Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Si-a transformat intuitia intr-o afacere de succes - Anunturi publicitare eficace si economice

de Marinache Horia Cristian 31 Aug. 2015 4844
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Gianluca Rota si-a transformat ideea (TNT - material din poliester), intr-o afacere in plina dezvoltare. Si aceasta, gratie unui material inovator, inventat de un intreprinzator din Bergamo.

Suporteri, intreceri sportive, tinte si onoruri. Iata cateva din ingredientele unui concurs sportiv la care se adauga prezenta vizibila a sponsorilor. Gianluca Rota, 34 de ani, cunoaste atmosfera curselor, fiindca a fost si el ciclist.

Dar obisnuitele bannere de cauciuc, la care recurg firmele pentru a-si face publicitate, i se par greoaie si scumpe. "In 1992 am descoperit si perfectionat un material din poliester: TNT.

Este rezistent, nu se strica de la ploaie sau de la vant, poate fi confectionat dupa masurile dorite. Bannerele din TNT, cu lozinci, inscrisuri, desene, sunt un instrument publicitar inovator.

Pe langa asta sunt si convenabile: un banner din cauciuc cu dimensiunile de 3 x 1 m costa 250.000 lire; echivalentul in TNT costa doar 13 de mii de lire. Si poate fi gata in scurt timp", povesteste Rota, care si-a transformat intuitia intr-o afacere de suces.

Elle-Erre din Nembro (BG) are circa zece angajati si produce bannere si steaguri pentru manifestari si evenimente sportive in Italia, in Europa si SUA.

"Am amenajat o hala de 1.000 mp pentru producerea de bannere si dotarea cu inele. Primele contacte de afaceri le-am avut cu clienti din domeniul ciclismului, iar astazi lucram pentru toate sporturile care se difuzeaza la televizor.

M-am prezentat firmelor trimitandu-le o brosura si un esantion de material, pentru a le da posibilitatea sa ii testeze calitatea".

Esentiale pentru promotia materialului sunt chiar evenimentele. Bannerele firmei Elle-Erre constituie un bilet de vizita cat se poate de eficace si de vizibil.

O alta miscare reusita: colaborarea cu Andrea Baccuini, care are si o afacere in domeniul organizarii de evenimente sportive. In general, Elle-Erre isi aloca circa 10% din cifra sa de afaceri cheltuielilor de promotie si sponsorizarilor sportive.

Dar cum se descurca astazi firma ? "Cifra de afaceri a fost de doua miliarde de lire si continua sa creasca", explica Rota. "Vom largi productia intr-o noua fabrica iar reteaua de distribuitori si agenti este aproape completa, chiar si in strainatate.

Pe langa asta, TNT poate fi folosit si pentru alte aplicatii: de exemplu, panzele de pe schelele din santierele de constructii. Scopul este dublu: sa apere de praf si sa ofere sponsorilor mari suprafete comerciale ".




Tags: afacereafacerievenimente sportivetntpoliesterbannere

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

McDonald's pleaca definitiv din Rusia si vinde afacerea unei companii locale

de Ana Ghiarasim
16 Mai 2022
Dupa mai bine de trei decenii in Rusia, McDonald's - simbol al capitalismului american - a anuntat ca a decis sa paraseasca definitiv aceasta tara si...

Loteria Romana cauta parteneri de afaceri

de Florin Amariei
06 Ian 2022
Loteria Romana incearca sa intre intr-un nou domeniu si isi cauta parteneri de afaceri. Iata despre ce este vorba! CNLR organizeaza si...

Anul 2020 a insemnat pierderi de 1,7% pentru afaceri

de Florin Amariei
18 Iun 2021
Efectele pandemiei pot fi acum analizate si datele releva ca au fost inregistrate pierderi de numai 1,7% in 2020. Profitul, culmea, a crescut!...

CNCAV: Afacerile sustin campania de vaccinare la nivel national

de Florin Amariei
28 Apr 2021
Vicepresedintele CNCAV spune ca afacerile din Romania sustin campania de vaccinare desfasurata la nivel national prin initiative private menite a...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]