Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Este esential sa surprinzi momentul favorabil pentru incheierea unei afaceri

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Pete Gulick este director de vanzari la Osfi, cea mai cunoscuta companie producatoare de utilaje pentru comertul cu amanuntul, din America de Nord.

 
La 25 de ani, a fost numit director de marketing la o mica firma de servicii si echipamente pentru amenajarea magazinelor, in Kentucky. Pete avea o “lista calda” cuprinzand potentiali clienti de anvergura.

Metoda lui de lucru consta in focalizarea pe un asemenea client, bombardarea lui cu scrisori, e-mailuri, telefoane si vizite personale.
 
Intr-un rand, a reusit sa convinga o societate importanta de necesitatea modernizarii unuia dintre magazinele proprii, apeland la serviciile firmei lui. Pete a fost chemat pentru semnarea contractului.

Prezentarea posibilitatilor firmei sale a decurs excelent. Dar nu reusea sa obtina raspunsul ferm: DA. Se obiecta ca firma lui Pete este prea mica pentru o sarcina atat de serioasa. El a replicat indata ca tocmai dimensiunile reduse permit o miscare rapida in teren si o disponibilitate de 24 de ore din 24 fata de client.

Nemaivorbind de faptul ca, ierarhia fiind simpla, era usor de contactat insasi conducerea firmei. I s-a cerut timp de gandire. Pete a simtit ca totul se duce de rapa, dar - subit inspirat - a aruncat in lupta un ultim argument: a spus ca firma sa era absolut sigur ca se va achita perfect de sarcina, altfel nu ar fi indraznit sa-si asume o asemenea responsabilitate (un esec ar fi putut s-o distruga total in fata concurentei).

Clientul a fost impresionat de raspuns si a semnat contractul imediat. 
 
Concluzia: este esential sa surprinzi momentul favorabil pentru incheierea unei afaceri. Degeaba dovedesti abilitate in prezentarea produsului daca nu posezi si o excelenta tehnica de a finaliza tratativele in sensul dorit. Trebuie sa inveti sa prinzi din zbor orice asemenea ocazie!
 


Tags: afaceriafacereincheierea unei afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]