Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Afaceri de succes: Care au fost cele mai vizibile branduri Horeca in prima jumatate a anului 2014?

de Victor Oancea 24 Iul. 2014 3210
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In intervalul 1 ianuarie - 30 iunie 2014, s-au inregistrat 26.447 de reclame pe segmentul Horeca. MediaTrust a prezentat brandurile care se bucura de cea mai mare vizibilitate in publicitate pe segmentul Horeca in primele sase luni. In top intra lanturile de fast-food, restaurantele, pizzeriile, cofetariile, cafenelele.

La categoria fast food

McDonald's este pe primul loc, cu 13.263 de reclame difuzate, cu un rate card estimat la 16.233.870 de euro.

KFC se afla pe locul 2, care a inregistrat 4.963 de reclame si un rate card de 7.669.711 de euro, conform Manager.ro.
 
Subway este pe locul trei, cu 650 de reclame si un rate card estimat la 555.730 de euro.


La categoria pizzeriilor

Pe primul loc se afla Pizza Hut, care a inregistrat 2.767 de reclame cu un rate card de 3.626.383.

Pe locul 2 se afla Presto Pizza, cu 632 de reclame si un rate card estimat de 180.376 de euro.

Pe locul 3 se afla Speed Pizza cu 113 reclame si un rate card de 69.445 de euro, informeaza Manager.ro.

La categoria resutarante

Hard Rock Cafe este pe primul loc, cu 783 de reclame si un rate card de 203.969 de euro.

Beraria Siegfried se afla pe locul 2, cu 413 reclame inregistrate si un rate card de 111.076 de euro.

Trattoria Don Vito  se afla pe locul al treilea, cu 404 de reclame si un rate card de 100.836 de euro.

La categoria cafenele

Ceainaria Adevarul se afla pe primul loc, cu 60 de reclame si un rate card de 164.199 euro.

Pe locurile 2 si 3 se afla The Institute si Cafe Louis.

 
sursa: Manager.ro




Tags: horecasucces in afaceriafaceri horecaafaceri in romania

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]