Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Povestea de succes a companiei Heineken

de Matei Antonescu 03 Aug. 2011 5000
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Astazi, marca de bere Heineken este una dintre cele mai apreciate marci din intreaga lume. Producatorii acestei marci sunt printre cei mai importanti de pe glob, Heineken detinand nu mai putin de 110 centre de productie si cel putin 60.000 de angajati. De asemenea, compania Heineken mai detine si marcile Murhpy’s, Tiger Beer, Starobrno, Cruzcampo, Birra Moretti, Ochota, Star, Zywiec, Zagorka si altele.

Povestea de succes a companiei Heineken incepe la mijlocul secolului al 19-lea, in Amsterdam, orasul cu o istorie si cultura specifica foarte apreciata. Povestea incepe de la Gerald Heineken, cel care a fondat aceasta companie. In 1864, Gerald Heineken s-a decis sa isi demareze propria afacere in industria producatoare de bere si a achizitionat o fabrica la varsta de doar 22 de ani.

Compania achizitionata, pe numele sau, Haystack, era una dintre cele mai mari berarii ale Amsterdam-ului si fusese fondata cu 300 de ani in urma. Industria producatoare de bere in Amsterdam, la acea data era in declin total si Heineken a putut sa achizitioneze compania Haystack la un pret rezonabil.

De la bun inceput, Gerald Heineken s-a concentrat pe calitatea berii, cea care a propulsat compania catre un succes veritabil. Dupa cativa ani de la data fondarii companiei, Heinken exporta bere catre marile tari ale Europei si nu numai.

Heineken a avut o tendinta puternica de a-si asigura expansiunea pe piata:diverse companii producatoare de bere erau achizitionate si multe erau inchise. In 1968,
Heineken s-a aliat cu cel mai mare competitor pe care il detinea, cu Amstel. Apoi a urmat o strategie de popularizare a acestei marci in toate continentele, unde s-au exportat cantitati mari de bere si s-au deschis puncte de productie importanta.

Dupa ce Gerald Heineken a murit in anul 1893, mostenitorii sai au continuat sa conduca compania si au reusit sa o transforme in a treia companie producatoare din lume, ca marime. Astazi, Heineken exporta bere in mai mult de 170 de tari in intreaga lume si afirma ca reteta de productie a ramas aceeiasi pe care Gerald Heineken o intrebuintase de la inceputul afacerii.




Tags: heinekenbere heinekengerald heineken

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]