Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Segmentarea audientei pentru afaceri mai profitabile
Afacerile profitabile au nevoie, in mod real de liste lungi de clienti. Vrem cat mai multi clienti care sa cumpere cu o frecventa cat mai sporita si, desigur, in cantitati cat mai mari. Una dintre cele mai mari probleme cu care se confrunta afacerile din ziua de astazi este slaba segmentare a audientei. Unii detinatori de afaceri neglijeaza necesitatea acestui aspect si isi deturneaza cu propriile maini profiturile de care ar putea sa beneficieze afacerile pe care ei le detin si conduc.
Afacerile detin clienti diferiti. Nu toti isi permit aceeasi frecventa de achizitionare, nu toti cumpara in aceleasi cantitati si aceleasi produse. Marile companii constientiezeaza acest aspect si, in consecinta, implementeaza programe diferite pentru clientii lor diferiti.
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia

Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala

Cresterea prepelitelor japoneze
Marea problema care vine in mod natural din lipsa segmentarii audientei sau din incorecta segmentare este cea a aparitiei unei sincronizari defectuoase intre oferta si disponibilitatea clientilor vizati.
Transmitem aceleasi mesaje de marketing si de advertising catre toti clientii nostri, indiferent de venitul lor, indiferent de varsta lor, indiferent de categoria sociala careia ii apartin? Acestea sunt doar cateva mari greseli des intalnite in randul companiilor care detin audiente variate, prea putin concentrate.
Solutiile sunt numeroase si stau la indemana tuturor detinatorilor de afaceri ce necesita o buna segmentare a audientei. In primul rand, una dintre cele mai bune solutii este segmentarea liniei de produse.
Puteti lansa produse destinate fiecarui grup, produse cu diferente specifice, cantitati variate si preturi accesibile fiecarui tip de consumator in parte. Mai mult, fiecare produs, fiecare linie specifica de produse, de servicii, samd trebuie sa vine in modul propriu si optim de „impachetare”. Aceasta este o cerinta sine qua non pentru cele mai profitabile afaceri.
Veniti cu mesaje de promovare adecvate fiecarui segment de consumatori si intalniti exact acele nevoi, probleme, lipsuri si dorinte cu care se confrunta fiecare tip de clienti pe care il detineti in portofoliul companiei dvs.
In functie de profunzimea segmentarii audientei dvs va trebui sa va ajustati asteptarile pentru fiecare nivel de vanzare, sa va ajustati mesajele, tipurile de media pe care le utilizati in promovarea serviciilor si produselor dvs, sa va ajustati preturile si specificul campaniilor utilizate in popularizarea brandului dvs. In acest punct afacerile devin profitabile.
Ghiduri practice

[GHID PRACTIC] Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite

[GHID PRACTIC] Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Exploatati incredibila piata a felicitarilor Aceste produse carora poate nu le-ati acordat pana acum atentia cuvenita aduc venituri colosale si constante an dupa an Puteti castiga fara efort minimum 1 000 de euro net luna

[GHID PRACTIC] Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul Propriul meu plan de afaceri Ai planuri de afaceri standard - aplicabile in orice domeniu


Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit