Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Vanzari mari si cand clientii sunt sceptici?

de
1432 0 13 Aug. 2011
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Este oare posibil asa ceva? Sa ne gandim putin la clientii sceptici si sa ne gandim daca nu cumva chiar noi suntem numai buni sa fim inclusi in aceasta categorie. Clientii sceptici pun o gramada de intrebari sau nici una. Vor sa stie de ce este pretul mic, de ce se ofera o anumita gratuitate, de ce nu ar trebui sa cumpere acelasi produs de la competitorii nostri, de ce nu se afla un alt produs la vanzare, de ce este pretul asa de mare si lista continua.

Scepticii sunt cei mai dificili consumatori si cei care deseori sunt lasati in urma sa isi ia singuri deciziile fara ca multe companii si firme sa se mai implice in incercarea de a-i determina sa cumpere.

Problema adevarata este ca din ce in ce mai multi dintre noi au devenit precauti in procesul de achizitionare si chiar extrem de sceptici. O mare importanta in aceasta schimbare a avut-o si criza si ea ne determina sa ne ducem deciziile de cumparaturi intr-un mod cat mai rational.

Scepticii sunt persoane care doresc sa stie mai mult decat clientii obisnuiti, au nevoie de argumente solide si rationale mai presus de orice.

Scepticii sunt persoane care urasc sa piarda timp, bani, energie, siguranta si comfort. Scepticii nu vor crede in reclamele care aduc toate calitatile unui produs in fata si il fac sa para produsul minune al mileniului. Scepticii nu vor crede in simple sloganuri si imagini frumoase de pe ambalaje.

De asemenea, atunci cand stiti ca afacerea dvs se loveste deseori cu persoane sceptice carora doriti sa le vindeti produse sau servicii trebuie sa fiti constient de un anumit lucru extrem de important. Scepticii sunt persoane care nu pot fi usor convinse si va vor aloca un timp extrem de redus pentru explicatii sau orice incercare de a-i convinge sa va achizitioneze produsele sau serviciile. Deci, in cazul in care nu detineti personal care sa stie cum sa faca o vanzare cu adevarat catre consumatori scpetici, puteti sa nu mai pierdeti timpul incercand ce nu veti reusi.

Aceste secunde sau minutul pe care un sceptic vi le poate acorda trebuie folosite pentru a combate orice nelamurile, credinta eronata sau lipsa de incredere in brand-ul nostru, in produse sau servicii.

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii







Tags: clienti scepticiclient scepticafacericlienticonsumatori

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Vanzari mari si cand clientii sunt sceptici?
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Cum este afectat mediul de afaceri de noile modificari in legislatia fiscala

de Idei De Afaceri
11 Sep 2017
O vorba veche spune ca toamna se numara bobocii; in toamna asta, mediul de afaceri numara schimbarile din legislatia fiscala. Schimbarea anotimpului...

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Ferma Capre

Intrebare: Buna ziua detin 250 de capre si 4h de pamant as dori un investitor de a promova de a investi pentru detalii contactati

Raspuns: Buna ziua. Daca mai este valabil rog detalii pe valilig@yahoo.co.uk. O zi buna.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton