Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Customer service de calitate pentru afaceri cu preturi piperate
Afacerile care vin cu produse si servicii cu preturi mai mari, piperate de-a dreptul si se zbat sa castige noi clienti in paralel cu eforturile de a-si mentine vechii clienti, trebuie sa fie constienti de importanta customer service-ului de calitate. Mai ales, in perioadele economice precare, in care clientii se orienteaza catre variante si solutii mai ieftine, afacerile cu produse mai scumpe sau de lux au nevoie de un departament de customer service care sa lucreze pentru bunul mers al afacerii.
Numeroase studii au fost efectuate de-a lungul timpului si s-a relevat urmatoarea situatie:clientii sunt dispusi sa plateasca mai mult, chiar si pentru acelasi produs, in locatia in care vor beneficia de customer service de calitate mai inalta. Cu alte cuvinte, suntem pregatiti sa scoatem bani in plus din buzunare, pentru un produs pe care l-am gasi mai ieftin si identic in alta locatie, cu simpla conditie de a fi tratati mai bine.
Cresterea prepelitelor japoneze

Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Adevarul este ca orice client doreste sa se simta respectat, important intr-o anumita masura, valoros, ca ii este ascultata opinia si ca beneficiaza de atentia angajatilor companiei respective.
Un alt rezultat pe care studiile l-au relevat a fost faptul ca cea mai importata valenta si cea care face o detasare clara intre doua companii este customer service-ul. Iata noile unelte de lupta pe care marile si micile companii le folosesc in eforturile de a-si constitui baze de clienti stabili si fideli.
Un departament de customer service este esential si vital pentru majoritatea companiilor, indiferent de marimea lor. Este bine sa va angajati macar un asistent virtual care sa stea la dispozitia clientilor pentru intrebari si nelamuriri, nemultumiri si plangeri, sugestii samd.
Promptitudinea cu care reusiti sa veniti in intampinarea problemelor clientilor dvs va decide ce calitate a customer service-ului etalati, cum sunteti perceput in mediul afacerilor si cum este perceputa afacerea pe care o detineti ca tot unitar.
Cheia succesului in afacerile cu preturi mai mari sta, cu adevarat in customer service si se cade sa investiti capital pentru a va valorifica resursele cu la o performanta maxima pentru profituri optime.
Ghiduri practice

[GHID PRACTIC] Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Realizati felicitari decupate Avantajul lor Se vand excelent si au o profitabilitate extraordinara la care alte afaceri pot doar visa

[GHID PRACTIC] Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Ghidul practic pentru incepatorii in lumea criptomonedelor

[GHID PRACTIC] Cresterea prepelitelor japoneze
Comanda acum ghidul afacerii tale cu prepelite japoneze CD-ul Cresterea prepelitelor japoneze Evita acum riscurile inerente inceputului unei afaceri


Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit