Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

In afaceri, este o tehnica de marketing ce aduce sute de mii de euro

de
8090 0 02 Iun. 2016
Afaceri de pretutindeni


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

3.94
din 8 voturi
RATING UTILIZATORI

Christian Hocke, un intreprinzator din Koln a pus in aplicare ideea supravegherii copiilor in timp ce parintii sunt la cumparaturi. In urma unei pregatiri care a durat un an si jumatate si a unei serioase documentari, el a infiintat Clubul Picilor.

Clubul ofera parintilor care cheltuiesc o suma importanta in magazinele partenere, reduceri la serviciul pentru copii. Persoana care face cumparaturi, cu valori ce depasesc o anumita suma, de la membrii clubului, nu plateste nimic pentru supravegherea copiilor. „Astfel dam un impuls vanzarilor magazinelor partenere”, explica intreprinzatorul.

Hocke isi promoveaza serviciile prin scrisori publicitare, care sunt expediate la sponsori si gradinite, prin afise si manifestari active de publicitate. In cadrul evenimentului pe tema ingrijirii dintilor intitulat “Copii care musca” au venit 200 de copii in club. Case de asigurare medicala, producatori in domeniu, medici stomatologi au sponsorizat aceasta actiune.

„Am profitat de pe urma acestei actiuni cu totii. Clubul s-a facut cunoscut, medicii, casele de asigurare medicala si producatorii si-au facut relatii personale cu clientela”, spune intreprinzatorul german. in plus, sponsorizarea in domeniul social ajuta la promovarea imaginii.

Sub motto-ul „Copii cu perspectiva” sunt planificate teste oftalmologice la firme de optica, iar in magazinele de incaltaminte consultanta in domeniul ghetelor de alergari.

Zilele de creatie ale Clubului Picilor cu activitati diverse ca de exemplu pregatirea prajiturelelor de Craciun  impreuna cu brutariile din oras, gatitul si pictatul sunt foarte agreeate de copii si parinti deopotriva.

Pentru a atrage si clientela ocazionala, Hocke face reclama in zona pietonala cu ajutorul unui clovn si al afiselor. insa celelalte masuri de publicitate ajuta mai mult, deoarece firma este plasata la etajul al doilea; spatiile de la parter din centrele comerciale nu pot fi luate in calcul din cauza chiriilor foarte ridicate.

Pentru a se putea erija intr-o statie pilot pentru toate temele legate de copil, Hocke colaboreaza cu scoli de limbi straine si calculatoare, organizatii caritabile, precum  cei care organizeaza cursuri pe tema „Mama si copilul”.

El pune la dispozitie in cadrul clubului spatiu pentru manifestari, informeaza in scrisorile publicitare despre diferite actiuni si incaseaza in schimb comisioane, plus o parte din costul chiriei.


Tags: afacere

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

In afaceri, este o tehnica de marketing ce aduce sute de mii de euro
Rating:
Nota: 3.94 din 5 - 8 voturi.

Articole conexe

Mediul de afacere romanesc, interesat de spatiul non-UE

de Ideideafaceri.ro
13 Mai 2019
Mediul de afaceri din Romania este foarte interesat sa-si extinda afacerile pe noi piete, altele decat cele din cadrul Uniunii Europene (UE), a...

Povestea antreprenorului care are o afacere cu apa minerala medicinala

de Alina Constantinescu
26 Oct 2016
Silviu Manole a inceput acum cativa ani o afacere cu ape minerale medicinale care au in compozitie fibre extrase din radacini de cicoare. Apa...

Doi tineri din Alba Iulia au deschis o afacere cu triciclete electrice

de Alina Constantinescu
13 Oct 2016
In urma calatoriilor in Europa, Lucian si Cosmin din Alba Iulia s-au gandit la o modalitate activitate distractiva si rapida pentru turisti de a...

Povestea antreprenorului care are o afacere de 3 miliarde de dolari

de Alina Constantinescu
10 Oct 2016
Stewart Butterfield, CEO al companiei Slack si co-fondator al Flickr, explica cum a reusit in afaceri. Calea spre succes nu a fost simpla, asadar...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2019







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016