Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum sa organizezi cel mai eficient un team building

de
2017 0 11 Oct. 2019
Afacerea zilei


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI
Cum sa organizezi cel mai eficient un team building

Team building-urile sunt organizate de majoritatea companiilor o data sau de doua ori pe an si ofera o oportunitate buna angajatilor companiei de a se cunoaste si de a invata cum pot sa colaboreze mai bine in echipa. Poti propune o astfel de activitate atat pe timp de vara, cat si iarna, pentru a avea posibilitatea de a face o varietate cat mai mare de activitati.

In companiile mai mici, de tip start-up, nu exista team building-uri separate pentru manageri si CEO. Drept urmare, acestia se alatura angajatilor, cu scopul de a afla mai multe despre ei si despre cum pot avea o relatie mai apropiata. Iata care sunt pasii necesari organizarii unui team building:

Formarea unei echipe

In functie de profilul companiei si de numarul de angajati, cei care organizeaza team building-urile pot fi chiar managerii, impreuna cu cativa angajati din departamentul de resurse umane. In companiile mari, aceste sarcini se distribuiesc angajatilor si celor din departamentul administrativ. Echipa trebuie sa organizeze sedinte pentru planificare a fiecarui pas si sa ii implice pe toti cei care isi arata interesul. Alegerea locatiei, incadrarea in bugetul companiei, si, in cazul companiilor mari, planificarea team building-ului pe echipe sunt printre primii pasi de care trebuie sa se ocupe cei responsabili de organizare.

Alegerea perioadei potrivite

Pentru a avea un numar cat mai mare de angajati prezenti la team building, acesta trebuie planificat in timpul saptamanii. Activitatile organizate cu cei de la birou in weekend vor intra in conflict cu programul personal al angajatilor, asa ca ultimele zile lucratoare ale saptamanii vor fi perfecte pentru un teambuilding. Managerii trebuie sa ia in considerare ca aceasta perioada sa nu se suprapuna cu termenul de finalizare al mai multor proiecte, ci mai degraba sa se intample dupa o perioada foarte plina, pentru a le oferi angajatilor o posibilitate de relaxare.

Alegerea activitatilor

Cele mai potrivite activitati sunt cele care incurajeaza spiritul de echipa, gestionarea unor situatii dificile sau calitatile de leadership. Insa daca angajatii companiei au pasiuni nisate si prefera anumite evenimente cum ar fi festivalurile de muzica, incearca sa faci ceva mai neobisnuit si sa le oferi o experienta unica. O calatorie la munte cu drumetii ziua si board game-uri in jurul focului de tabara seara sau vizitarea unor zone cu tururi gastronomice, brunch-uri si ateliere de gatit vor iesi din categoria team building-urilor clasice. Alege activitatile in functie de personalitatile angajatilor si formeaza echipe cu cei care au avut conflicte in trecut pentru a-i ajuta sa descopere cum se pot ajuta unul pe celalalt sau ce pasiuni comune au. Angajatii introvertiti pot crea echipa cu cei extravertiti, reusind astfel sa iasa din zona de confort si sa se simta motivati de catre alti colegi.

Feedback

Feedbackul primit de angajati va fi factorul decisiv. Odata puse la punct principalele aspecte ale unui team building, echipa de organizare poate programa discutii cu angajatii, pentru a-si da seama daca acestia si-ar dori sa participe la activitatile gandite si daca perioada este potrivita pentru cea mai mare parte a colectivului. Angajatii trebuie sa fie incurajati sa vina cu idei noi, cat mai interesante. Intr-o companie mare, fiecare echipa poate delega un angajat care sa le reprezinte interesele si sa participe la discutiile cu cei din organizare. 


Nu exista o reteta a unui teambuilding perfect, insa cateva aspecte il pot face special, printre acestea fiind si faptul ca ii va ajuta pe angajati sa se simta apreciati, vor putea forma noi legaturi si va fi cu siguranta benefic daca firma are multi angajati noi.


Sursa foto: unsplash.com

 


Tags: team buildingformare echipaorganizare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Cum sa organizezi cel mai eficient un team building
Rating:
Nota: 5 din 5 - 3 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2019







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016