Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Povestea Red Angus Steakhouse. Cum s-a transformat o simpla idee intr-o afacere de succes
Red Angus Steakhouse a inceput ca o afacere de familie, din dorinta de a crea traditie. Directia a fost definita treptat, explorand si invatand de la cei mai mari operatori de steakhouse din lume. S-au petrecut luni bune in bucatariile internationale de profil, urmarind totul, de la transarea carnii, la temperatura ideala de gatire, echipamentele necesare si procedurile interne.
Atunci, proprietarul afacerii, Dragos Panait a realizat ca aceasta industrie ascunde mult mai mult decat se poate vedea cu ochiul liber, la o vizita in restaurant. S-a intors in Romania si s-a pus pe treaba. A luat in considerare optiunea de a deschide un steakhouse autentic in Romania adresat unui segment de consumatori care deja avea o afinitate pentru carnea de vita. Dezvoltarea si accesarea unei astfel de nise a fost alegerea perfecta, de care intreaga echipa se simte mandra si increzatoare in potentialul pietei autohtone.Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Carnea de vita Red Angus cu provenienta australiana si uruguayana este ingredientul principal si a fost aleasa de experti pentru fragezime si aroma, din zeci de kilograme de carne disponibila in toata lumea, preferata si de echipa Red Angus Steakhouse, care a testat diverse sortimente pe nevazute.
"Dupa o analiza a preferintelor clientilor din ultimii ani, tipul de carne folosit provine din Australia, SUA si America de Sud. O procuram printr-un distribuitor din Europa. Motivul pentru care am recurs la aceasta formula, de a lua carnea din afara granitelor tarii, este acela ca furnizorii pe care ii avem ne ofera constanta in calitate si in disponibilitatea produselor. Pe piata romaneasca nu am reusit sa identificam un nivel de calitate asemanator cu ceea ce oferim clientilor la acest moment. Se pare ca mentinerea constantei calitatii si disponibilitatii de la o saptamana la alta este, pentru mare parte din furnizorii locali, foarte greu de realizat. Ne dorim in continuare sa identificam un furnizor local, ne-ar scadea si costurile de materie prima cu pana la 30 %", explica Dragos Panait, proprietarul Red Angus Steakhouse.
De asemenea, Marian Huzu - Executive Chef Red Angus Steakhouse a explicat ca "Diferenta dintre o friptura de vita regular si una premium consta in aroma, fragezime si procedura. Procesul de maturare este unul dintre cei mai importanti diferentiatori. In general, timpul de asteptare este de 14 zile, in schimb, in bucataria Red Angus procesul de maturare dureaza 21 de zile".
Red Angus Steakhouse crede in investitia in oameni pentru ca ei asigura constanta in calitate, in servire si construiesc relatiile cu oaspetii. Selectia este riguroasa, bazata pe dedicare si atitudine pozitiva iar cei admisi beneficiaza de traininguri si conditii bune de munca.
Restaurantul Red Angus Steakhouse este un loc creat cu suflet, cu un concept unic, caracterizat prin traditie, autenticitate si dedicare. De altfel, acestea au fost si valorile care au insuflat ideea punerii bazelor unui asemenea restaurant, intr-o perioada in care conceptul de steakhouse nu exista in Romania.
Locatia a fost renovata in 2013 din dorinta constanta de a oferi calitate si rafinament, atat in privinta meniului, cat si in cea a ambientului. Decorul este inedit, avand aspectul unui hambar construit din materiale refolosite, imbogatit cu simboluri clasice americane. In spiritul autenticitatii si creativitatii, fiecare element a fost ales cu grija si face parte dintr-o poveste. De exemplu, motocicletele au fost produse in prima jumatate a secolului al XX-lea si sunt modele de referinta castigatoare ale curselor de moto usoare din Europa; trofeele moto sunt realizate pe comanda intr-un atelier romanesc, folosind piese originale Harley Davidson iar scaunele de la bar sunt facute din sei autentice, uzate, cumparate de la cowboy adevarati, din SUA. Lustrele din faruri Vespa intregesc decorul iar cutiile vechi de ulei de motor sunt piese de colectie. Atmosfera este intregita de muzica live.
Povestea Red Angus continua cu o noua etapa de inovare si dezvoltare, de la meniu pana la deschiderea de noi restaurante in locatii atent selectionate.
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.
Articole conexe
Afacere de familie - producerea de sapunuri si cosmetice naturale
de Alina ConstantinescuCea mai importanta provocare pentru o afacere de familie
de Alina ConstantinescuAfacere de familie de un milion de euro, inspirata de retetele din trecut
de Idei de afaceriCresterea racilor- o excelenta afacere de familie
de Tudor CorneliuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit