Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Customer service de calitate pentru afaceri cu preturi piperate

de
1990 0 28 Iul. 2011
Plan de afaceri


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Afacerile care vin cu produse si servicii cu preturi mai mari, piperate de-a dreptul si se zbat sa castige noi clienti in paralel cu eforturile de a-si mentine vechii clienti, trebuie sa fie constienti de importanta customer service-ului de calitate. Mai ales, in perioadele economice precare, in care clientii se orienteaza catre variante si solutii mai ieftine, afacerile cu produse mai scumpe sau de lux au nevoie de un departament de customer service care sa lucreze pentru bunul mers al afacerii.

Numeroase studii au fost efectuate de-a lungul timpului si s-a relevat urmatoarea situatie:clientii sunt dispusi sa plateasca mai mult, chiar si pentru acelasi produs, in locatia in care vor beneficia de customer service de calitate mai inalta. Cu alte cuvinte, suntem pregatiti sa scoatem bani in plus din buzunare, pentru un produs pe care l-am gasi mai ieftin si identic in alta locatie, cu simpla conditie de a fi tratati mai bine.

Adevarul este ca orice client doreste sa se simta respectat, important intr-o anumita masura, valoros, ca ii este ascultata opinia si ca beneficiaza de atentia angajatilor companiei respective.

Un alt rezultat pe care studiile l-au relevat a fost faptul ca cea mai importata valenta si cea care face o detasare clara intre doua companii este customer service-ul. Iata noile unelte de lupta pe care marile si micile companii le folosesc in eforturile de a-si constitui baze de clienti stabili si fideli.

Un departament de customer service este esential si vital pentru majoritatea companiilor, indiferent de marimea lor. Este bine sa va angajati macar un asistent virtual care sa stea la dispozitia clientilor pentru intrebari si nelamuriri, nemultumiri si plangeri, sugestii samd.

Promptitudinea cu care reusiti sa veniti in intampinarea problemelor clientilor dvs va decide ce calitate a customer service-ului etalati, cum sunteti perceput in mediul afacerilor si cum este perceputa afacerea pe care o detineti ca tot unitar.

Cheia succesului in afacerile cu preturi mai mari sta, cu adevarat in customer service si se cade sa investiti capital pentru a va valorifica resursele cu la o performanta maxima pentru profituri optime.

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii







Tags: customer serviceafacericlientiafaceri de lux

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Customer service de calitate pentru afaceri cu preturi piperate
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

10 sfaturi utile pentru un plan de afaceri de succes

de Alina Constantinescu
09 Aug 2017
A face afaceri inseamna in primul rand sa iei decizii. Nu poti pleca in necunoscut, trebuie sa cunosti in detaliu piata, clientii, competitorii. Un...

Model plan de afaceri pentru ferme mici - Submasura 6.3

de Alina Constantinescu
24 Iul 2017
Prin intermediul Submasurii 6.3 din PNDR 2014-2020, fermierii au posibilitatea sa acceseze fonduri europene nerambursabile, in valoare de maxim...

Cum trebuie descris produsul sau serviciul in planul de afaceri

de Idei De Afaceri
20 Iul 2017
Potrivit Ghidului privind Elaborarea unui Plan de Afaceri, realizat de Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, multi...

Secretul unei afaceri de succes? Un plan de afaceri bine realizat!

de Alina Constantinescu
13 Iul 2017
Pentru cine se realizeaza un plan de afaceri? Surprinzator, insa planul de afaceri il realizezi in primul rand pentru tine! Cu toate acestea, este...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton