Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

7 intrebari la care sa raspunzi daca iti doresti internationalizarea afacerii

de Idei de afaceri 04 Dec. 2017 5331
5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Sunt IMM-urile romanesti pregatite sa devina internationale? O companie de educatie antreprenoriala, Elite Business Women, promoveaza deja de doi ani afacerile romanesti peste granitele tarii.

Anul acesta compania a dus antreprenoriatul feminin romanesc la un alt nivel si a deschis portile larg pentru toti oamenii de afaceri care vor sa isi duca business-ul pe pietele din Europa de Vest.

In cadrul mai multor conferinte de networking, care deja au avut deja loc in Regatul Unit, Portugalia, Belgia si Italia, antreprenoarele din Romania au avut ocazia sa-si promoveze afacerile, ideile de dezvoltare si au incheiat parteneriate cu furnizori si clienti straini.

“Pentru mediul de afaceri din Europa de Vest si din Statele Unite, internationalizarea afacerii este lucru obisnuit, chiar necesar pentru dezvoltarea business-ului, iar Romania tocmai a prins gustul unor piete puternic dezvoltate, cu un comportament de consum bine definit. Cu toate acestea, exista diferente majore de la o piata la alta, exista reguli diferite, iar rolul acestor conferinte, in care afaceristii romani se intalnesc sa discute punctual cu omologi de-ai lor britanici, portughezi, belgieni, italieni etc., este vital pentru dezvoltarea unor parteneriate durabile si eficiente”, declara Bianca Tudor, presedintele Elite Business Women si co-organizatorul conferintelor internationale de business si networking.

7 intrebari pe care trebuie sa ni le adresam daca ne dorim internationalizarea afacerii

1. Avem deja puse bazele unui brand al companiei?
2. Avem o strategie de comunicare a brand-ului in mediul Online?
3. Suntem intr-un moment de profitabilitate a afacerii?
4. Exista cerere pentru serviciile si produsele noastre in pietele pe care le targetam?
5. Care sunt top 3 competitori in pietele targetate?
6. Care este strategia de pozitionare in piata?
7. Ce resurse pot aloca acestui proces de internationalizare (financiare, umane) etc


Firmele romanesti, adaptate la cerintele rigorilor Occidentale

“Firmele romanesti sunt interesate de iesirea pe pietele globale, suna ca o promisiune de castig rapid, un termen exotic care atrage, insa, sunt oare pregatite pentru internationalizare? Este o intrebare dificila, dar raspunsul este mai mult spre “da” decat spre “nu”, daca se respecta cateva principii de baza. Lucram cu peste 6.000 de afaceri romanesti in cadrul Elite Business Women si observ cateva lipsuri absolut vitale: prezenta in online, printr-un website mereu actualizat cu informatii utile, prezenta in Social Media cu o strategie de comunicare a brandului personal si a brandului companiei, analiza de piata si pozitionare in piata, strategie de internationalizare”, explica femeia de afaceri Bianca Tudor.

Ca raspuns la aceasta nevoie, ELITE Business Women – comunitatea femeilor antreprenor din Romania – deruleaza, in 2017, programul “Media Kit pentru IMM-uri”. Proiectul de educatie antreprenoriala este initiat in contextul in care 56,3% dintre romani au acces la Internet, Facebook a depasit 9,6 milioane de utilizatori in Romania, iar promovarea in mediul online a devenit un “must-have” pentru orice companie. In egala masura, programul Media Kit pentru IMM-uri este dublat de o puternica activitate offline, prin evenimentele de networking si antreprenoriat la nivel national si international.



Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: internationalizare afacerefemei in afaceribrandeducatie antreprenorialaelite business women

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Brandul de moda Karl Lagerfeld a fost vandut pentru 200 de milioane de euro

de Ana Ghiarasim
02 Mai 2022
Proprietarii brandului de moda Karl Lagerfeld au vandut un pachet majoritar de actiuni catre G-III Apparel Group Ltd. pentru 200 de milioane de euro....

Lista. Cele mai valoroase branduri din lume in 2021

de Florin Amariei
22 Iun 2021
Kantar a publicat lista celor mai valoroase branduri din lume. Iata-le! Amazon si Apple sunt in 2021 cele mai valoroase branduri din lume dar...

Proprietarul Zara vinde de acum si produse mai ieftine sub brandul Lefties

de Florin Amariei
03 Sep 2020
Inditex, proprietarul Zara, vinde de acum si articole de imbracaminte mai ieftine sub brandul Lefties. In prezent, Lefties vinde articole de...

Cele mai mari 50 de branduri romanesti, cresteri constante

de Florin Amariei
13 Iun 2019
Valoarea celor mai mari 50 de branduri romanesti a cunoscut cresteri constante in 2018. Companiile de stat, insa, au mers pe pierdere. Valoarea...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]