Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Afacerea Coffee 2 Go se extinde: trei locatii cu un nou design interior

de Idei de afaceri 28 Feb. 2018 5641
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Grupul Coffee 2 Go a fost infiintat in 2013 si detine in prezent un numar de 27 coffee spot-uri in regim propriu sau franciza, cu un design unic, in forma de pahar de cafea sau amenajate ca un mini coffee shop. Coffee 2 Go se adreseaza iubitorilor de cafea pentru care timpul este pretios si care isi doresc un produs intens, cu personalitate si aromat. Cifra de afaceri a grupului Coffee 2 Go a crescut de la infiintare de 3 ori de la an la an, iar in 2016 a fost inaugurat primul STAY by Coffee 2 Go, intr-o locatie de aproximativ 400mp.

Coffee 2 Go a deschis de la inceputul anului 3 coffee shopuri cu un nou design interior, aducand mai multa culoare, energie si lumina in locatiile sale. Noul design interior, in nuante puternice, dar relaxante, naturale si revigorante, este in ton cu nevoile actuale de regasire prin explorare, apropiere de natura si autenticitate.

Culoarea predominanta a celor trei minicafenele este teal (nuanta de turcoaz), care este armonizata cu nuantele natur de bej si gri nisip ale mobilierului si peretilor decorativi, redand frumusetea, echilibrul si prospetimea materialelor existente in natura. Culoarea teal vine de la pasarea Teal, al carei penaj are un colorit verde albastrui, precum apa limpede a marilor si oceanelor. Pe langa regasirea prin autentic, natural si uman, combinatia de culori reflecta si dinamismul lantului Coffee 2 Go, care invita la inspiratie, energie si reinventare.

Noile locatii deschise anul acesta se afla in Bucuresti, zona Baneasa – Soseaua Bucuresti-Ploiesti nr 7A, in Cluj Napoca, Strada Andrei Saguna Nr 34-36 si in Brasov, strada Iuliu Maniu Nr. 1. Locatiile din Bucuresti si Cluj au un spatiu generos, fiind pana in acest moment cele mai mari din lantul de minicafenele Coffee 2 Go, cu o suprafata de 40 mp. Investitia in deschiderea unui astfel de coffee spot, Coffee 2 Go Inside, a fost de circa 16.000 euro, reprezentand costurile de amenajare, autorizari, taxe de franciza, dotari si echipamente.



Inspiratie prin design - noi locatii Coffee 2 GO in culoarea anului 2018, ultra violet

Pana la sfarsitul anului, Coffee 2 Go va mai deschide alte trei locatii, acestea urmand a fi decorate in nuante de ultra violet, culoare care invita la reflectie spirituala si manifestare artistica. Ultra violetul a fost desemnat culoarea anului 2018 si este o culoare provocatoare, care vorbeste despre misterele universului, despre individualitate, complexitate si originalitate si despre potentialul urias al fiecaruia dintre noi.



“Dorim sa inspiram si sa inovam prin culoare si ne vom juca mult cu aceasta in locatiile noastre. In cei 5 ani de la infiintare, am inovat continuu, am inceput cu un concept si design de locatie mobila unice pe piata, am extins conceptul la mini cafenele Coffee 2 GO Inside pentru a spori confortul clientilor nostri, am adus arta contemporana pe paharele noastre, iar anul acesta vorbim prin culoare, arta si spatii mai generoase.  Am fost si suntem un concept dinamic, care imbratiseaza schimbarea, este atent la tendinte si la preferintele consumatorilor. Suntem in plin proces de dezvoltare si vom veni cu noutati continuu, singura constanta ramanand faptul ca, in toate locatiile noastre, in acesti cinci ani de prezenta pe piata, cafeaua oferita clientilor nostri este proaspat prajita”, a declarat Vlad Timaru, fondator Coffee 2 GO.

Inspiratie prin prospetime – 5 ani de cafea proaspat prajita in locatiile din toata tara

Senzorialul joaca un rol important in cultura Coffee 2 Go, de aceea aroma cafelei ramane prioritatea numarul 1 pentru Coffee 2 Go. Pentru un gust original, cafeaua servita in toate locatiile din tara este proaspat prajita, cu cateva zile inainte de servire, iar clientii se pot bucura pe langa gustul autentic, proaspat, si de un miros imbietor.

“Este un efort asumat de a asigura cafea proaspat prajita in toate locatiile din tara, pe care il facem din respect pentru clientii nostril, pentru a le bucura simturile si a crea o experienta placuta si mai mult decat satisfacatoare”, a declarat Vlad Timaru, fondator Coffee 2 GO.


Cu ocazia aniversarii a 5 ani de cand a deschis primul coffee shop in luna februarie 2013, Coffee 2 Go a lansat anul acesta paharul mediu de cafea M5, cu pret de 5 lei, pentru a  acoperi toate preferintele clientilor in materie de pret sau cantitate, pastrand insa calitatea exceptionala a bauturilor.


Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: n coffee 2 goafacere cu cafea

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]