Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Unreal Candy - razboiul impotriva obezitatii Americii
In 2009, Nicky Bronner nu si-a mai gasit bomboanele pe care le primise de Halloween. Explicatia tatalui sau a fost ca bomboanele dauneaza organismului. Incercand sa-si contrazica tatal, Nicky, care avea 12 ani, s-a documentat si a aflat ingredientele novice pe care majoritatea dulciurilor sale preferate le contineau. Uleiurile hidrogenate, siropul de porumb, colorantii artificiali, aromele si dozele mari de zahar l-au convins pe Nicky ca dulciurile nu pot avea, de fapt, gust bun. Impreuna cu ajutorul tatalui sau, Michael, si al fratelui sau mai mare, Nicky a reusit sa obtina finantare pentru ideea care a multumit milioane de persoane care sufera de obezitate: Unreal Candy.
Pentru ca intregul experiment sa fie inceput ca la carte, cei doi copii impreuna cu tatal lor au cautat un expert in chimia alimentara. Copiii au gasit un astfel de expert la Universitatea Bristol, din Anglia, care i-a trimis tocmai in Spania, la Adam, care lucra ca master chef. Acesta din urma, auzind de ideea celor trei membri ai familiei Bronner, a calatorit special pentru a le da o mana de ajutor in gandirea si prepararea unor dulciuri “nedulci”. Stiind ca SUA este o tara care a adoptat un stil de viata nesanatos, promovand din plin fast-food-ul, master chef-ul Adam si-a adus echipa de bucatari pentru a darama aceasta idee americana de “junk food”.Conform ideii lui Nicky Bronner, Unreal Candy a fost preparata din ingrediente naturale, cum ar fi caramel, alune si cacao. Indexul glicemic al dulciurilor Unreal a fost pus la punct, acestea continand fibre si proteine din mancarea sanatoasa.
Ideea familiei Bronner a fost ca Unreal Candy sa se vanda in intreaga lume, reunind si indemnand astfel persoanele care sufera de obezitate sa le guste, fara a le provoca daune in organism.
Unreal Candy a atras milioane de investitori din toata lumea, ridicand intrebarea: cum de un copil de 12 ani (atat avea Nicky la inceputul afacerii), impreuna cu tatal sau fara experienta in chimia alimentara si un chef, sa doboare mancarea “junk”, preferata americanilor?
Membrii familiei Bronner au reusit sa sustina afacerea cu zeci de milioane pentru inceput, intrucat era vorba despre principala tendinta alimentara: junk-food. Costurile afacerii nu puteau fi scazute, iar curand investitorii au dat iama cu diverse propuneri.
Michael Brennan sustinea ca este imposibil de dus un razboi cu industria junk-food, pentru ca aceasta este principalul meniu al SUA. Americanii vor alege daca sa manance dulciuri sanatoase si naturale sau meniuri incarcate cu uleiuri hidrogenate si coloranti.
Imediat dupa lansarea pe piata, produsul familiei Brennan a fost epuizat din hypermarket-uri, iar scopul cel mai inalt al unui antreprenor este sa astepte ca afacerea sa se epuizeze spre nevoia celorlalti, iar profitul sa vina fara sa se opreasca.
Sursa: www.huffingtonpost.com
Articole conexe
4 idei de afaceri de succes care au inceput ca proiect part-time
de Florin Amariei3 idei de afaceri romanesti au fost premiate de Total
de Florin AmarieiIdei de afaceri acceptate in programul Innovation Labs
de Florin AmarieiIdei de afaceri pe care mizeaza cei din Occident
de Florin AmarieiAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit