Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Si-a transformat intuitia intr-o afacere de succes - Anunturi publicitare eficace si economice
Gianluca Rota si-a transformat ideea (TNT - material din poliester), intr-o afacere in plina dezvoltare. Si aceasta, gratie unui material inovator, inventat de un intreprinzator din Bergamo.
Suporteri, intreceri sportive, tinte si onoruri. Iata cateva din ingredientele unui concurs sportiv la care se adauga prezenta vizibila a sponsorilor. Gianluca Rota, 34 de ani, cunoaste atmosfera curselor, fiindca a fost si el ciclist.Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Dar obisnuitele bannere de cauciuc, la care recurg firmele pentru a-si face publicitate, i se par greoaie si scumpe. "In 1992 am descoperit si perfectionat un material din poliester: TNT.
Este rezistent, nu se strica de la ploaie sau de la vant, poate fi confectionat dupa masurile dorite. Bannerele din TNT, cu lozinci, inscrisuri, desene, sunt un instrument publicitar inovator.
Pe langa asta sunt si convenabile: un banner din cauciuc cu dimensiunile de 3 x 1 m costa 250.000 lire; echivalentul in TNT costa doar 13 de mii de lire. Si poate fi gata in scurt timp", povesteste Rota, care si-a transformat intuitia intr-o afacere de suces.
Elle-Erre din Nembro (BG) are circa zece angajati si produce bannere si steaguri pentru manifestari si evenimente sportive in Italia, in Europa si SUA.
"Am amenajat o hala de 1.000 mp pentru producerea de bannere si dotarea cu inele. Primele contacte de afaceri le-am avut cu clienti din domeniul ciclismului, iar astazi lucram pentru toate sporturile care se difuzeaza la televizor.
M-am prezentat firmelor trimitandu-le o brosura si un esantion de material, pentru a le da posibilitatea sa ii testeze calitatea".
Esentiale pentru promotia materialului sunt chiar evenimentele. Bannerele firmei Elle-Erre constituie un bilet de vizita cat se poate de eficace si de vizibil.
O alta miscare reusita: colaborarea cu Andrea Baccuini, care are si o afacere in domeniul organizarii de evenimente sportive. In general, Elle-Erre isi aloca circa 10% din cifra sa de afaceri cheltuielilor de promotie si sponsorizarilor sportive.
Dar cum se descurca astazi firma ? "Cifra de afaceri a fost de doua miliarde de lire si continua sa creasca", explica Rota. "Vom largi productia intr-o noua fabrica iar reteaua de distribuitori si agenti este aproape completa, chiar si in strainatate.
Pe langa asta, TNT poate fi folosit si pentru alte aplicatii: de exemplu, panzele de pe schelele din santierele de constructii. Scopul este dublu: sa apere de praf si sa ofere sponsorilor mari suprafete comerciale ".
Articole conexe
McDonald's pleaca definitiv din Rusia si vinde afacerea unei companii locale
de Ana GhiarasimLoteria Romana cauta parteneri de afaceri
de Florin AmarieiAnul 2020 a insemnat pierderi de 1,7% pentru afaceri
de Florin AmarieiCNCAV: Afacerile sustin campania de vaccinare la nivel national
de Florin AmarieiAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit