Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Starbucks - Afacerea care ne aduce zambetul pe buze dimineata
Jerry Baldwin, Zev Siegel si Gordon Bowker sunt fondatorii companiei, care, in prezent, detine cel mai mare lant de cafenele din intreaga lume. Initial a fost numita „Starbucks Coffee, Tea and Spice” si a fost deschisa in Seattle, pe data de 30 martie, 1971. In prezent, exista peste 17.000 de magazine in peste 55 de tari si se afla in plina expansiune.
Howard Schultz, un antreprenor de succes a ocupat in anul 1982 postul de Director de Vanzari si Marketing in cadrul micii companii care se ocupa cu vanzarea de cafea si echipament.Schultz le-a recomandat celor trei asociati sa inceapa sa vanda bauturi pe baza de cafea alaturi de boabe si echipament. Cei trei au refuzat schimbarea strategiei si au continuat sa isi creasca afacerea pe modelul initial. Howard Schultz adusese aceasta idee dintr-o vizita in Italia, Milano.
In 1987, cei trei au vandut afacerea catre Howard Schultz care a inceput sa ii recreeze brandul pentru rezultatele excelente pe care le gasim azi in orice unitate. Astazi gasim produse dintre cele mai variate in cadrul Starbuck-urilor, de la cafea, la bauturi racoritoare, la sandwich-uri si salate, produse de patiserie si cani personalizate.
Ideile proaspete de bauturi pe baza de cafea precum:latte, espresso, mocha si altele au reprezentat punctul de cotitura pentru Starbucks si au atras atentia locuitorilor din Seattle. Foarte curand de la introducerea noilor sortimente, faima companiei a inceput sa creasca iar Howard Schultz a putut sa deschida noi unitati in orice colt al lumii. Acesta este CEO-ul Starbucks in prezent.
Activitatea unitatilor Starbucks si-au centrat atentia si pe utilizarea ingredientelor de top in mod exclusiv. S-au eliminat produsele care contineau cantitati mari de zahar, sare si s-au introdus altele pe baza de soia si ingrediente organice.
Cafeaua este principalul element care defineste compania Starbucks si s-au folosit intotdeauna doar boabele de cea mai buna calitate, importate din zone nepoluate.
Compania si-a pus accentul foarte mult de partea de customer service si reusesc sa ofere calitate in orice privinta a activitatii lor.
Articole conexe
Starbucks deschide primul magazin de sucuri naturale, Evolution Fresh!
de Adela SimonescuPrimul concept store Starbucks se deschide in Amsterdam
de Maria NicutarCe inseamna astazi Starbucks?
de Ideideafaceri.roLegenda Starbucks - O poveste de succes cu talc
de Ideideafaceri.roAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit