Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cat conteaza gradul de familiarizare a consumatorilor cu produsul sau serviciul oferit?

de Stanciu Ioana 16 Feb. 2016 7036
4.5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Uneori, este posibila crearea unei cereri pentru un nou produs, dar, in general, acesta reprezinta un obiectiv greu de atins.

Iata doua exemplificari pentru ambele situatii! Ron era un intreprinzator plin de initiativa si de idei noi. In timpul unei vacante petrecute in Caraibe, el si sotia sa s-au indragostit pur si simplu de fructele tropicale care le-au fost servite in restaurantele de acolo. 

Astfel, Ron s-a intrebat de ce oare aromele fructelor exotice nu sunt vandute in bacanii alaturi de esentele de vanilie sau lamaie.

Hotarat sa compenseze aceasta lipsa, el a inceput sa produca concentrate de guava si mango, pe care le-a distribuit in cateva bacanii. Dar, in ciuda calitatii produselor si al ambalajului placut, acestea nu se vindeau.

Oamenii erau obisnuiti sa cumpere extract de vanilie, lamaie, rom si alte arome traditionale, iar ideea unor esente de fructe tropicale era prea noua pentru gustul lor.

Si cum Ron nu dispunea de resursele financiare necesare unei campanii publicitare pe scara larga, care sa demonstreze calitatile produsului si sa educe gustul consumatorilor, afacerea a murit inca din faza incipienta.

Exista si cazul unei cereri potentiale pentru un produs necunoscut, caz ilustrat de lansarea pe piata americana a unui gadget ieftin si putin pretentios: zmeul de hartie.

Timp de aproape 50 de ani, toti copiii din Statele Unite s-au jucat cu zmeele marca “High Flyer”, carora li se atasau cozi din carpe.

Produsul era unic pe piata si nu parea sa existe cerere pentru un nou articol. Apoi, au aparut variante mai sofisticate, mai rezistente, mai scumpe, dar si mai amuzante.

Noile zmee au doua aripi mobile si pot face o multitudine de acrobatii. Oamenii le-au vazut zburand, au dorit sa incerce si ei si astfel a aparut noua clasa de consumatori, caci utilizatorii acestei jucarii nu mai sunt copiii, ci parintii lor.




Tags: consumatoriproduse noiprodus unic

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.5 din 5 - 2 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]