Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
O afacere nascuta din pasiune pentru mancarea raw vegana
Din ce in ce mai multi romani sunt interesati de un stil de viata sanatos. Asadar, odata cu acest obicei de consum, s-a format o noua piata, care acum prospera.
In urma cu 4 ani si jumatate, Fadia Al Atar a investit 60.000 de euro intr-un restaurant raw vegan in apropiere de Piata Dorobantilor din Capitala. Banii au fost folositi pentru a amenaja un spatiu pe care deja il detinea la subsolul unei cladiri, iar dupa aproximativ un an business-ul a inceput sa se sustina singur.Cresterea prepelitelor japoneze
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
"Eu conduceam inainte un business alaturi de sotul meu, insa nu era chiar ce imi doream si nici nu m-a incantat ideea rolului de casnica. Deja aderasem la un stil de viata sanatos si m-am gandit ca si alti oameni simt nevoia sa manance mai sanatos. Rawdia a pornit initial ca un concept de tip take away pentru corporatisti, in principiu, care nu au suficient timp sa gateasca acasa si sa ia la job un pachet", explica Fadia Al Atar in calitate de fondator Rawdia.
Cea mai mare parte a clientilor prefera sa cumpere insa tot in regim „take away“. Fructele si legumele sunt achizitionate de la producatorii locali, iar migdalele si nucile caju din afara tarii, prin furnizori.
Businessul s-a dezvoltat rapid si a fost creat un sistem de francizare, in prezent existand 3 unitati: Rawdia Corbeanca, Rawdia Brasov si Rawdia Sibiu.
"Franciza rawdia reprezinta solutia de succes pentru oricine isi doreste sa deschida o afacere profitabila in domeniul restaurantelor raw-vegane. Un restaurant raw-vegan prezinta avantaje multiple fata de restaurantele clasice cu servire “a la carte”, de la timpul scurt de servire pana la calitatea, prospetimea si rulajul rapid al produselor, dar mai ales datorita investitiei mult mai mici in cazul restaurantelor clasice.", se arata pe site-ul rawdia.ro.
Publicul tinta
"In esenta, clientii nostri pot fi: tinerii, adultii, persoane expuse la diete hipercalorice sau hiperglicemice, figurile profesionale cu un stil de viata activ, sportivii, vegetarienii, veganii si nu numai.", se mai arata pe site-ul rawdia.ro.
Articole conexe
Afacerea anului 2017: restaurant raw vegan
de Nita AlinaTop 17 avantaje pentru un start cu franciza Nomasvello!
de Ideideafaceri.roAfaceri profitabile cu franciza Nomasvello!
de Ideideafaceri.roSondaj: Franciza in Romania, stiti cati bani va poate aduce?
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit