Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Un magazin online in Romania poate avea succes neasteptat

de Ideideafaceri.ro 12 Iun. 2020 12699
4.03 din 20 voturi
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Afacerile online cresc destul de repede in Romania si pot avea succes neasteptat, insa care este reteta succesului pe Internet? Ce trebuie sa stim pentru a ne garanta profitul?

Ai un Magazin Online si vrei sa atragi mai multi clienti?
Vrei sa duci site-ul tau pe primele pozitii in Google dupa cuvintele cheie potrivite afacerii tale?
Vrei sa inveti cum se face Copywriting pentru maximizarea vanzarilor?
Vrei sa cresti Rata de conversie si Rata de achitare cat mai mult?
Vrei sa afli despre Mesajele post comanda sau Tehnici de promovare?
 
Daca raspunsurile tale sunt DA, atunci ai ajuns exact unde trebuie! Avem solutia cea mai buna pentru tine!

Magazin online - PF sau PJ?

Comertul in sine este o activitate atribuita societatilor comerciale, deoarece este considerata o activitate constanta ce urmareste generarea profitului. Prin urmare, in cazul in care comertul online reprezinta o activitate continua si de baza pentru obtinerea veniturilor, atunci este necesar sa detineti o firma. In plus, exista mai multe beneficii pentru a detine o firma cu acest tip de activitate: pe langa posibilitatea dezvoltarii in sine a companiei si a unui brand, puteti beneficia de avantaje fiscale, cum ar fi impozitul pe venit de 3% sau 5% in cazul dividendelor sau chiar impozit pe venit de 1% ori 2% daca aveti mai multi angajati.
 
Desigur ca in situatia in care o persoana vinde online in mod ocazional, atunci nu exista o forma continua de comert si implicit nu este necesara infiintarea unei firme.
 
Daca v-ati decis sa puneti bazele unei firme, atunci trebuie sa cunosti principalele caracteristici pentru SRL, SRL-D si PFA.
 
SRL-ul este cea mai des intalnita forma juridica de organizare a unei firme. Acest lucru nu este intamplator, intrucat activitatea unui SRL presupune si o serie de avantaje, precum:
  • nu vei plati TVA decat daca depasesti venituri de 300.000 lei/an;
  • vei beneficia de 3% impozit pe venit si 5% impozit pe dividende;
  • poti avea aproape toate codurile CAEN din Romania;
  • numar nelimitat de angajati;
 
Dezavantajul principal ar fi ca, cel mai probabil, vei avea nevoie de contractarea unor servicii de contabilitate si ca vei putea scoate bani din firma doar sub forma de dividende sau salarii.
 
Documentele necesare infiintarii sunt:
  • copie carte identitate asociati si administrator;
  • acte cu privire la proprietatea sediului social (dupa caz);
  • specimen de semnatura si declaratie notariala ca sunt indeplinite conditiile de a fi asociat si/sau administrator;
  • aviz de la asociatia de proprietari daca sediul va fi stabilit intr-un bloc de locuinte.
 
Costurile ajung pana la maximum 1000 de lei, in functie de cati asociati exista. 
 
Pentru SRL-D conditiile si avantajele sunt similare ca in cazul unui SRL. Diferenta este ca in 3 ani de la infiintare firma trebuie schimbata in SRL si in cazul unui SRL-D nu pot fi exercitate anumite activitati economice (cum ar fi comert cu alcool, jocuri de noroc, imobiliare etc.) In plus, trebuie sa reinvestesti anual cel putin 50% din profitul realizat in anul fiscal precedent.
 
Un avantaj ar fi faptul ca esti scutit de plata CAS cu conditia sa ai permanent 2 angajati pe firma, timp de 3 ani.
 
PFA-ul poate fi mai interesant sau chiar mai util decat un SRL. Comercializarea sub un PFA se regaseste de cele mai multe ori in cadrul celor care au o anumita pregatire (spre ex., programator), de altfel o conditie pentru infiintarea unui PFA este dovada pregatirii sau experientei in domeniul in care va activa PFA-ul in sine.
 
Avantajele principale in cazul unui PFA sunt:
  • costuri de infiintare mai reduse si contabilitate mai simpla;
  • costuri de functionare scazute;
  • poate efectua comert online;
  • nu este necesar sa astepti distribuirea dividendelor pentru a scoate bani din firma.
 
Dezavantajele principale sunt:
  • fiscalitate mult mai ridicata pentru venituri mai mari de 2.000 de lei/luna, exceptand clasele CAEN care se incadreaza la norma de venit fixa;
  • limitarea de a exercita maxim 5 coduri CAEN;
  • maxim 5 angajati.
 
Vanzarile online au explodat in tara noastra (ca si in multe alte locuri, de altfel) in ultima perioada. Si ele vor continua sa creasca multi ani de acum incolo. Este mai rapid, mai simplu si, de cele mai multe ori, mai ieftin.
 
De ce sa nu profiti de aceste tendinte in crestere? Romanii au facut cumparaturi online in valoare de peste 3,5 miliarde de euro in 2018, cu 30% mai mult decat in 2017. Cum crezi ca va fi in 2019? Dar in 2020? Evident, raspunsul este unul singur: vanzarile vor creste si mai mult, de la an la an.
 
Ai un Magazin Online si vrei sa atragi mai multi clienti? Nu e deloc simplu, concurenta este mare si trebuie sa folosesti toate "armele" posibile pentru a lua fata competitiei. De aceea ai nevoie de sfaturile si expertiza unor oameni care stiu CE trebuie sa faci, CUM trebuie sa faci si, mai ales, CAND trebuie sa faci.
 
Specialistii Rentrop&Straton au realizat un curs video de Copywriting, SEO si Optimizarea vanzarilor pentru magazinele online.
 
De ce un Curs Video? 
Pentru ca este mai simplu de inteles si de aplicat daca vezi cu ochii tai exact cum se face fiecare lucru.
  • Plecam de la SEO, cuvinte-cheie si cautarea lor, integrarea lor in continut,
  • ajungem la optimizarea on page si la regulile de optimizare,
  • trecem prin reguli de Copywriting intr-un Landing Page sau intr-o pagina de produs,
  • vorbim despre convingerea prin Cifre, Preturi, Reduceri sau Promotii,
  • despre Cresterea CTR-ului si Reducerea Back Bounce rate-ului,
  • dar si despre Remarketing, Automatizare sau E-mailing
  • plus Mesajele post comanda - cresterea ratei de achitare, upsale si branding.
 
3 ore de Sfaturi, Exemple, Solutii si Modele aplicate si testate deja in magazine online de succes de la noi din tara
 
Poti pune pauza oricand, te poti intoarce la orice Solutie, Explicatie sau Exemplu si poti vedea exact cum se aplica in cazul magazinului tau.
 
Odata achizitionat, te loghezi in platforma dedicata (RSOnline.ro) si poti folosi Cursul Video ori de cate ori doresti sa revezi anumite lucruri. Nu exista limita de timp sau de spatiu!
 

Ce topicuri sunt explicate in Cursul video?

 
Pentru ca solutiile prezentate sa fie mai usor de inteles si aplicat, acesta a fost impartit in 3 Module principale: 
 
Partea I - Copywritingul pentru indexare: Tehnici si tactici SEO
1. Alegerea cuvintelor-cheie
2. Pagina perfect optimizata
3. Procesul de realizarea a continutului
4. Reguli de optimizare a continutului on page
5. Tehnici pentru optimizarea SEO
6. Tehnici de promovare a continutului
 
Evident, pentru a fi pe primele pagini in Google ai nevoie de continut. Dar nu orice fel de continut. 
 
Felul in care alegi despre ce scrii (cuvintele-cheie) trebuie sa se combine perfect cu felul in care folosesti ceea ce ai scris (pagina perfect optimizata) si, mai ales, cu felul in care promovezi pagina in care ai pus acel continut.
 
Altfel spus - tot ce trebuie sa stii despre Copywritingul pentru indexare: Tehnici si tactici SEO.
 
Partea a II-a - Copywritingul pentru vanzare: Convingerea si retentia clientului
1. Top reguli copywriting 
2. Optimizarea unui Landing Page sau a Paginii de Produs
3. Cifre, Preturi, Reduceri sau Promotii
4. Cresterea CTR-ului (Click-through Rate = Rata de click)
5. Reducerea Back Bounce rate-ului (rata de parasire rapida a site-ului)
6. Remarketing, Automatizare, E-mailing sau Marketplace?
 
Nu uita: Optimizarea SEO si Copywritingul sunt doua lucruri diferite! 
 
Daca ai adus potentialul client in site-ul tau, de ce sa il lasi sa plece fara sa cumpere? Cum il convingi sa cumpere = Tehnici de Copywriting (gen FOMO sau StoryTelling) combinate cu Incentives date de Preturi, Reduceri, Promotii etc.
 
Toate acestea (si multe altele) sunt cuprinse in discutia despre Copywritingul pentru vanzare: Convingerea si retentia clientului.
 
Partea a III-a - Mesajele post comanda - cresterea ratei de achitare, upsale si branding
Crezi ca totul s-a incheiat atunci cand clientul apasa butonul "Trimite comanda"? 
 
Nimic mai fals. Abia de acum incolo incepe lupta cu confirmarea comenzii (daca iti doresti asta), achitarea ei, adaugarea unui al doilea (sau al treilea) produs la comanda initiala, fidelizarea clientului catre brandul tau etc.
 
Toate Mesajele (dar si actiunile) post comanda sunt extrem de importante si inseamna un plus de vanzari, de incredere sau de incasari pentru tine si site-ul tau.
 
Rezerva acum user name-ul si parola dvs. pentru acces pe platforma RSonline.ro! Cursul video dureaza 3 ore. Beneficiaza pentru cat timp ai nevoie de Sfaturile, Exemplele, Solutiile si Modelele prezentate in detaliu + posibilitatea de a revedea oricand cele 3 ore de explicatii detaliate.

Noi iti dorim succes si suntem alaturi de tine cu acest curs video de Copywriting, SEO si Optimizarea vanzarilor pentru magazinele online.


Tags: magazin onlinesuccesromanianeasteptatghidcopywritingseo

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.03 din 5 - 20 voturi.

Articole conexe

Povestea antreprenoarei care a cucerit industria de infrumusetare din Romania

de Idei de afaceri
02 Apr 2018
Corina Turcuman a renuntat la jobul ei sigur din banca pentru a-si transforma pasiunea intr-o afacere in industria de beauty, care in scurt timp a...

De la sport la antreprenoriat: ce afacere de succes a lansat un fost sportiv de performanta

de Idei de afaceri
15 Mar 2018
Dupa ce a incheiat socotelile cu sportul de performanta, fostul fotbalist al echipei Poli Timisoara si F.C. "Vointa" Sibiu, Iulian-Constantin Pitigoi...

Povestea de succes a unui tanar farmacist roman. La 28 de ani are propria linie de produse dermato-cosmetice

de Idei de afaceri
05 Mar 2018
Un tanar farmacist de numai 28 de ani, din Alba Iulia, a lansat propria linie de produse dermato-cosmetice si concureaza de la egal la egal cu marile...

Afacere cu produse handmade - Ghid Practic pentru o afacere profitabila la domiciliu

de Alina Constantinescu
28 Feb 2018
Adoram obiectele handmade pentru ca ne infrumuseteaza locuintele, birourile, pentru ca ne relaxeaza si ne ofera o senzatie de armonie deplina. Apelam...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]