Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 idei de afaceri pe scurt

de Mirela Rosu, Silvia Bucsan 27 Mar. 2009 8851
5 din 3 voturi
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Esti in cautarea unor idei de afaceri simple pe care le poti demara fara mari batai de cap? Iti oferim 3 astfel de idei de afaceri!

1. Servicii de transcriere dupa inregistrari audio-video



Premisele afacerii: Un serviciu de transcriere dupa inregistrari presupune redarea in varianta scrisa a unor texte inregistrate pe un suport magnetic. Seminarii, conferinte, interviuri etc. trebuie transcrise si pentru ca este o munca ce necesita timp si rabdare, nimeni nu se inghesuie sa o faca. Piata este libera si clientii in nevoie, destui.
Cerinte: O astfel de activitate necesita repeziciune in culegerea textului, facilitate in intelegerea termenilor tehnici.

Investitia initiala: Un computer, echipamente pentru redarea sunetului si imaginii si cateva dictionare specializate pe diverse domenii sunt singurele achizitii pe care le aveti de facut.

Avantaje: Transcrierea poate fi facuta de catre o persoana care nu se poate deplasa sau cu alte probleme care nu ii permit deplasarea. Este o activitate perfecta pentru timpul liber, iar pretul pentru pagina de 2.000 de caractere este de pana la 30 de lei, in functie de complexitatea textului transcris.

Factori de risc: Riscul este ca o serie de transcrieri sa va ia mai mult timp decat scontati din cauza inregistrarii proaste.
Clienti: Clientii pot fi dintre medici, avocati, ziaristi si alte categorii profesionale. Unii sunt chiar in situatia de a vorbi la reportofon in loc sa scrie atunci cand se afla pe teren. Scriitorii sunt si ei clienti importanti pentru ca au obiceiul de a inregistra discutii interminabile cu diversi subiecti, care urmeaza sa le foloseasca in redactarea cartilor pe care le vor scrie. Toti acestia pot fi gasiti prin fluturasi si afise plasate astfel incat sa le atraga atentia – prin tribunale, la redactiile ziarelor, la edituri, in spitale si policlinici, etc.

2. Taxi pentru animale

Premisele afacerii: Taximetristii refuza in general sa transporte patrupede, asa ca oamenii au nevoie de un serviciu special pentru a se deplasa insotiti de animalele de companie.
Cerinte: Trebuie experienta ca sofer.

Investitia initiala: O masina sau doua, un aparat de taxare si un sofer cat mai cinstit.
Avantaje: Se castiga bine si fara bataie de cap.
Factori de risc: Exista riscul ca unii clientii cu patru picioare sa faca stricaciuni si mizerie in masina.
Clienti: Pot fi gasiti pe la clinici veterinare, la farmacii sau magazine specializate.

3. Serviciu de expediere de scrisori publicitare

Premisele afacerii: Afacerea consta in coordonarea activitatilor de marketing direct ale diferitelor firme. Mai exact, clientii concep scrisori de vanzare, cupoane, taloane de comanda si altele, care trebuie tehnoredactate, puse in plicuri si expediate. O astfel de activitate implica si asteptarea raspunsurilor de la destinatarii pachetelor informative.

Cerinte: Este benefica familiarizarea cu activitatile de tiparire si cu marketingul, dar nu neaparat necesara.

Investitie initiala: Pachetele informative pot fi produse pe computer la domiciliu, fara a mai fi necesara angajarea unui grafician sau a unui tehnoredactor. Principala investitie sunt computerul, licentele pentru programele utilizate si eventual un curs de tehnoredactare, deoarece costurile de tipografie sunt suportate de client.

Avantajele afacerii: Aceasta afacere poate fi desfasurata si ca activitate suplimentara, in timpul liber. Nu necesita angajati si poate fi dezvoltata ca afacere independenta.

Factori de risc: Trebuie urmarite permanent rezultatele actiunilor de marketing si alcatuite liste pentru destinatari.
Clientii: Clientii sunt atrasi prin telefoane de vanzare, prin respectarea termenelor de executie si prin asumarea responsabilitatilor pe care le implica aceasta activitate.



 



Tags: afaceriidei de afaceriafaceri simpleafacereidei afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

McDonald's pleaca definitiv din Rusia si vinde afacerea unei companii locale

de Ana Ghiarasim
16 Mai 2022
Dupa mai bine de trei decenii in Rusia, McDonald's - simbol al capitalismului american - a anuntat ca a decis sa paraseasca definitiv aceasta tara si...

Loteria Romana cauta parteneri de afaceri

de Florin Amariei
06 Ian 2022
Loteria Romana incearca sa intre intr-un nou domeniu si isi cauta parteneri de afaceri. Iata despre ce este vorba! CNLR organizeaza si...

Anul 2020 a insemnat pierderi de 1,7% pentru afaceri

de Florin Amariei
18 Iun 2021
Efectele pandemiei pot fi acum analizate si datele releva ca au fost inregistrate pierderi de numai 1,7% in 2020. Profitul, culmea, a crescut!...

CNCAV: Afacerile sustin campania de vaccinare la nivel national

de Florin Amariei
28 Apr 2021
Vicepresedintele CNCAV spune ca afacerile din Romania sustin campania de vaccinare desfasurata la nivel national prin initiative private menite a...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]