de Idei de afaceri
27 Ian. 2023
362
4.25 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
Promovarea se poate concentra asupra consumarii unei carni rosii alternative sanatoase, cu accent pe schimbarea obiceiurilor gastronomice.
In sudul Africii, caile cele mai eficiente de promovare includ radioul, televiziunea si reclama la fata locului, in supermagazine. De exemplu, poate fi folosit un sistem de stele pentru identificarea fragezimii carnii.
Trebuie instruiti studentii in medicina, doctorii, surorile medicale si dieteticienii despre beneficiile sanitare obtinute prin consumul carnii de strut, astfel incat acestia sa o poata recomanda pacientilor.
Profesionistii sanitari trebuie sa cola- boreze la promovarea ideii ca, servita in proportii rezonabile, carnea slaba nu reprezinta nici o amenintare pentru sanatate si este o sursa extrem de importanta pentru multe substante nutritive. Carnea detine combinatia potrivita de aminoacizi esentiali necesari sintezei proteice in corpul uman, plus numeroase vitamine, microelemente si fier.
Copiii in crestere si persoanele ocupate cu munca fizica dura necesita cantitati mari din aceste substante. Reducerea consumului de carne este necesara doar la persoanele suferind de anumite boli, precum guta si bolile de inima.
Oferirea unei garantii este o cale excelenta de dovedire a corectitudinii fata de consumator. Pe spatele ambalajului pot fi aplicate etichete garantand urmatoarele:
- carnea este 100% lipsita de hormoni, steroizi si antibiotice. Reziduurile de hormoni de crestere, antibiotice si acaricide sunt potentiale riscuri de imbolnavire pentru consumatori;
- carnea este 100% naturala, fara aditivi biochimici: carnea este proaspata si livrata direct din ferma.
- carnea este ambalata in vid, pentru asigurarea prospetimii, aromei si gustului, fiecare cantitate de carne transata este preparata si lasonata manual.
- carnea de strut are toata suculenta si aromele celei de vita, dar este 99% lipsita de grasime si are cu 60% mai putine calorii,
- nu exista absolut nici o modificare organoleptica necorespunzatoare in cursul gatirii.
Neexistand riscul contaminarii cu pseudopesta aviara a camii, este improbabila raspandirea virusului virulent din zonele endemice in cele neendemice datorita comertului international cu carne de strut dezosata
Ambalarea este importanta pentru protejarea produsului sa atragerea atentiei consumatorului, iar tipul ambalajului trebuie adaptat in functie de client. Pentru comertul cu amanuntul, ambalajul trebuie sa aiba o poza atractiva a carni proaspete pe eticheta iar daca produsul este invelit in plastic. cumparatorul trebuie sa poata vedea carnea
Trebuie oferite instructiuni despre cel mai bun mod de preparare a carnii. Valoarea sa nutritiva trebuie precizata clar.
Promovarea carnii de strut va avea succes doar daca se foloseste o carne de cea mai buna calitate, deoarece consumatorul ar putea sa manance carne de strut pentru prima data. Odata ce efortul promotional a reusit sa creeze dorinta de cumparare a carnii, este esential un program activ de promovare a imaginii marcii si de castigare a loialitatii clientului.
Ficatul de strut este bine apreciat de consumatori, datorita gustului, consistentei si aspectului, asemanatoare cu acelea ale bovinelor tinere, fiind superior ficatului de la alte specii. Nu trebuie totusi omis ca si ficatul trebuie supus unui atent control veterinar.
Din tarile traditionale producatoare, multa carne de strut se exporta in tari europene, mai ales in Franta si Elvetia. Daca in Franta carnea de strut din import incepe sa fie inlocuita cu carnea produsa local, in schimb Elvetia continua sa importe cca 200 tone pe an, cantitate care nu acopera cererile pietei, iar in Italia se produce in prezent doar cca 100 tone, care de asemenea nu acopera cererile pietei.
de
Idei de afaceriRedactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.
Tags: carne de strutpromovareafacere agricola