Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Vanzari mari si cand clientii sunt sceptici?

de Maria Nicutar 13 Aug. 2011 2797
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Este oare posibil asa ceva? Sa ne gandim putin la clientii sceptici si sa ne gandim daca nu cumva chiar noi suntem numai buni sa fim inclusi in aceasta categorie. Clientii sceptici pun o gramada de intrebari sau nici una. Vor sa stie de ce este pretul mic, de ce se ofera o anumita gratuitate, de ce nu ar trebui sa cumpere acelasi produs de la competitorii nostri, de ce nu se afla un alt produs la vanzare, de ce este pretul asa de mare si lista continua.

Scepticii sunt cei mai dificili consumatori si cei care deseori sunt lasati in urma sa isi ia singuri deciziile fara ca multe companii si firme sa se mai implice in incercarea de a-i determina sa cumpere.

Problema adevarata este ca din ce in ce mai multi dintre noi au devenit precauti in procesul de achizitionare si chiar extrem de sceptici. O mare importanta in aceasta schimbare a avut-o si criza si ea ne determina sa ne ducem deciziile de cumparaturi intr-un mod cat mai rational.

Scepticii sunt persoane care doresc sa stie mai mult decat clientii obisnuiti, au nevoie de argumente solide si rationale mai presus de orice.

Scepticii sunt persoane care urasc sa piarda timp, bani, energie, siguranta si comfort. Scepticii nu vor crede in reclamele care aduc toate calitatile unui produs in fata si il fac sa para produsul minune al mileniului. Scepticii nu vor crede in simple sloganuri si imagini frumoase de pe ambalaje.

De asemenea, atunci cand stiti ca afacerea dvs se loveste deseori cu persoane sceptice carora doriti sa le vindeti produse sau servicii trebuie sa fiti constient de un anumit lucru extrem de important. Scepticii sunt persoane care nu pot fi usor convinse si va vor aloca un timp extrem de redus pentru explicatii sau orice incercare de a-i convinge sa va achizitioneze produsele sau serviciile. Deci, in cazul in care nu detineti personal care sa stie cum sa faca o vanzare cu adevarat catre consumatori scpetici, puteti sa nu mai pierdeti timpul incercand ce nu veti reusi.

Aceste secunde sau minutul pe care un sceptic vi le poate acorda trebuie folosite pentru a combate orice nelamurile, credinta eronata sau lipsa de incredere in brand-ul nostru, in produse sau servicii.




Tags: clienti scepticiclient scepticafacericlienticonsumatori

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Afaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun

de Idei de afaceri
04 Dec 2023
Iti doresti sa creezi pentru familia si copiii tai o atmosfera de neuitat cu ocazia sarbatorilor de iarna? Esti talentat si creativ si vrei sa faci...

Stand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase

de Idei de afaceri
01 Aug 2024
Pe aleile parcurilor bucurestene (Cismigiu, Carol, tineretului etc.) intreprinzatori ingeniosi desfasoara o afacere extrem de simpla si de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]