Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cat conteaza gradul de familiarizare a consumatorilor cu produsul sau serviciul oferit?
Uneori, este posibila crearea unei cereri pentru un nou produs, dar, in general, acesta reprezinta un obiectiv greu de atins.
Iata doua exemplificari pentru ambele situatii! Ron era un intreprinzator plin de initiativa si de idei noi. In timpul unei vacante petrecute in Caraibe, el si sotia sa s-au indragostit pur si simplu de fructele tropicale care le-au fost servite in restaurantele de acolo.Propriul meu plan de afaceri
Cresterea prepelitelor japoneze
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Astfel, Ron s-a intrebat de ce oare aromele fructelor exotice nu sunt vandute in bacanii alaturi de esentele de vanilie sau lamaie.
Hotarat sa compenseze aceasta lipsa, el a inceput sa produca concentrate de guava si mango, pe care le-a distribuit in cateva bacanii. Dar, in ciuda calitatii produselor si al ambalajului placut, acestea nu se vindeau.
Oamenii erau obisnuiti sa cumpere extract de vanilie, lamaie, rom si alte arome traditionale, iar ideea unor esente de fructe tropicale era prea noua pentru gustul lor.
Si cum Ron nu dispunea de resursele financiare necesare unei campanii publicitare pe scara larga, care sa demonstreze calitatile produsului si sa educe gustul consumatorilor, afacerea a murit inca din faza incipienta.
Exista si cazul unei cereri potentiale pentru un produs necunoscut, caz ilustrat de lansarea pe piata americana a unui gadget ieftin si putin pretentios: zmeul de hartie.
Timp de aproape 50 de ani, toti copiii din Statele Unite s-au jucat cu zmeele marca “High Flyer”, carora li se atasau cozi din carpe.
Produsul era unic pe piata si nu parea sa existe cerere pentru un nou articol. Apoi, au aparut variante mai sofisticate, mai rezistente, mai scumpe, dar si mai amuzante.
Noile zmee au doua aripi mobile si pot face o multitudine de acrobatii. Oamenii le-au vazut zburand, au dorit sa incerce si ei si astfel a aparut noua clasa de consumatori, caci utilizatorii acestei jucarii nu mai sunt copiii, ci parintii lor.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit