Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

O afacere nastrusnica in Romania: YoYo Coffee

39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Toate afacerile care au in centru cafeaua sunt de succes. "Business-ul cu cafea este in plina dezvoltare atat la noi, cat si in afara tarii. Fie ca este vorba despre conceptul coffee to go, fie despre mici spatii inedite, cafeaua, ca produs, iti ofera posibilitatea de a comunica cat mai creativ", considera 3 antreprenori in domeniu.

In urma cu doi ani, trei corporatisti (Andrei, Radu si Alexandru) au ajuns la concluzia ca pe piata lipseste cafeaua potrivita gustului lor. Dupa ce s-au gandit, selectat si planificat timp de cateva luni, la inceputul lui 2014, au dat startul YoYo Coffee. Au urmat cursuri de barista, degustari de cafea, zile de documentare, design si proiectare.

YoYo Coffee a pornit de la o necesitate comuna a celor trei, care prin munca si viziune s-a transformat intr-un brand, considerat de ei ca fiind „nastrusnic”.

“Pe parcursul acestui an de experienta, am remarcat multe obiceiuri de consum care pun necesitatea de a bea cafea inaintea placerii de a-i savura gustul. Am observat ca sunt multe persoane care pun zahar in cafea, inainte de a o degusta, din obisnuinta unui gust amar sau chiar ars”, spune unul dintre antreprenori, Alexandru.

Cum functioneaza afacerea YoYo Coffee?

“Simteam ca este nevoie de o indrumare a consumatorului pentru combaterea multor „zicale din popor” legate de cafea in general. Din acest motiv, am hotarat sa alegem cafeaua si sa setam espressorul in functie de propriile preferinte. Am vrut ca amprenta noastra sa fie prezenta in produsul final oferit clientilor”, spune unul dintre antreprenori.

Au cautat un furnizor de cafea, pe cineva dispus sa parieze pe aceasta solutie inca necunoscuta in Romania. “Norocul nostru a fost sa ajungem la Nimrod Almagor, owner al Bristot Romania, care ne-a ajutat si ne-a pus la dispozitie resurse si know-how in materie de cafea si echipamente”.

Pentru a face comert stradal, tinerii au ales masina Smart care este “mai incapatoare decat pare, in masina existand chiar si o chiuveta si un spatiu refrigerat pentru lapte. Investitia in proiect a fost de aproximativ 12.000 de euro, bani proveniti din "fondurile personale”.
Sursa: www.wall-street.ro

YoYo Coffe car

"Fie ca este un eveniment privat, un concert in aer liber sau eveniment sportiv, noi venim cu cafeaua delicioasa, aromata si perfect echilibrata iar voi cu distractia si buna dispozitie," se arata pe site-ul de prezentare a afacerii: http://yoyocoffee.ro/



Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: afacereafacericafeayoyo coffecoffeecoffe car

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]