de Bianca Tila
19 Mai. 2022
1159
Cupio se bucura de o popularitate tot mai mare, atat la nivel national, cat si la nivel international. In 2021, Cupio a incheiat cu o cifra de afaceri de 15 milioane de euro, iar in primul trimestru al anului 2022 tendinta de crestere este pastrata.
Cupio este un brand romanesc, infiintat in 2012 ce se ocupa cu comercializarea produselor de manichiura si ingrijire personala. De asemenea, este un important furnizor de cosmetice profesionale, atat pentru piata din Romania, cat si pentru cea internationala.
Compania a deschis in aceasta perioada aproximativ 21 de magazine in noi in Romania. Cupio a devenit repede indragit, iar astazi se bucura de rolul sau ca furnizor principal. Acest business furnizeaza cosmetice pentru saloanele de infrumusetare din tara. Pe plan international, produsele ajung prin intermediul principalilor distribuitori autorizati din Italia, Germania, Belgia si Danemarca.
"Chiar daca, la nivel de cifre, anul pandemiei a aratat bine, asta nu inseamna ca provocarile au lipsit. Pandemia si-a pus amprenta atat in ceea ce priveste comportamentul de cumparare, cat si in ceea ce priveste bugetul de investitii si nevoia de regandire a businessului", a declarat Razvan Stefanescu, Director General al Cupio.
Investitia initiala in acest business a fost de 10.000 de euro in platforma dedicata. Raluca si Razvan Stefanescu sunt fondatorii care au lansat Cupio cu produse si instrumente profesionale pentru realizarea manichiurii, accesorii, produse pentru machiaj si ingrijirea corpului. La inceput, afacerea era axata pe comercializarea ojelor si lacurilor pentru unghii, dar si pentru produse de ingrijire a corpuilui. Odata cu dezvoltarea portofoliului de produse si servicii oferite clientilor au dobandit o notorietate din ce in ce mai mare.
Primul magazin de tip insula a fost deschis la Arad, ceea ce a produs si a facilitat intrarea brand-ului in saloanele de frumusete. Acolo, Cupio comercializa lacuri de unghii clasice, geluri UV, oje semipermanente, instrumente de manichiura si aparaturi indispensabile pentru tehnicienii de unghii.
Cupio s-a bucurat de o crestere organica, ajungand dupa primul an la sapte angajati, trei magazine fizice si o cifra de afaceri de 120.000 de euro. In prezent, la 10 de lansarea pe piata, compania ajuns sa inregistreze o cifra de afaceri de 15 milioane de euro.
"Cunoscut de la inceput ca principal furnizor de produse pentru manichiura, Cupio a continuat pe parcursul anilor cu diversificarea gamei de produse. Astfel, in 2016 a inceput sa lucreze la dezvoltarea liniei de make-up, odata cu lansarea genelor false Cupio Lash. Imediat dupa, a introdus in portofoliu alte zeci de alte produse profesionale pentru machiaj - palete de farduri, rujuri si creioane de buze, produse pentru machiajul sprancenelor si pensule profesionale", scrie Bursa.ro.
La aproximativ un deceniu de la infiintarea companiei, Cupio detine 21 de magazine in orasele mari din Romania, precum Bucuresti, Timisoara, Constanta, Cluj-Napoca, Iasi, Suceava, Targoviste, Brasov, Sibiu, Arad, Craiova, Ploiesti si Galati.
"Extinderea internationala este un alt vis care prinde contur tot mai mult, astfel ca in prezent produsele Cupio sunt comercializate in tari precum Germania, Italia, Danemarca, Belgia, prin intermediul distribuitorilor autorizati.
De asemenea, un obiectiv deosebit de important pentru anul 2022 este lansarea site-ului international Cupio, care va fi disponibil in limba engleza si prin intermediul caruia produsele brandului vor putea fi comandate de pretutindeni", conform Bursa.ro.
de
Bianca Tila Pasionata de zona business, Bianca Tila aduce zilnic in fata cititorilor starea afacerilor de pe piata nationala si internationala. Ofera idei de afaceri rentabile potrivite situatiei actuale, strategii de marketing si modele de afaceri in diverse zone.
Tags: cupiocifra de afaceri