Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum au inceput doua tinere o afacere cu tricotaje handmade

de Stanciu Ioana 23 Ian. 2017 6780
3.56 din 35 voturi
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In anul 2015, Tatiana si Claudia au pus bazele unei afaceri cu tricotaje handmade. Prietene din liceu, pasionate de tricotajele si crosetatul handmade, au transformat hobby-ul lor intr-o afacere de succes. Produsele sunt realizate cu dragoste pentru frumos, cu multa migala si pe baza unui concept propriu.

Ideea afacerii i-a venit Tatianei in 2012, pe vremea cand lucra la o organizatia neguvernamentala. Pentru ca proiectul pentru care lucra se apropia de final, a inceput sa cerceteze piata in cautarea altui loc de munca.

„Treceam printr-o perioada nu tocmai buna, dar aveam mult timp liber si, intr-o zi, nu stiu ce mi-a venit si m-am dus la o mercerie, am cumparat niste andrele si cateva sculuri albe, din care mi-am facut un pulover dupa o fotografie‟, isi aminteste Tatiana.

Colegele de la organizatia respectiva i-au admirat puloverul tricotat si au indemnat-o sa isi transforme pasiunea in afacere. Mai tarziu a luat nastere Tricoteria Style S.R.L., si brandul cu numele The Wool Teller - handmade stories.

Tatiana a prospectat piata, a cautat furnizori de fire de calitate, a vizitat depozite de fire, a cumparat reviste pentru a se inspira in realizarea modelelor si a testat diverse fire.

A cooptat in afacere o buna prietena din liceu, Claudia. Primele modele au fost realizate in martie 2016 si au fost prezentate la festivalul de Jazz de la Garana. Au fost foarte apreciate pentru idei si combinatiile de culori si au inceput sa apara comenzile.

In luna septembrie au participat la un nou targ, si de aceasta data avand mare succes.

Ideea tinerelor antreprenoare a fost deschiderea unui magazin  online si, in completare, promovarea produselor la targurile de profil, in tara si in strainatate.

„Ne-am gandit ca nu are rost sa inchiriem un spatiu fizic pentru un magazin, mai ales pentru ca nu putem tine stoc mare. Produsele tricotate si crosetate manual se deformeaza daca stau indelung atarnate pe umerase, se batucesc daca stau mult timp impaturite, sunt destul de capricioase la depozitare. Pentru a le pastra calitatile si aspectul, incercam sa facem productie in ritmul in care facem vanzari‟, au explicat antreprenoarele pentru cariereonline.ro

Tatiana se ocupa de partea creativa a afacerii, este directorul de dezvoltare al firmei, iar Claudia, de partea financiara si, bineinteles, se implica in decizii.



Tags: tricotaje handmadeafacere cu tricotajeafacere handmadeproduse handmade

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 3.56 din 5 - 35 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]