Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Si-a transformat intuitia intr-o afacere de succes - Anunturi publicitare eficace si economice

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Gianluca Rota si-a transformat ideea (TNT - material din poliester), intr-o afacere in plina dezvoltare. Si aceasta, gratie unui material inovator, inventat de un intreprinzator din Bergamo.

Suporteri, intreceri sportive, tinte si onoruri. Iata cateva din ingredientele unui concurs sportiv la care se adauga prezenta vizibila a sponsorilor. Gianluca Rota, 34 de ani, cunoaste atmosfera curselor, fiindca a fost si el ciclist.

Dar obisnuitele bannere de cauciuc, la care recurg firmele pentru a-si face publicitate, i se par greoaie si scumpe. "In 1992 am descoperit si perfectionat un material din poliester: TNT.

Este rezistent, nu se strica de la ploaie sau de la vant, poate fi confectionat dupa masurile dorite. Bannerele din TNT, cu lozinci, inscrisuri, desene, sunt un instrument publicitar inovator.

Pe langa asta sunt si convenabile: un banner din cauciuc cu dimensiunile de 3 x 1 m costa 250.000 lire; echivalentul in TNT costa doar 13 de mii de lire. Si poate fi gata in scurt timp", povesteste Rota, care si-a transformat intuitia intr-o afacere de suces.

Elle-Erre din Nembro (BG) are circa zece angajati si produce bannere si steaguri pentru manifestari si evenimente sportive in Italia, in Europa si SUA.

"Am amenajat o hala de 1.000 mp pentru producerea de bannere si dotarea cu inele. Primele contacte de afaceri le-am avut cu clienti din domeniul ciclismului, iar astazi lucram pentru toate sporturile care se difuzeaza la televizor.

M-am prezentat firmelor trimitandu-le o brosura si un esantion de material, pentru a le da posibilitatea sa ii testeze calitatea".

Esentiale pentru promotia materialului sunt chiar evenimentele. Bannerele firmei Elle-Erre constituie un bilet de vizita cat se poate de eficace si de vizibil.

O alta miscare reusita: colaborarea cu Andrea Baccuini, care are si o afacere in domeniul organizarii de evenimente sportive. In general, Elle-Erre isi aloca circa 10% din cifra sa de afaceri cheltuielilor de promotie si sponsorizarilor sportive.

Dar cum se descurca astazi firma ? "Cifra de afaceri a fost de doua miliarde de lire si continua sa creasca", explica Rota. "Vom largi productia intr-o noua fabrica iar reteaua de distribuitori si agenti este aproape completa, chiar si in strainatate.

Pe langa asta, TNT poate fi folosit si pentru alte aplicatii: de exemplu, panzele de pe schelele din santierele de constructii. Scopul este dublu: sa apere de praf si sa ofere sponsorilor mari suprafete comerciale ".




Tags: afacereafacerievenimente sportivetntpoliesterbannere

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]