Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Povestea covrigariei care face peste 600 de milioane de dolari pe an
O covrigarie din SUA a reusit sa intre in lista afacerilor de succes a publicatiei Forbes de nenumarate ori. Gerry Shreiber, fondatorul companiei, a inceput sa puna bazele acestei afaceri in 1971, in urma unei conversatii cu un vanzator. Acesta i-a spus viitorului magnat despre o companie de covrigi care tocmai daduse faliment. Gerry a cumparat fabrica si s-a pus pe treaba cu cea mai mare seriozitate.
Nu este un lucru simplu sa pornesti o afacere asemanatoare pe urmele alteia care tocmai s-a dovedit un esec veritabil. Gerry Shreiber, totusi, a reusit sa isi transforme afacerea de vis in realitate si acum da lectii multor antreprenori din lumea intreaga.Cultura castravetelui anti-diabet
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Gerry Shreiber a devenit tatic la 18 ani, s-a lasat de scoala si mai departe, a aparut covrigaria care i-a adus miliarde de dolari de-a lungul timpului. Pentru suma de $72.000, Shreiber a cumparat fabricuta de covrigi, vechiul echipament si si-a inceput afacerea cu un efectiv de 8 membri ai personalului.
Visul sau si ideea de baza a afacerii a fost infiintarea unei covrigarii in care produsele sa fie atinse cat mai putin de mainile manipulatorilor, precum si marirea popularitatii pentru un produs necunoscut pentru americani. Acestia nu stiau prea multe despre existenta covrigilor moi si mari. Covrigii cunoscuti erau cei mici, crocanti si sarati.
Gerry a inceput sa isi promoveze produsele in cadrul stadioanelor de baseball. Curand, popularitatea covrigilor a crescut si afacerea a inceput sa dea roade in ritm crescut.
La fabrica din Pensauken, covrigaria J&J coace circa 2 milioane de covrigi zilnic. Gerry a implementat un sistem no-touch si manipularea automata a covrigilor pentru un nivel sporit al igienei si pentru minimalizarea efortului depus de angajati.
Gerry Shreiber a reusit sa isi deschida 144 de covrigarii si ajuns in lista publicatiilor de afaceri de nenumarate ori. Compania sa este in expansiune, a achizitionat deja cateva mici firme de produse anexe si are planuri mari pentru viitor.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit