Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
7 intrebari la care sa raspunzi daca iti doresti internationalizarea afacerii
Sunt IMM-urile romanesti pregatite sa devina internationale? O companie de educatie antreprenoriala, Elite Business Women, promoveaza deja de doi ani afacerile romanesti peste granitele tarii.
Anul acesta compania a dus antreprenoriatul feminin romanesc la un alt nivel si a deschis portile larg pentru toti oamenii de afaceri care vor sa isi duca business-ul pe pietele din Europa de Vest.Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Cultivarea plantei cu 5 arome
Propriul meu plan de afaceri
In cadrul mai multor conferinte de networking, care deja au avut deja loc in Regatul Unit, Portugalia, Belgia si Italia, antreprenoarele din Romania au avut ocazia sa-si promoveze afacerile, ideile de dezvoltare si au incheiat parteneriate cu furnizori si clienti straini.
“Pentru mediul de afaceri din Europa de Vest si din Statele Unite, internationalizarea afacerii este lucru obisnuit, chiar necesar pentru dezvoltarea business-ului, iar Romania tocmai a prins gustul unor piete puternic dezvoltate, cu un comportament de consum bine definit. Cu toate acestea, exista diferente majore de la o piata la alta, exista reguli diferite, iar rolul acestor conferinte, in care afaceristii romani se intalnesc sa discute punctual cu omologi de-ai lor britanici, portughezi, belgieni, italieni etc., este vital pentru dezvoltarea unor parteneriate durabile si eficiente”, declara Bianca Tudor, presedintele Elite Business Women si co-organizatorul conferintelor internationale de business si networking.
7 intrebari pe care trebuie sa ni le adresam daca ne dorim internationalizarea afacerii
1. Avem deja puse bazele unui brand al companiei?
2. Avem o strategie de comunicare a brand-ului in mediul Online?
3. Suntem intr-un moment de profitabilitate a afacerii?
4. Exista cerere pentru serviciile si produsele noastre in pietele pe care le targetam?
5. Care sunt top 3 competitori in pietele targetate?
6. Care este strategia de pozitionare in piata?
7. Ce resurse pot aloca acestui proces de internationalizare (financiare, umane) etc
Firmele romanesti, adaptate la cerintele rigorilor Occidentale
“Firmele romanesti sunt interesate de iesirea pe pietele globale, suna ca o promisiune de castig rapid, un termen exotic care atrage, insa, sunt oare pregatite pentru internationalizare? Este o intrebare dificila, dar raspunsul este mai mult spre “da” decat spre “nu”, daca se respecta cateva principii de baza. Lucram cu peste 6.000 de afaceri romanesti in cadrul Elite Business Women si observ cateva lipsuri absolut vitale: prezenta in online, printr-un website mereu actualizat cu informatii utile, prezenta in Social Media cu o strategie de comunicare a brandului personal si a brandului companiei, analiza de piata si pozitionare in piata, strategie de internationalizare”, explica femeia de afaceri Bianca Tudor.
Ca raspuns la aceasta nevoie, ELITE Business Women – comunitatea femeilor antreprenor din Romania – deruleaza, in 2017, programul “Media Kit pentru IMM-uri”. Proiectul de educatie antreprenoriala este initiat in contextul in care 56,3% dintre romani au acces la Internet, Facebook a depasit 9,6 milioane de utilizatori in Romania, iar promovarea in mediul online a devenit un “must-have” pentru orice companie. In egala masura, programul Media Kit pentru IMM-uri este dublat de o puternica activitate offline, prin evenimentele de networking si antreprenoriat la nivel national si international.
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.
Articole conexe
Brandul de moda Karl Lagerfeld a fost vandut pentru 200 de milioane de euro
de Ana GhiarasimLista. Cele mai valoroase branduri din lume in 2021
de Florin AmarieiProprietarul Zara vinde de acum si produse mai ieftine sub brandul Lefties
de Florin AmarieiCele mai mari 50 de branduri romanesti, cresteri constante
de Florin AmarieiAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit