Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Vanzari mari si cand clientii sunt sceptici?
Este oare posibil asa ceva? Sa ne gandim putin la clientii sceptici si sa ne gandim daca nu cumva chiar noi suntem numai buni sa fim inclusi in aceasta categorie. Clientii sceptici pun o gramada de intrebari sau nici una. Vor sa stie de ce este pretul mic, de ce se ofera o anumita gratuitate, de ce nu ar trebui sa cumpere acelasi produs de la competitorii nostri, de ce nu se afla un alt produs la vanzare, de ce este pretul asa de mare si lista continua.
Scepticii sunt cei mai dificili consumatori si cei care deseori sunt lasati in urma sa isi ia singuri deciziile fara ca multe companii si firme sa se mai implice in incercarea de a-i determina sa cumpere.Cultura de sofran
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Cultura castravetelui anti-diabet
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Problema adevarata este ca din ce in ce mai multi dintre noi au devenit precauti in procesul de achizitionare si chiar extrem de sceptici. O mare importanta in aceasta schimbare a avut-o si criza si ea ne determina sa ne ducem deciziile de cumparaturi intr-un mod cat mai rational.
Scepticii sunt persoane care doresc sa stie mai mult decat clientii obisnuiti, au nevoie de argumente solide si rationale mai presus de orice.
Scepticii sunt persoane care urasc sa piarda timp, bani, energie, siguranta si comfort. Scepticii nu vor crede in reclamele care aduc toate calitatile unui produs in fata si il fac sa para produsul minune al mileniului. Scepticii nu vor crede in simple sloganuri si imagini frumoase de pe ambalaje.
De asemenea, atunci cand stiti ca afacerea dvs se loveste deseori cu persoane sceptice carora doriti sa le vindeti produse sau servicii trebuie sa fiti constient de un anumit lucru extrem de important. Scepticii sunt persoane care nu pot fi usor convinse si va vor aloca un timp extrem de redus pentru explicatii sau orice incercare de a-i convinge sa va achizitioneze produsele sau serviciile. Deci, in cazul in care nu detineti personal care sa stie cum sa faca o vanzare cu adevarat catre consumatori scpetici, puteti sa nu mai pierdeti timpul incercand ce nu veti reusi.
Aceste secunde sau minutul pe care un sceptic vi le poate acorda trebuie folosite pentru a combate orice nelamurile, credinta eronata sau lipsa de incredere in brand-ul nostru, in produse sau servicii.
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit