Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Pandemia a dus la cresteri in unele sectoare. O firma anunta ca isi va dubla numarul de angajati

de Florin Amariei 17 Aug. 2020 1431
3.5 din 4 voturi
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Compania ceha Bonami anunta ca isi va dubla numarul de angajati pana la finalul anului in curs, dupa ce vanzarile din tara noastra au crescut cu peste 50%!

"In 2019, cifra de afaceri a fost de peste 50 milioane de euro, o crestere cu 30% fata de anul anterior. Profitul EBITDA a fost de 1 milion de euro. Pentru 2020, asteptam o crestere cu 30% fata de anul anterior si un profit semnificativ mai mare fata de 2019. Initial vanzarile au scazut (la mijlocul lunii martie) cu 40-50% fata de anul trecut, dar ulterior s-au redresat rapid. In ultimele patru luni cresterea a fost constanta, 50-70% in functie de luna. In Romania, Bonami a crescut 50% in aceste luni", a declarat Pavel Vopařil, CEO-ul retailerului ceh.
 
Compania vrea ca pana la sfarsitul anului sa isi dubleze numarul de angajati.
 
"Avem in jur de 150 de angajati in birouri si inca 100 in depozit. Pentru a doua jumatate a anului vom dubla numarul de persoane angajate, in special la depozit si pe zona de customer care, pentru a putea sustine in mod eficient toate comenzile pe care le asteptam de la clienti in perioada Sarbatorilor", a adaugat el.
 
Retailerul Bonami, prezent online pe cinci piete din regiune, a inaugurat in iunie primul magazin fizic, in Praga, si a semnat deja contractul pentru cel de-al doilea din oras. Compania planuieste de altfel sa deschida, pe viitor, si alte magazine, atat in Cehia, cat si pe celelalte piete unde compania este prezenta.
 
"Este un an foarte important pentru Bonami. As mentiona, in primul rand, investitii importante in noi spatii de depozitare, ce se ridica la o valoare de 200.000 de euro. De asemenea, anul acesta am inaugurat propriile servicii logistice. Dorim sa putem oferi serviciile noastre de transport in special pentru piesele supradimensionate. Ca parte a strategiei omnichannel, pe care o aplicam, am inaugurat in mai propriul spatiu de retail in Praga. Ne-am intensificat eforturile pentru a deschide cat mai multe magazine inainte de Craciun. Am semnat deja contractul pentru cel de-al doilea magazin in Praga. Urmeaza Bratislava si Brno, iar in prezent lucram la deschiderea unui astfel de spatiu la Budapesta. Filozofia noastra este ca aceste locatii sa ofere acelasi model, unde avem un magazin care este punct de ridicare a comenzilor, punct de service si centru de consiliere pentru clientii nostri. Simultan, am creat o mai buna selectie de produse, colaboram cu noi marci, prezentam colectii noi in cadrul magazinului nostru online dar si in spatiile noastre de retail. Ceea ce urmarim de fapt este crearea unui sortiment best-in-class pentru Bonami. Nu in ultimul rand, am luat decizia de a aplica o politica de retur, de un an, pentru mobilier, tocmai pentru a-i incuraja pe clientii nostri sa achizitioneze astfel de piese si sa se simta in siguranta", spune Pavel Vopařil.
 
Acesta a vorbit totodata si de obiectivele si planurile privind activitatea din Romania.
 
"Cu siguranta, piata din Romania beneficiaza deja de multe din masurile adoptate de noi pentru toate pietele unde Bonami exista: construirea cel mai bun sortiment si un stoc generos care sa ofere majoritatea produselor pentru livrare rapida. De asemenea, crearea de continut reprezinta o directie importanta pentru a face din Bonami prima destinatie pentru clientii nostri, multumita careia acestia sa invete cum sa-si imbunatateasca si sa-si infrumuseteze casele. Dorim sa oferim cat mai curand acelasi model de afaceri omnichannel si clientilor romani: magazine fizice, deoarece stim ca romanii prefera sa vada si sa atinga produsele inainte de a le achizitiona; folosirea propriei retele logistice pentru un transport rapid al comenzilor si livrare peste noapte pentru magazinele noastre. Este, totodata, deosebit de important pentru noi sa intelegem mai bine nevoile locale romanesti, intrucat realizam ca un model similar ar putea sa nu fie adecvat pentru toate pietele noastre", mai spune CEO-ul companiei.
 
Intrebat care au fost cele mai comandate produse acum in perioada de pandemie, atat in Romania, cat si in celelalte tari unde au activitati, acesta a precizat ca este vorba de piese de mobilier, in special canapele, dar si produse practice pentru casa, accesorii si decoratiuni pentru bucatarie si, nu in ultimul rand, produse pentru gradina.
 
"Pana la jumatatea lunii martie, vanzarile au scazut, dar dupa aceea au crescut si au fost chiar mai bune decat prognoza pe care am avut-o. Cum mentionam anterior, am decis sa oferim retur gratuit la piesele mari de mobilier, pentru clientii nostri, astfel incat acestia sa se simta mai increzatori si in largul lor cand investesc sume mari de bani in produsele pe care le cumpara online", a mai spus reprezentantul companiei.


Florin Amarieide Florin Amariei
Pasionat de extinderea orizontului serviciilor financiare si de schimb alternative, el lucreaza in cadrul IdeiDeAfaceri.ro inca din 2018 pentru a furniza cititorilor numai informatiile care conteaza cu adevarat.

Tags: pandemiecresteribonamiangajatiromania

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 3.5 din 5 - 4 voturi.

Articole conexe

Confindustria Romania: Ucrainenii pot lucra in Romania, dar e necesar ajutorul Guvernului

de Idei de afaceri
28 Feb 2022
Confindustria Romania spune ca este pregatita sa includa in randul angajatilor din firmele membre ucraineni care au fugit de ororile razboiului, dar...

Investitiile straine directe in Romania au crescut vertiginos in 2021

de Florin Amariei
14 Ian 2022
Raportul BNR releva un lucru pozitiv: investitiile straine directe in Romania au crescut vertiginos in 2021. "Investitiile directe ale...

European Energy are filiala in Romania

de Florin Amariei
24 Sep 2021
European Energy, o companie din Danemarca, are acum filiala in Romania. "Compania daneza de energie regenerabila European Energy, care...

Prada investeste 19 milioane de euro in a doua sa fabrica din Romania

de Florin Amariei
23 Sep 2021
Producatorul de articole vestimentare si accesorii de lux Prada a anuntat ca investeste 19 milioane de euro pentru a deschide a doua sa fabrica din...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]