Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Afacere de nisa: magazin cu delicatese aduse de peste hotare
Reintorsi in Romania, cei care au lucrat peste hotare au incercat sa adopte tot mai mult din obiceiurile si stilul de viata din afara tarii. Unii romani au fost impresionati de delicatesele din alte tari, asa ca s-au gandit sa puna pe picioare, in Romania, o afacere cu un restaurant sau un magazin cu produset cu specific etnic.
In urma cu 7 ani, Luiza Rudeanu a deschis un magazin in Bucuresti, in Floreasca, cu delicatese aduse din Portugalia. De unde a pornit ideea afacerii? In urma unui concediu petrecut acolo, Luiza s-a indragostit de bucataria portugheza. Ideea afacerii s-a conturat rapid, dar nu stia cum sa o puna in practica, de ce anume are nevoie, cum se va derula aceasta afacere, asa ca a sunat un producator al carui numar de telefon il gasise pe ambalajul unei cutii de sardine pe care o luase din Portugalia.Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Cresterea prepelitelor japoneze
Cultura castravetelui anti-diabet
Producatorul a chemat-o pentru a-i explica ce produse ar avea succes pe piata din Romania si ce inseamna mai exact gastronomia portugheza. Cu ocazia vizitei in Portogalia, acesta i-a prezentat si alti mici producatori locali de la care ar putea cumpara tot ce avea nevoie la un pret acceptabil.
S-a reintors in tara cu dulceturi de rosii, gulii, portocale si migdale, soc sau castane, pateurile de peste, sardine, ulei de masline si vin.
"Mi-am dat demisia, pentru ca lucram intr-o companie, ca finantist, si am gasit un spatiu pe care l-am inchiriat si l-am renovat destul de repede", explica femeia de afaceri pentru businessmagazin.ro.
Mai departe a inchiriat un spatiu, l-a renovat, investitia initiala fiind de 20.000 de euro, jumatate din suma reprezentand achizitia primului stoc de marfa, iar restul au fost folositi pentru renovarea spatiului.
A deschis 2 magazine, unui cu produse culinare si altul cu textile. A avut inca de la inceput planuri mari, dorind sa intre in zona de distributie pentru marile lanturi de magazine, insa nu a mers.
In prezent detine un singur magazin si un wine bar, unde se pot degusta vinurile.
Srategia a fost de a atrage clientii, de a le inveta gusturile si de a-i face sa revina. In topul produselor preferate de clienti se afla conservele de peste si vinurile, urmate de branzeturile de capra si uleiurile de masline, valoarea medie a bonului de casa fiind de 100 de lei.
Antreprenoarea mai spune ca se aprovizioneaza saptamanal cu marfa.
Articole conexe
De la sport la antreprenoriat: ce afacere de succes a lansat un fost sportiv de performanta
de Idei de afaceriAfacere cu produse handmade - Ghid Practic pentru o afacere profitabila la domiciliu
de Alina ConstantinescuFlorarie online: cum sa transformi pasiunea pentru flori in afacere profitabila
de Idei de afaceriAfacere profitabila si de viitor: cosmetice naturale fabricate in Franta. Povestea La Maison du Savon de Marseille
de Alina ConstantinescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit