Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
In afaceri, este o tehnica de marketing ce aduce sute de mii de euro
Christian Hocke, un intreprinzator din Koln a pus in aplicare ideea supravegherii copiilor in timp ce parintii sunt la cumparaturi. In urma unei pregatiri care a durat un an si jumatate si a unei serioase documentari, el a infiintat Clubul Picilor.
Clubul ofera parintilor care cheltuiesc o suma importanta in magazinele partenere, reduceri la serviciul pentru copii. Persoana care face cumparaturi, cu valori ce depasesc o anumita suma, de la membrii clubului, nu plateste nimic pentru supravegherea copiilor. „Astfel dam un impuls vanzarilor magazinelor partenere”, explica intreprinzatorul.Propriul meu plan de afaceri
Cresterea prepelitelor japoneze
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Hocke isi promoveaza serviciile prin scrisori publicitare, care sunt expediate la sponsori si gradinite, prin afise si manifestari active de publicitate. In cadrul evenimentului pe tema ingrijirii dintilor intitulat “Copii care musca” au venit 200 de copii in club. Case de asigurare medicala, producatori in domeniu, medici stomatologi au sponsorizat aceasta actiune.
„Am profitat de pe urma acestei actiuni cu totii. Clubul s-a facut cunoscut, medicii, casele de asigurare medicala si producatorii si-au facut relatii personale cu clientela”, spune intreprinzatorul german. in plus, sponsorizarea in domeniul social ajuta la promovarea imaginii.
Sub motto-ul „Copii cu perspectiva” sunt planificate teste oftalmologice la firme de optica, iar in magazinele de incaltaminte consultanta in domeniul ghetelor de alergari.
Zilele de creatie ale Clubului Picilor cu activitati diverse ca de exemplu pregatirea prajiturelelor de Craciun impreuna cu brutariile din oras, gatitul si pictatul sunt foarte agreeate de copii si parinti deopotriva.
Pentru a atrage si clientela ocazionala, Hocke face reclama in zona pietonala cu ajutorul unui clovn si al afiselor. insa celelalte masuri de publicitate ajuta mai mult, deoarece firma este plasata la etajul al doilea; spatiile de la parter din centrele comerciale nu pot fi luate in calcul din cauza chiriilor foarte ridicate.
Pentru a se putea erija intr-o statie pilot pentru toate temele legate de copil, Hocke colaboreaza cu scoli de limbi straine si calculatoare, organizatii caritabile, precum cei care organizeaza cursuri pe tema „Mama si copilul”.
El pune la dispozitie in cadrul clubului spatiu pentru manifestari, informeaza in scrisorile publicitare despre diferite actiuni si incaseaza in schimb comisioane, plus o parte din costul chiriei.
Articole conexe
McDonald's pleaca definitiv din Rusia si vinde afacerea unei companii locale
de Ana GhiarasimAfacere din Slatina, amendata cu 30.000 de lei pentru incalcarea regulilor din starea de alerta
de Florin AmarieiMediul de afacere romanesc, interesat de spatiul non-UE
de Ideideafaceri.roPovestea antreprenorului care are o afacere cu apa minerala medicinala
de Alina ConstantinescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit