Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Segmentarea audientei pentru afaceri mai profitabile

59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Afacerile profitabile au nevoie, in mod real de liste lungi de clienti. Vrem cat mai multi clienti care sa cumpere cu o frecventa cat mai sporita si, desigur, in cantitati cat mai mari. Una dintre cele mai mari probleme cu care se confrunta afacerile din ziua de astazi este slaba segmentare a audientei. Unii detinatori de afaceri neglijeaza necesitatea acestui aspect si isi deturneaza cu propriile maini profiturile de care ar putea sa beneficieze afacerile pe care ei le detin si conduc.

Afacerile detin clienti diferiti. Nu toti isi permit aceeasi frecventa de achizitionare, nu toti cumpara in aceleasi cantitati si aceleasi produse. Marile companii constientiezeaza acest aspect si, in consecinta, implementeaza programe diferite pentru clientii lor diferiti.

Marea problema care vine in mod natural din lipsa segmentarii audientei sau din incorecta segmentare este cea a aparitiei unei sincronizari defectuoase intre oferta si disponibilitatea clientilor vizati.


Transmitem aceleasi mesaje de marketing si de advertising catre toti clientii nostri, indiferent de venitul lor, indiferent de varsta lor, indiferent de categoria sociala careia ii apartin? Acestea sunt doar cateva mari greseli des intalnite in randul companiilor care detin audiente variate, prea putin concentrate.

Solutiile sunt numeroase si stau la indemana tuturor detinatorilor de afaceri ce necesita o buna segmentare a audientei. In primul rand, una dintre cele mai bune solutii este segmentarea liniei de produse.

Puteti lansa produse destinate fiecarui grup, produse cu diferente specifice, cantitati variate si preturi accesibile fiecarui tip de consumator in parte. Mai mult, fiecare produs, fiecare linie specifica de produse, de servicii, samd trebuie sa vine in modul propriu si optim de „impachetare”. Aceasta este o cerinta sine qua non pentru cele mai profitabile afaceri.

Veniti cu mesaje de promovare adecvate fiecarui segment de consumatori si intalniti exact acele nevoi, probleme, lipsuri si dorinte cu care se confrunta fiecare tip de clienti pe care il detineti in portofoliul companiei dvs.

In functie de profunzimea segmentarii audientei dvs va trebui sa va ajustati asteptarile pentru fiecare nivel de vanzare, sa va ajustati mesajele, tipurile de media pe care le utilizati in promovarea serviciilor si produselor dvs, sa va ajustati preturile si specificul campaniilor utilizate in popularizarea brandului dvs. In acest punct afacerile devin profitabile.




Tags: afaceriafaceri profitabilesegmentarea audienteisegmentare consumatoriclienti

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]