Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Afacerile de turism online din Romania, cresteri consistente in 2019

de Florin Amariei 17 Apr. 2020 1740
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Afacerile de turism online din Romania au inregistrat cresteri consistente in 2019, trendul pastrandu-se crescator pana la instalarea masurilor restrictive privind pandemia Covid-19.

Spre exemplu, agentia de turism online eSky a raportat o crestere a cifrei de afaceri cu 7,4 milioane de euro in Romania. Aceasta valoare reprezinta o crestere de 27,5% fata de 2018. Anul 2020 va fi, insa, marcat de scaderi considerabile.
 
De asemenea, la nivel global, eSky a avut in 2019 o valoare totala tranzactionata de 505,7 milioane de euro, marcand astfel o crestere de 81% fata de anul 2018, la nivel global. Tot in 2019, numarul de rezervari pe site-urile si aplicatiile de mobil eSky a depasit 2 milioane si a crescut cu 65% fata de rezultatele anului precedent.
 
"In 2019, pe langa cresterea volumului de vanzari, am observat si o crestere constanta a cosului de cumparaturi datorata facilitatilor suplimentare achizitionate de clienti, cum ar fi: asigurari de calatorie, rezervari la hoteluri sau inchirieri de masini", declara Łukasz Neska, vicepresedinte si chief marketing officer eSky.
 
In ultimul an, eSky si-a continuat expansiunea prin lansarea operatiunilor pe doua noi continente - Africa (Africa de Sud), precum si Asia Pacific (Noua Zeelanda). Raza de actiune a companiei in Europa s-a extins prin lansarea urmatoarelor piete: Germania, Elvetia, Austria, Olanda, Belgia, Italia precum si tarile Scandinave. In plus, eSky a patruns pe piete noi si in America de Sud, incluzand aici Chile, Argentina si Mexic.
 
"Inceputul acestui an a fost unul foarte promitator, chiar record", spun reprezentantii companiei.
 
In ianuarie 2020, valoarea totala tranzactionata a depasit 51 milioane de euro la nivel de grup, oferind astfel o crestere de aproape 50% de la an la an.
 
"Rezultatele financiare din 2019 si de la inceputul acestui an vin ca urmare a expansiunii internationale si a dezvoltarii produselor companiei, inclusiv pachetele de zbor + hotel, vacantele de tip city break si conexiunile MultiLine, ce sunt formate din oferte de la diverse companii aeriene – low-cost, de linie sau charter", declara Marius Turbatu, global expansion director si managerul HUB-ului din Bucuresti.
 
Initial, primele semne ale raspandirii Covid-19 nu au avut un impact major asupra vanzarilor companiei, spune el.
 
"Cu toate acestea, de la sfarsitul lunii februarie, cand epidemia s-a dezvoltat rapid in Italia si alte tari din Europa de Vest, iar companiile aeriene au anulat succesiv zborurile, situatia de pe piata turismului s-a schimbat. In aceasta situatie, Consiliul de administratie al eSky a verificat imediat oportunitatile din piata si scenariile posibile pentru a mentine stabilitatea companiei in timpul crizei. A fost elaborata o strategie de actiune, inclusiv implementarea unui plan de economii, precum si o reorganizare interna a structurilor angajatilor pentru a utiliza cat mai eficient resursele companiei pe timpul valabilitatii masurilor administrative ce limiteaza posibilitatile de a calatori", mai spun reprezentantii agentiei de turism.
 
Obiectivele strategiei sunt sa asigure lichiditatea financiara a companiei in perioada vanzarilor limitate si, in acelasi timp, sa permita posibilitatea reconstruirii structurilor pentru a satisface cererea post etapei de criza.


Florin Amarieide Florin Amariei
Pasionat de extinderea orizontului serviciilor financiare si de schimb alternative, el lucreaza in cadrul IdeiDeAfaceri.ro inca din 2018 pentru a furniza cititorilor numai informatiile care conteaza cu adevarat.

Tags: afaceriturismromaniacresteriturism online

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Netflix inregistreaza cresteri. Versiunea cu reclame da roade

de Bianca Tila
11 Ian 2024
Versiunea cu reclame a Netflix a trecut de 23 de milioane de abonati la nivel global, anunta seful pe partea de publicitate al companiei, Amy...

Romania intalneste un nou lant de magazine. Jimmy Key deschide primul magazin din tara

de Bianca Tila
02 Aug 2023
Compania Jimmy Key din Turcia comercializeaza articole de imbracaminte pentru femei si vrea sa deschida primul magazin din tara in cadrul centrului...

Confindustria Romania: Ucrainenii pot lucra in Romania, dar e necesar ajutorul Guvernului

de Idei de afaceri
28 Feb 2022
Confindustria Romania spune ca este pregatita sa includa in randul angajatilor din firmele membre ucraineni care au fugit de ororile razboiului, dar...

Investitiile straine directe in Romania au crescut vertiginos in 2021

de Florin Amariei
14 Ian 2022
Raportul BNR releva un lucru pozitiv: investitiile straine directe in Romania au crescut vertiginos in 2021. "Investitiile directe ale...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








[x]