stand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase

de Idei de afaceri
01 Aug 2024
Pe aleile parcurilor bucurestene (Cismigiu, Carol, tineretului etc.) intreprinzatori ingeniosi desfasoara o afacere extrem de simpla si de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]