Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce inseamna astazi Starbucks?

de Ideideafaceri.ro 02 Oct. 2011 6637
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

O afacere de 5,3 miliarde de dolari, prezenta in 50 de tari, caracterizata prin cererea mare de cafea de calitate. La nivelul anului 2004, existau in lume 8.337 de cafenele Starbucks, 75% din acestea fiind deschise in America.

Aproximativ 30 de milioane de clienti intra in cafenelele Starbucks in fiecare saptamana. Inca de la inceputuri, Starbucks a investit sume infime in publicitate. A preferat in schimb sa se promoveze cu fiecare cana de cafea, bauta de fiecare client, beneficiind de reclama verbala.

In 1991, Starbucks a demarat programul CARE, ce urmareste investitii umanitare in tarile din lumea a treia, de unde compania procura cafea. Astfel, prin CARE vor fi initiate programe in educatie, sanatate si actiuni umanitare. Fundatia Starbucks a fost infiintata in 1997 si urmareste dezvoltarea comunitatii locale in domeniul artei, educatiei si sustinerea artistilor independenti.

Hoover Online listeaza 3 mari companii care se “bat” cu Starbucks, plus alte 21 de branduri. Caribou Coffee detine 290 de cafenele in 9 state din America, Dietrich Coffee 515 cafenele in America si 13 in afara acesteia, iar Dunkin’ Brands 12.000 de locatii, inclusiv Dunkin’ Donuts, Baskin Robins si Togo’s. In Asia, Starbucks are 5 competitori puternici: Spinelli Coffee Company, Suntec Dome Holdings, Coffee Club, Cofee Connection, Burke’s Coffee. Un alt concurent este Java the Hut, care vinde online boabe de cafea si echipamente pentru cafenele.

Peter Maslen, presedintele Starbucks Coffee International, face o afirmatie linistitoare: “E foarte usor sa copiezi in mod superficial un brand, locul material si atmosfera. Mai greu este sa depasesti un numar de 5 cafenele. Cel mai important aspect este cel legat de dispozitia oamenilor, de cum se simt. E o contradictie de termeni-intimitate la scara larga. Starbucks e o marca foarte intima”.

In Romania, Starbucks mai are de lucru, pentru a putea ajunge si intrece gigantul Turabo Café, care are peste 30 de locatii deschise in toata tara.

Deschideti-va o cafenea cu ajutorul ghidului ce va ofera informatii utile in acest domeniu!



Tags: cafeneastarbucksstarbucks romaniabrand

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Brandul de moda Karl Lagerfeld a fost vandut pentru 200 de milioane de euro

de Ana Ghiarasim
02 Mai 2022
Proprietarii brandului de moda Karl Lagerfeld au vandut un pachet majoritar de actiuni catre G-III Apparel Group Ltd. pentru 200 de milioane de euro....

Lista. Cele mai valoroase branduri din lume in 2021

de Florin Amariei
22 Iun 2021
Kantar a publicat lista celor mai valoroase branduri din lume. Iata-le! Amazon si Apple sunt in 2021 cele mai valoroase branduri din lume dar...

Proprietarul Zara vinde de acum si produse mai ieftine sub brandul Lefties

de Florin Amariei
03 Sep 2020
Inditex, proprietarul Zara, vinde de acum si articole de imbracaminte mai ieftine sub brandul Lefties. In prezent, Lefties vinde articole de...

Cele mai mari 50 de branduri romanesti, cresteri constante

de Florin Amariei
13 Iun 2019
Valoarea celor mai mari 50 de branduri romanesti a cunoscut cresteri constante in 2018. Companiile de stat, insa, au mers pe pierdere. Valoarea...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]