Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

O afacere de milioane in Romania: fast-food

de Alina Constantinescu 08 Nov. 2016 5334
4.09 din 34 voturi
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

De curand s-a deschis in Bucuresti, la Obor, un nou lant de fast-food. Afacerea Star Kebab a inceput in anul 2011, in Chisinau, s-a extins cu francize in tara si in Rusia, iar acum a ajuns si la Bucuresti. Cu o strategie de marketing curajoasa, basarabenii si-au pus in gand sa-i cucereasca pe bucuresteni cu kebab.

Dupa ce a lucrat in tinerete la un restaurant fast-food si a studiat cu atentie piata, Stefan Chiricuta a fondat la Chisinau, in 2011, primul restaurant de acest gen.

Star Kebab are doua restaurante proprii si sase in franciza in Moldova, dar si unul in Krasnoiarsk, Rusia. Mai mult, pentru ca afacerea sa mearga struna toti angajatii Star Kebab sunt adusi din Chisinau, pentru a putea replica modelul de acolo.

Inca din 2013 se dorea extinderea afacerii in Bucuresti, insa din cauza birocratiei, negasirii spatiului potrivit si a contractorilor a mai durat 3 ani.

Oborul a fost ales ca locatie pentru vadul comercial, insa au fost nevoiti sa faca si compromisuri.

„In Chisinau suntem pe principalele artere, unde e traficul intens sau in statiile de autobuz. Aici am facut un compromis pentru ca am vrut sa avem hala noastra de productie. Asa ca am gasit acest spatiu si am amenajat-o la subsol – acolo producem toate lucrurile finite, sosuri, carnea. Din pacate nu este foarte vizibil, pentru ca nu e in strada si avem parcul in fata, dar vad este“, a spus Cristina Sosoi, specialistul in marketing al retelei de restaurante fast-food, pentru start-up.ro.

Cum promoveaza produsele? Au acelasi concept de marketing pe care il ofera si in Moldova – Dream Card. Acesta este un card de fidelitate prin care primesti un kebab gratuit la sapte cumparate de-a lungul timpului, primesti cadouri de ziua ta si de sarbatori, dar si bauturi la jumatate de pret.

Top 3 lucruri pentru cei interesati de o astfel de afacere:

1. Afacerea trebuie inregistrata la Registrul Comertului. Vei avea controale ale calitatii, iar tu trebuie sa demonstrezi ca oferi clientilor mancare sanatoasa si gatita in mod impecabil.

2. Pentru a obtine finantare pentru afacerea ta, creeaza un plan de afaceri si calculeaza ce buget trebuie sa soliciti investitorilor. Daca planul tau este convingator si bine pus la punct, vei obtine finantarea cu siguranta.

3. Nu neglija promovarea. Poti dechide un site destinat livrarilor la domiciliu, astfel incat sa atragi si mai multi clienti. Oferirea unor reduceri sau a unor produse gratis iti poate aduce publicitate. Este necesar sa iti incurajezi clientii sa aleaga produsele tale.



Tags: fast foodafacere star kebabafacere cu kebabrestaurant fast-food

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.09 din 5 - 34 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]