Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

A inceput o afacere cu 250 de euro, iar acum are vanzari de 200.000 de euro

de Alina Constantinescu 28 Nov. 2016 14266
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Dupa 13 ani de munca in companii multinationale precum Bic, Ferrero, Walmark, unde a profesat in trade marketing, Luiza a renuntat la un salariu de 10.000 de euro pentru a pune bazele afacerii Girls Fashion Boutique.

In 2014, cu o investitie initiala de numai 250 de euro, a pus pe picioare o afacere care avea sa se dezvolte rapid pe piata locala: imbracaminte identica pentru mame si fiicele lor. Astazi vorbim despre povestea brandului de imbracaminte Girls Fashion Boutique - by Luiza Willems.

A renuntat la locul de munca si a inceput afacerea din dorinta de a petrece cat mai mult timp cu fiicele sale, Anna Sophie si Eva Nicole si de a dezvolta un business pe care sa il lase mostenire. Asadar, a renuntat la un salariu lunar de 10.000 lei pentru a se dedica acestui concept.

Care a fost sursa de inspiratie pentru a realiza imbracaminte asemanatoare atat pentru fetite, cat si pentru mamici

Ideea a pornit de la un batic cu motive etno, vechi de 30 de ani. Mama Luizei, pasionata de croitorie, a realizat  o fusta pentru nepoata sa, iar ulterior Luiza s-a gandit sa creeze o piesa din acelasi material.

 “Am lucrat 13 ani in corporatie, in agentii de publicitate si in corporatii de top, dar in 2014 a venit timpul sa incep altceva. Experienta in publicitate si in trade marketing m-a ajutat sa concep brandul, strategia de vanzari, promovarea si dezvoltarea. Am absolvit, de asemenea, o scoala de design.

Eu nu sunt numai antreprenorul din spatele Girls Fashion Boutique, ci si designerul tuturor modelelor. Cele care ma inspira in fiecare zi sunt fetitele mele, Anna Sophie si Eva Nicole, care apar mereu in fotografii alaturi de mine,“ spune Luiza Willems, creatoarea brandului Girls Fashion Boutique.


 
 
Publicul tinta este reprezentat de mamicile care doresc sa se imbrace asemanator cu fiicele lor. Pretul unui set de rochii mama-fiica este cuprins intre 170 si 430 de lei.

Antreprenoarea are colaborari cu fabrici si ateliere din tara. La sfarsitul lui 2015 a investit 10.000 de euro in propriul atelier de croitorie unde produce haine pe comanda.

Produsele sunt promovate online dar si in 9 din cele 10 Hypermarketuri Cora.

Cu privire la planurile de viitor, are in vedere exploatarea unor noi canale de vanzare, precum si crearea unor noi colectii pentru femei insarcinate, mama-fiu, tata-fiu, si deschiderea propriei fabrici in maximum 2 ani.
Luiza Willems estimeaza vanzari de 200.000 de euro in 2016.

Sursa: www.wall-street.ro
Surse foto: Facebook


Tags: girls fashion boutiqueafacere cu haineimbracaminte identicaimbracaminte copii

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








[x]