Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Scott Shoemaker si John Brosseau reinventeaza universul taticilor

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Peste tot pe unde vedem bebelusi sau copii, vedem gentute de depozitare de scutece, suzete, servetele umede samd, totul proiectat intr-o linie feminina, special conceputa pentru mame. Problema care apare este nevoia de produse pe care orice tatic sa le poarte cu el cand isi duce copilul la cumparaturi, la vizitele lunare la doctor sau, pur si simplu, la plimbare fara sa se simta stanjenit.

Scott Shoemakersi John Brosseau s-au decis sa proiecteze o linie de produse cu un aer masculin pentru orice tata care nu se simte in largul lui alaturi de o gentuta roz, din satin. Rezultatul a fost pe asteptarile tuturor, o gama de succes.

Dupa 18 luni de munca si $22.000, cei doi au scos la iveala o varietate de genti, rucsacuri si veste care sa vina in ajutorul oricarui tatic. Acestea depoziteaza scutece, suzete, biberoane si orice va mai trece prin minte cand vine vorba de siguranta unui nou-nascut sau copil.

Cei doi au cheltuit nu mai mult de $800 pentru designul prototipului pentru produsele pe care urmau sa le comercializeze. Designul produselor a fost singurul element care necesita schimbare pentru plierea pe nevoile legate de aspect ale barbatilor.

Un element pe care cei doi antreprenori l-au adus in proiectarea produselor a fost ideea de utilizare nu numai pentru acest scop, legat de ingrijirea copiilor, ci si pentru orice alta ocazie. Designul produselor le face potrivite si pentru alte situatii si vine in intampinarea celor mai diverse preferinte:dungi, steagul Americii, cranii, flacari, stiluri neutre si multe altele.

Mai mult, cei doi pun la dispozitia clientilor si posibilitatea de a adauga gentilor normale o coperta noua cu un stil mai potrivit. Cu alte cuvinte, nu trebuie sa cumparati o geanta noua, ci doar invelisul.

Scott Shoemaker si John Brosseau au inceput sa isi promoveze produsele in cadrul unei expozitii cu vanzare de produse pentru copii. Cu aceasta ocazie deja inregistrasera comenzi de $10.000 pentru produsele proiectate de ei si incepusera sa isi castige un nume in industria succesului.




Tags: produse pentru taticigenti depozitare scuteceantreprenori

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]