Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Lista. Cele mai valoroase branduri din lume in 2021

de Florin Amariei 22 Iun. 2021 1168
4.1 din 5 voturi
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Kantar a publicat lista celor mai valoroase branduri din lume. Iata-le!

Amazon si Apple sunt in 2021 cele mai valoroase branduri din lume dar marcile din China ocupa pozitii din ce in ce mai ridicate in top, depasindu-le pe cele europene, conform clasamentului realizat de firma de consultanta Kantar.
 
Amazon, companie infiintata in 1994 de Jeff Bezos, ramane cel mai valoros brand global, cu o valoare estimata la 684 miliarde de dolari, fiind urmata de Apple, infiintata in 1976, cu 612 miliarde de dolari, si Google, cu 458 miliarde de dolari, arata datele Kantar.
 
Pe locul cinci se afla gigantul chinez de social media Tencent, iar pe locul sapte este Alibaba, echivalentul chinez al Amazon.
 
"Brandurile din China inregistreaza progrese semnificative deoarece din ce in ce mai multe companii sunt interesate sa se dezvolte din punct de vedere tehnologic si sa-si demonstreze capacitatile de a se alinia tendintelor majore de pe piata chineza si globala", a apreciat Graham Staplehurst, director in cadrul Kantar.
 
Cinci branduri si-au dublat valoarea: gigantii chinezi din domeniul comertului electronic Pinduoduo si Meituan, producatorul de lichior Moutai, TikTok si Tesla.
 
Tesla, infiintata in 2003, a fost brandul cu cea mai rapida crestere si cel mai valoros din sectorul auto, valoarea sa a crescut in ritm anual cu 275%, la 42,6 miliarde de dolari, arata datele Kantar.
 
Principalele branduri din China si-au consolidat dominatia asupra celor din Europa: 14% dintre principalele 100 de branduri sunt din China, in crestere fata de 11% in urma cu un deceniu, in timp ce pentru brandurile europene procentul este de 8%, in scadere de la 20% in urma cu un deceniu.
 
Principalele branduri din Europa sunt grupul francez Louis Vuitton (locul 21) si firma germana de software SAP (locul 26). Singurul brand britanic de pe lista este Vodafone (locul 60).
 
Dominante sunt brandurile din SUA, in conditiile in care 74% dintre principalele 100 de branduri sunt din aceasta tara.


Florin Amarieide Florin Amariei
Pasionat de extinderea orizontului serviciilor financiare si de schimb alternative, el lucreaza in cadrul IdeiDeAfaceri.ro inca din 2018 pentru a furniza cititorilor numai informatiile care conteaza cu adevarat.

Tags: cele mai valoroase branduri din lumebranduri 2021analiza branduri kantar 2021amazon apple google alibaba

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.1 din 5 - 5 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]