Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Povestea unei afaceri de succes cu incaltaminte, genti si accesorii
Povestea brandului romanesc Denis incepe in 1985 cand Ilie Cornea, inspirat de traditia artizanala din Bucovina, a pus bazele unui mic atelier ce producea manual doar incaltaminte pentru barbati. Mica afacere de familie s-a transformat in 1994 intr-o adevarata fabrica ce poarta si azi numele fiului cel mic al familiei, Denis.
"Astfel , pantofii Denis au reusit , in drumul parcurs de brand, sa se impuna prin calitatea resimtita in orice componenta: material, talpa, captuseala, accesorii sau decor", se precizeaza pe site-ul annacori.com.Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Cresterea prepelitelor japoneze
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
In 1996, Ana Cornea, sotia si partenera de afaceri a fondatorului Fabricii Denis, a venit cu ideea infiintarii unei linii de productie incaltaminte pentru femei.
Gustul pentru frumos si armonie al Anei Cornea au fost ingredientele ce au condus la nasterea brandului Anna Cori. Infiintarea unei sectii de genti, posete si accesorii, in 1999, a condus la maturizarea brandului, pozitionandu-l in topul marcilor romanesti de succes.
Un pas fundamental in maturizarea brandului a fost colaborarea cu designerul italian Davide Vaccari, un adevarat vizionar, care a completat si reinterpretat conceptul Anna Cori.
"De la inaugurarea in anul 2000 a primului magazin in Suceava, oras istoric in care brandul a luat fiinta, Denis a initiat dezvoltarea a trei retele promitatoare de magazine: DENIS, WHY DENIS si ANNA CORI, in total numarand peste 30 de puncte de vanzare" se mai arata pe site-ul producatorului de incaltaminte.
Filosofia brandurilor Anna Cori si Denis este centrata pe ideile de autenticitate si perfectiune. Prezenta anuala la targurile internationale de incaltaminte si marochinarie cum sunt cel de la Milano, Italia si cel din Tokyo, Japonia intareste increderea clientilor in produsele Fabricii Denis si satisface dorintele acestora prin realizarea de modele in concordanta cu cele mai noi tendinte de pe piata, atat din punct de vedere al designului si a materialelor folosite, cat si din punct de vedere al tehnologiilor utilizate in productia de incaltaminte si marochinarie.
Colectiile se adreseaza clientilor cu venituri medii si peste medie, oferindu-le cumparatorilor produse la nivelul marilor case de moda, la preturi foarte accesibile. Incaltamintea, gentile si accesoriile oferite de Fabrica Denis sub brandurile Anna Cori si Denis, ii permit clientului achizitionarea oricarui produs pentru a-si completa fie o tinuta de business sau de ocazie, fie o tinuta sport sau casual.
"In ceea ce priveste planurile de viitor, toata atentia noastra va fi indreptata inspre imbunatatirea relatiei cu clientii si spre eficientizarea magazinelor pe care le avem deja. Asta nu inseamna ca vom renunta la ideea de extindere”, de declarat Dumitru Parasca, leasing manager Denis.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit