Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Customer service de calitate pentru afaceri cu preturi piperate
Afacerile care vin cu produse si servicii cu preturi mai mari, piperate de-a dreptul si se zbat sa castige noi clienti in paralel cu eforturile de a-si mentine vechii clienti, trebuie sa fie constienti de importanta customer service-ului de calitate. Mai ales, in perioadele economice precare, in care clientii se orienteaza catre variante si solutii mai ieftine, afacerile cu produse mai scumpe sau de lux au nevoie de un departament de customer service care sa lucreze pentru bunul mers al afacerii.
Numeroase studii au fost efectuate de-a lungul timpului si s-a relevat urmatoarea situatie:clientii sunt dispusi sa plateasca mai mult, chiar si pentru acelasi produs, in locatia in care vor beneficia de customer service de calitate mai inalta. Cu alte cuvinte, suntem pregatiti sa scoatem bani in plus din buzunare, pentru un produs pe care l-am gasi mai ieftin si identic in alta locatie, cu simpla conditie de a fi tratati mai bine.Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Propriul meu plan de afaceri
Adevarul este ca orice client doreste sa se simta respectat, important intr-o anumita masura, valoros, ca ii este ascultata opinia si ca beneficiaza de atentia angajatilor companiei respective.
Un alt rezultat pe care studiile l-au relevat a fost faptul ca cea mai importata valenta si cea care face o detasare clara intre doua companii este customer service-ul. Iata noile unelte de lupta pe care marile si micile companii le folosesc in eforturile de a-si constitui baze de clienti stabili si fideli.
Un departament de customer service este esential si vital pentru majoritatea companiilor, indiferent de marimea lor. Este bine sa va angajati macar un asistent virtual care sa stea la dispozitia clientilor pentru intrebari si nelamuriri, nemultumiri si plangeri, sugestii samd.
Promptitudinea cu care reusiti sa veniti in intampinarea problemelor clientilor dvs va decide ce calitate a customer service-ului etalati, cum sunteti perceput in mediul afacerilor si cum este perceputa afacerea pe care o detineti ca tot unitar.
Cheia succesului in afacerile cu preturi mai mari sta, cu adevarat in customer service si se cade sa investiti capital pentru a va valorifica resursele cu la o performanta maxima pentru profituri optime.
Articole conexe
Plan de afaceri florarie. Cum incepi o afacere cu flori de vanzare
de Bianca TilaPlan de afaceri cofetarie: Cum iti poti transforma pasiunea intr-un business profitabil
de Bianca TilaPlan de afaceri pentru o berarie. Cum poti impresiona investitorii
de Bianca TilaINS: Comertul cu ridicata a afisat cifre de afaceri in crestere
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit