Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Idee de afacere part-time - Comertul cu informatii

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Orice om are un domeniu care il intereseaza in mod deosebit. Si, datorita acestui fapt, e de presupus ca a urmarit in timp aparitia pe piata a cartilor de specialitate si ca le-a studiat.

Mai mult, o astfel de persoana a desfasurat activitati practice legate de domeniul respectiv etc., asimiland astfel cunostinte bogate si actuale care l-au transformat, practic, intr-un specialist.

Daca aceste cunostinte sunt de interes si pentru alte persoane (sau firme, sau institutii), inseamna ca exista premisele necesare dezvoltarii unei afaceri de succes.

Anume, persoana in cauza, beneficiind deja de competenta necesara, poate pune bazele unui serviciu de documentare specializat pe anumite teme, care au legatura cu pregatirea sa.

Iata cateva exemple de specialisti care isi pot valorifica informatiile:

- un chimist poate oferi un studiu despre tehnologia de pasteurizare a laptelui, de realizare a sapunului sau a unor produse cosmetice s.a.m.d.

- un inginer metalurg poate realiza, la solicitarea unei intreprinderi, o documentare privind reciclarea aluminiului;

- o profesoara de limba romana poate alcatui un set de comentarii-tip adresat elevilor care pregatesc un examen de admitere;

Pretul acestui serviciu (sau, daca vreti, al materialului documentar rezultat) poate varia, in functie de valoarea informatiilor furnizate.

Afacerea nu este noua: ideea ca informatiile constituie o sursa de venituri a devenit credibila odata cu aparitia, in Occident, a bancilor de date comerciale.

Acestea, contra unor tarife rezonabile, pot ajuta firmele sa achizitioneze mai ieftin tehnologie, sa evite investitiile in cercetare pe o directie deja exploatata etc.

Iar tendinta actuala este favorabila agentiilor particulare care sa ofere astfel de servicii, specializate insa pe  domenii din ce in ce mai variate.



Tags: afacereidee de afacereideecomertcomert cu informatiiconsultanta

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]