Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Afacerile de turism online din Romania, cresteri consistente in 2019

de Florin P. Amariei
795 0 17 Apr. 2020
Afaceri de pretutindeni


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Afacerile de turism online din Romania au inregistrat cresteri consistente in 2019, trendul pastrandu-se crescator pana la instalarea masurilor restrictive privind pandemia Covid-19.

Spre exemplu, agentia de turism online eSky a raportat o crestere a cifrei de afaceri cu 7,4 milioane de euro in Romania. Aceasta valoare reprezinta o crestere de 27,5% fata de 2018. Anul 2020 va fi, insa, marcat de scaderi considerabile.
 
De asemenea, la nivel global, eSky a avut in 2019 o valoare totala tranzactionata de 505,7 milioane de euro, marcand astfel o crestere de 81% fata de anul 2018, la nivel global. Tot in 2019, numarul de rezervari pe site-urile si aplicatiile de mobil eSky a depasit 2 milioane si a crescut cu 65% fata de rezultatele anului precedent.
 
"In 2019, pe langa cresterea volumului de vanzari, am observat si o crestere constanta a cosului de cumparaturi datorata facilitatilor suplimentare achizitionate de clienti, cum ar fi: asigurari de calatorie, rezervari la hoteluri sau inchirieri de masini", declara Łukasz Neska, vicepresedinte si chief marketing officer eSky.
 
In ultimul an, eSky si-a continuat expansiunea prin lansarea operatiunilor pe doua noi continente - Africa (Africa de Sud), precum si Asia Pacific (Noua Zeelanda). Raza de actiune a companiei in Europa s-a extins prin lansarea urmatoarelor piete: Germania, Elvetia, Austria, Olanda, Belgia, Italia precum si tarile Scandinave. In plus, eSky a patruns pe piete noi si in America de Sud, incluzand aici Chile, Argentina si Mexic.
 
"Inceputul acestui an a fost unul foarte promitator, chiar record", spun reprezentantii companiei.
 
In ianuarie 2020, valoarea totala tranzactionata a depasit 51 milioane de euro la nivel de grup, oferind astfel o crestere de aproape 50% de la an la an.
 
"Rezultatele financiare din 2019 si de la inceputul acestui an vin ca urmare a expansiunii internationale si a dezvoltarii produselor companiei, inclusiv pachetele de zbor + hotel, vacantele de tip city break si conexiunile MultiLine, ce sunt formate din oferte de la diverse companii aeriene – low-cost, de linie sau charter", declara Marius Turbatu, global expansion director si managerul HUB-ului din Bucuresti.
 
Initial, primele semne ale raspandirii Covid-19 nu au avut un impact major asupra vanzarilor companiei, spune el.
 
"Cu toate acestea, de la sfarsitul lunii februarie, cand epidemia s-a dezvoltat rapid in Italia si alte tari din Europa de Vest, iar companiile aeriene au anulat succesiv zborurile, situatia de pe piata turismului s-a schimbat. In aceasta situatie, Consiliul de administratie al eSky a verificat imediat oportunitatile din piata si scenariile posibile pentru a mentine stabilitatea companiei in timpul crizei. A fost elaborata o strategie de actiune, inclusiv implementarea unui plan de economii, precum si o reorganizare interna a structurilor angajatilor pentru a utiliza cat mai eficient resursele companiei pe timpul valabilitatii masurilor administrative ce limiteaza posibilitatile de a calatori", mai spun reprezentantii agentiei de turism.
 
Obiectivele strategiei sunt sa asigure lichiditatea financiara a companiei in perioada vanzarilor limitate si, in acelasi timp, sa permita posibilitatea reconstruirii structurilor pentru a satisface cererea post etapei de criza.


Tags: afaceriturismromaniacresteriturism online

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Alte 11 afaceri, adaugate pe lista neagra a SUA

de Florin P. Amariei
16 Sep 2020
Alte 11 afaceri au fost adaugate pe lista neagra a SUA si vor suferi sanctiuni economice. Relatiile americano-chineze sunt din ce in ce mai...

Pandemia a dus la cresteri in unele sectoare. O firma anunta ca isi va dubla numarul de angajati

de Florin P. Amariei
17 Aug 2020
Compania ceha Bonami anunta ca isi va dubla numarul de angajati pana la finalul anului in curs, dupa ce vanzarile din tara noastra au crescut cu...

Studiu. Peste jumatate din companiile din Romania, afectate de pandemie

de Florin P. Amariei
12 Aug 2020
Un nou studiu releva faptul ca peste jumatate din companiile din Romania au fost afectate de pandemie. Astfel, 55% dintre firmele care au raspuns...

OMC: Pierderile in turismul mondial, de peste 320 de miliarde de dolari

de Florin P. Amariei
29 Iul 2020
Organizatia Mondiala a Comertului (OMC) arata ca pierderile in turismul mondial vor fi de peste 320 de miliarde de dolari. Nivelul veniturilor...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2020







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016