Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Brand-ul Organix, Lizzie Van si mancarea sanatoasa pentru copii

59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Brand-ul Organix a fost initiat si consolidat de antreprenoarea Lizzie Van. Aceasta a stiut ce categorie de consumatori sa tinteasca pentru ideile sale de afaceri in nutritie si alimentatie oganica. Grija permanenta a mamelor pentru bebelusii si copiii lor este o sursa nebanuita si infinita de idei de afaceri profitabile, idei de afaceri care nasc solutii pentru probleme urgente si care nu vor disparea prea curand. Aceste idei de afaceri sunt cele care rezista pe piata, se dezvolta usor si aduc profituri mari foarte rapid.

Cele mai mari sectoare de consum pe piata revin femeilor si copiilor. Mamele fac parte dintr-o categorie speciala de consumatori si sunt cliente care vor scoate bani din buzunare cu fiecare ocazie de a-si proteja odraslele. Protectia in alimentatie si nutritie se afla pe primul loc. Exact aici si-a depus atentia Lizzie Van cu ideile sale de afaceri si nu a gresit deloc.

Lizzie Van a dezvoltat un brand care are in centrul atentiei mancarea sanatoasa pentru copii si bebelusi, mancare gata preparata si produse variate destinate celor mici.

Antreprenoarea a inteles mai bine ca multi alti fondatori de companii producatoare de mancare pentru bebelusi, ideea si importanta de a oferi mancare sanatoasa copiilor. In copilarie, din cauza multiplelor afectiuni de care a suferit, antreprenoarea a inceput sa cerceteze domeniul biologiei, al nutritionismului si al bolilor de care suferea.

Astfel, antreprenoarea si-a descoperit o pasiune pentru nutritie si alimentatie echilibrata. Lizzie Van a urmat cursurile Universitatii din Lancaster, sectia de biologie si ecologie si si-a aprofundat cunostintele debandite pana in acest punct.

Lizzie Van si-a fondat compania in 1992, datorita unui imprumut de la banci si prieteni de aproximativ $50.000. Compania Organix se specializase in productia de mancaruri sanatoase si de calitate pentru bebelusi si copii. Curand, investitiile au inceput sa se amortizeze si compania intrase pe linia de profit.

Lizzie Van isi vazuse visul indeplinindu-se. Peste 50 de varietati de produse erau vandute in supermarketuri si lumea o aplauda pe antreprenoarea care adusese un plus de siguranta in alimentatia bebelusilor de pretutindeni.
In 2008, Lizzie Van si-a vandut compania catre Hero Foods
.




Tags: lizzie vanorganixantreprenoareidei de afaceriidei de afaceri profitabile

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]