Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Ce inseamna astazi Starbucks?
O afacere de 5,3 miliarde de dolari, prezenta in 50 de tari, caracterizata prin cererea mare de cafea de calitate. La nivelul anului 2004, existau in lume 8.337 de cafenele Starbucks, 75% din acestea fiind deschise in America.
Aproximativ 30 de milioane de clienti intra in cafenelele Starbucks in fiecare saptamana. Inca de la inceputuri, Starbucks a investit sume infime in publicitate. A preferat in schimb sa se promoveze cu fiecare cana de cafea, bauta de fiecare client, beneficiind de reclama verbala.Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
In 1991, Starbucks a demarat programul CARE, ce urmareste investitii umanitare in tarile din lumea a treia, de unde compania procura cafea. Astfel, prin CARE vor fi initiate programe in educatie, sanatate si actiuni umanitare. Fundatia Starbucks a fost infiintata in 1997 si urmareste dezvoltarea comunitatii locale in domeniul artei, educatiei si sustinerea artistilor independenti.
Hoover Online listeaza 3 mari companii care se “bat” cu Starbucks, plus alte 21 de branduri. Caribou Coffee detine 290 de cafenele in 9 state din America, Dietrich Coffee 515 cafenele in America si 13 in afara acesteia, iar Dunkin’ Brands 12.000 de locatii, inclusiv Dunkin’ Donuts, Baskin Robins si Togo’s. In Asia, Starbucks are 5 competitori puternici: Spinelli Coffee Company, Suntec Dome Holdings, Coffee Club, Cofee Connection, Burke’s Coffee. Un alt concurent este Java the Hut, care vinde online boabe de cafea si echipamente pentru cafenele.
Peter Maslen, presedintele Starbucks Coffee International, face o afirmatie linistitoare: “E foarte usor sa copiezi in mod superficial un brand, locul material si atmosfera. Mai greu este sa depasesti un numar de 5 cafenele. Cel mai important aspect este cel legat de dispozitia oamenilor, de cum se simt. E o contradictie de termeni-intimitate la scara larga. Starbucks e o marca foarte intima”.
In Romania, Starbucks mai are de lucru, pentru a putea ajunge si intrece gigantul Turabo Café, care are peste 30 de locatii deschise in toata tara.
Deschideti-va o cafenea cu ajutorul ghidului ce va ofera informatii utile in acest domeniu!
Articole conexe
Brandul de moda Karl Lagerfeld a fost vandut pentru 200 de milioane de euro
de Ana GhiarasimLista. Cele mai valoroase branduri din lume in 2021
de Florin AmarieiProprietarul Zara vinde de acum si produse mai ieftine sub brandul Lefties
de Florin AmarieiCele mai mari 50 de branduri romanesti, cresteri constante
de Florin AmarieiAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit