Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Afacerile virtuale - un nou model de business
Modul in care este organizata munca noastra nu s-a schimbat prea mult in ultimele decenii, in ciuda numeroaselor inovatii la care am asistat.
Cei mai multi dintre noi lucreaza in acelasi mod ca parintii sau chiar ca bunicii lor: merg la serviciu in fiecare zi la aceeasi ora, petrec un numar minim de ore realizand sarcini repetitive, impart activitatile cu colegii, iar seara petrec cateva ore doar pentru ei.Cultura de sofran
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Cresterea prepelitelor japoneze
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Desi unele organizatii au incercat sa actualizeze acest mod de lucru, de exemplu prin alternarea muncii de birou cu cea de acasa, cele mai multe mentin acelasi mod de organizare a muncii.
Daca analizam modul in care se desfasoara munca multor angajati, observam ca prezenta lor intr-un spatiu comun, nu este neaparat necesara.
De multe ori, angajatii isi realizeaza activitatile in fata unui PC, fara sa interactioneze cu colegii de serviciu. Se ajunge la situatii in care angajatii din acelasi birou comunica mai mult prin Ymessenger decat fata in fata din diferite motive: nu vor sa ii deranjeze pe cei din jur, nu doresc sa impartaseasca anumite lucruri cu toti colegii sau pur și simplu pentru ca nu vor sa se ridice din fata calculatorului
pentru a merge in biroul alaturat.
Sunt sigur ca multi dintre voi ati asistat la aceasta situatie cel putin o data. In acest context apare o intrebare: de ce este nevoie sa merg in fiecare zi la serviciu?
Desigur, exista o multime de motive pentru aceasta: pentru a colabora cu colegii, pentru a socializa, pentru a organiza intalniri cu clientii sau pentru a avea acces la resursele firmei. In acelasi timp, exista foarte multe motive pentru un nu: poti sa petreci mai mult timp cu cei dragi, poti comunica cu colegii de serviciu prin alte cai, poti organiza timpul mai bine de unul singur, poti
schimba locatia atunci cand iti doresti.
Din perspectiva angajatorilor, este important sa aiba angajatii intr-un spatiu comun pentru a detine controlul asupra acestora si pentru a se asigura ca se atinge un nivel ridicat de productivitate. Insa pentru aceasta trebuie sa plateasca chirii si utilitati in fiecare luna, servicii de curatenie, receptie si multe altele.
O solutie pentru dezavantajele modului clasic de organizare a muncii sta in tehnologie. Nivelul inalt si costurile in scadere ale tehnologiei de astazi permit abordarea unui nou model de business: cel al afacerilor virtuale.
Articole conexe
Doua afaceri sezoniere din care sa scoti un profit maxim pe litoral
de Idei de afaceriMasinile devin o afacere din ce in ce mai profitabila
de Florin AmarieiProfita de un motor verificat pentru afacerea ta online!
de Florin AmarieiSalvarea mediului inconjurator poate fi o afacere
de Florin AmarieiAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit