Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Afacerile virtuale - un nou model de business

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Modul in care este organizata munca noastra nu s-a schimbat prea mult in ultimele decenii, in ciuda numeroaselor inovatii la care am asistat.

Cei mai multi dintre noi lucreaza in acelasi mod ca parintii sau chiar ca bunicii lor: merg la serviciu in fiecare zi la aceeasi ora, petrec un numar minim de ore realizand sarcini repetitive, impart activitatile cu colegii, iar seara petrec cateva ore doar pentru ei.

Desi unele organizatii au incercat sa actualizeze acest mod de lucru, de exemplu prin alternarea muncii de birou cu cea de acasa, cele mai multe mentin acelasi mod de organizare a muncii.

Daca analizam modul in care se desfasoara munca multor angajati, observam ca prezenta lor intr-un spatiu comun, nu este neaparat necesara.

De multe ori, angajatii isi realizeaza activitatile in fata unui PC, fara sa interactioneze cu colegii de serviciu. Se ajunge la situatii in care angajatii din acelasi birou comunica mai mult prin Ymessenger decat fata in fata din diferite motive: nu vor sa ii deranjeze pe cei din jur, nu doresc sa impartaseasca anumite lucruri cu toti colegii sau pur și simplu pentru ca nu vor sa se ridice din fata calculatorului
pentru a merge in biroul alaturat.

Sunt sigur ca multi dintre voi ati asistat la aceasta situatie cel putin o data. In acest context apare o intrebare: de ce este nevoie sa merg in fiecare zi la serviciu?

Desigur, exista o multime de motive pentru aceasta: pentru a colabora cu colegii, pentru a socializa, pentru a organiza intalniri cu clientii sau pentru a avea acces la resursele firmei. In acelasi timp, exista foarte multe motive pentru un nu: poti sa petreci mai mult timp cu cei dragi, poti comunica cu colegii de serviciu prin alte cai, poti organiza timpul mai bine de unul singur, poti
schimba locatia atunci cand iti doresti.

Din perspectiva angajatorilor, este important sa aiba angajatii intr-un spatiu comun pentru a detine controlul asupra acestora si pentru a se asigura ca se atinge un nivel ridicat de productivitate. Insa pentru aceasta trebuie sa plateasca chirii si utilitati in fiecare luna, servicii de curatenie, receptie si multe altele.

O solutie pentru dezavantajele modului clasic de organizare a muncii sta in tehnologie. Nivelul inalt si costurile in scadere ale tehnologiei de astazi permit abordarea unui nou model de business: cel al afacerilor virtuale.


Tags: afacereafacerivirtuale

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]