Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 tendinte in sectorul alimentar american

de Marian Curelaru 22 Mai. 2014 2938
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Ceea ce mancam si modul in care o facem indica mult mai mult decat simpla stare a farfuriilor noastre. Obiceiurile alimentare sunt, de fapt, o adevarata reflexie a evolutiei modelor de consum. Marcile au inteles bine acest lucru si isi adapteaza comunicarea la comportamentele noastre. In acest context, biroul de analiza a tendintelor Urban Sublime prezinta pe site-ul Influencia.net trei tendinte alimentare din Statele Unite ale Americii care n-ar trebui ratate.

Mix&Match
Despre Mix&Match (arta de a mixa si de a asambla) se vorbeste indeosebi in sectorul modei. De putin timp, aceasta tehnica este vizibila si in sectorul alimentar. Amestecati doua concepte: tendinta culinara este de melanj. Unele companii asociaza un personaj sau o poveste cu o specialitate culinara pentru a-si intari conceptul de marketing, precum marca "The Fat Witch" din New York, a carei muza este o vrajitoare rea, iar specialitatea este prajitura cu ciocolata (brownie). Personalizarea a permis iesirea din anonimat si diferentierea unui aliment vandut de sute de distribuitori. Alt avantaj: crearea unei legaturi de simpatie cu publicul sau, deci amorsarea unei relatii marca-client.
Alte firme se inspira din doua specialitati culinare si le mixeaza pentru a crea un concept si mai puternic. Rezultatul este uneori surprinzator. Cel mai bun exemplu este "Cronut", o fuziune intre un corn croissant si o gogoasa donut, inventata de patiserul Dominique Ansel si reluata de toate brutariile newyorkeze.
 
Get snob
Se ia un produs culinar simplu si se imburghezeste: pizza devine o mancare cu trufe, buletele de carne sunt prezentate precum burgerii in restaurantele luxoase, iar sandvisurile isi recastiga titlul de noblete cu ajutorul unor ingrediente de calitate. Revansa mancarurilor simple din copilaria noastra este abia la inceput.
 
Flash Food 
Mancarea inseamna timp: pentru placere sau mancat "la botul calului", hrana este din ce in ce mai mult o chestiune de timing, raspunzand la nevoi contradictorii. Conceptul Flash Food il depaseste de acum pe cel de fast food, ritmurile vietii si ale consumatiei fiind considerabil accelerate. Nu mai consumam fast food, ci hrana fulger, devorata imediat si la fel de rapid de cumparat.
In definitiv, o anumita contradictie a modelor de consum alimentar revine in actualitate. Consumatorii sunt avizi de noi concepte si de noi experiente. Unele sunt de a consuma in mod extrem de rapid, potolindu-le nevoia de optimizare a timpului. In alte momente, clientul poate decide sa-si aloce un larg segment orar pentru alimentatie. Totul depinde de experienta pe care marcile o vor propune.
 


Tags: alimentatiestatele unitetendintemix&matchget snobflash food

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]