Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Scott Shoemaker si John Brosseau reinventeaza universul taticilor
Peste tot pe unde vedem bebelusi sau copii, vedem gentute de depozitare de scutece, suzete, servetele umede samd, totul proiectat intr-o linie feminina, special conceputa pentru mame. Problema care apare este nevoia de produse pe care orice tatic sa le poarte cu el cand isi duce copilul la cumparaturi, la vizitele lunare la doctor sau, pur si simplu, la plimbare fara sa se simta stanjenit.
Scott Shoemakersi John Brosseau s-au decis sa proiecteze o linie de produse cu un aer masculin pentru orice tata care nu se simte in largul lui alaturi de o gentuta roz, din satin. Rezultatul a fost pe asteptarile tuturor, o gama de succes.Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Cultura de sofran
Cresterea prepelitelor japoneze
Propriul meu plan de afaceri
Dupa 18 luni de munca si $22.000, cei doi au scos la iveala o varietate de genti, rucsacuri si veste care sa vina in ajutorul oricarui tatic. Acestea depoziteaza scutece, suzete, biberoane si orice va mai trece prin minte cand vine vorba de siguranta unui nou-nascut sau copil.
Cei doi au cheltuit nu mai mult de $800 pentru designul prototipului pentru produsele pe care urmau sa le comercializeze. Designul produselor a fost singurul element care necesita schimbare pentru plierea pe nevoile legate de aspect ale barbatilor.
Un element pe care cei doi antreprenori l-au adus in proiectarea produselor a fost ideea de utilizare nu numai pentru acest scop, legat de ingrijirea copiilor, ci si pentru orice alta ocazie. Designul produselor le face potrivite si pentru alte situatii si vine in intampinarea celor mai diverse preferinte:dungi, steagul Americii, cranii, flacari, stiluri neutre si multe altele.
Mai mult, cei doi pun la dispozitia clientilor si posibilitatea de a adauga gentilor normale o coperta noua cu un stil mai potrivit. Cu alte cuvinte, nu trebuie sa cumparati o geanta noua, ci doar invelisul.
Scott Shoemaker si John Brosseau au inceput sa isi promoveze produsele in cadrul unei expozitii cu vanzare de produse pentru copii. Cu aceasta ocazie deja inregistrasera comenzi de $10.000 pentru produsele proiectate de ei si incepusera sa isi castige un nume in industria succesului.
Articole conexe
Suedia: angajatii pot cere 6 luni de concediu pentru a deveni antreprenori
de Florin Amariei20 de antreprenori iti spun de ce merita sa faci afaceri in Romania
de Florin AmarieiAfaceri globale: aproape 90% dintre antreprenori sunt increzatori in perspectivele lor de crestere
de Idei de afaceriFemeile-antreprenor si antreprenoriatul social
de Andrioae RuxandraAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit