Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Vanzari mari si cand clientii sunt sceptici?

de
1414 0 13 Aug. 2011
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Este oare posibil asa ceva? Sa ne gandim putin la clientii sceptici si sa ne gandim daca nu cumva chiar noi suntem numai buni sa fim inclusi in aceasta categorie. Clientii sceptici pun o gramada de intrebari sau nici una. Vor sa stie de ce este pretul mic, de ce se ofera o anumita gratuitate, de ce nu ar trebui sa cumpere acelasi produs de la competitorii nostri, de ce nu se afla un alt produs la vanzare, de ce este pretul asa de mare si lista continua.

Scepticii sunt cei mai dificili consumatori si cei care deseori sunt lasati in urma sa isi ia singuri deciziile fara ca multe companii si firme sa se mai implice in incercarea de a-i determina sa cumpere.

Problema adevarata este ca din ce in ce mai multi dintre noi au devenit precauti in procesul de achizitionare si chiar extrem de sceptici. O mare importanta in aceasta schimbare a avut-o si criza si ea ne determina sa ne ducem deciziile de cumparaturi intr-un mod cat mai rational.

Scepticii sunt persoane care doresc sa stie mai mult decat clientii obisnuiti, au nevoie de argumente solide si rationale mai presus de orice.

Scepticii sunt persoane care urasc sa piarda timp, bani, energie, siguranta si comfort. Scepticii nu vor crede in reclamele care aduc toate calitatile unui produs in fata si il fac sa para produsul minune al mileniului. Scepticii nu vor crede in simple sloganuri si imagini frumoase de pe ambalaje.

De asemenea, atunci cand stiti ca afacerea dvs se loveste deseori cu persoane sceptice carora doriti sa le vindeti produse sau servicii trebuie sa fiti constient de un anumit lucru extrem de important. Scepticii sunt persoane care nu pot fi usor convinse si va vor aloca un timp extrem de redus pentru explicatii sau orice incercare de a-i convinge sa va achizitioneze produsele sau serviciile. Deci, in cazul in care nu detineti personal care sa stie cum sa faca o vanzare cu adevarat catre consumatori scpetici, puteti sa nu mai pierdeti timpul incercand ce nu veti reusi.

Aceste secunde sau minutul pe care un sceptic vi le poate acorda trebuie folosite pentru a combate orice nelamurile, credinta eronata sau lipsa de incredere in brand-ul nostru, in produse sau servicii.

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii







Tags: clienti scepticiclient scepticafacericlienticonsumatori

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Vanzari mari si cand clientii sunt sceptici?
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Legea preventiei, una dintre cele mai necesare si asteptate legi de catre de mediul de afaceri

de Alina Constantinescu
10 Ian 2017
Deputatul PSD Florin Tripa considera ca este vital ca Legea preventiei in mediul de afaceri sa intre in vigoare cat mai curand posibil, de preferinta...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Özel yatırımcılar Grup özel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton