Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
2 metode eficiente de crestere a vanzarilor pe website-ul afacerii dvs
Website-ul dedicat trebuie sa inregistreze vanzari in cazul multor afaceri si de asemenea, in multe situatii este singurul „punct de desfacere” al marfurilor oferite de o firma. Vanzarile se bazeaza foarte mult pe traficul pe care reusiti sa il mentineti pe site si nivelul lor creste progresiv pe masura ce reusiti sa atrageti interesul clientilor prin metode eficiente si originale.
Deja clientii sunt obisnuiti si de multe ori „imuni” la majoritatea metodelor clasice prin care afacerile incearca sa ii convinga sa le achizitioneze produsele. In acest sens, am alcatuit o lista de 2 metode verificate, menite sa va creasca nivelul vanzarilor si care sunt utilizate mai putin de catre detinatorii de afaceri din prezent:Cresterea prepelitelor japoneze
Cultura de sofran
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Propriul meu plan de afaceri
1. Adaugati un forum pentru website-ul dvs. Nu conteaza cat de simplist sau complex este, un forum aduna utilizatori care inca nu sunt convinsi sa va achizitioneze produsele sau care nu stiu exact ce produse si ce variante sa aleaga. Atunci ei se indreapta catre alti utilizatori, primesc si dau sfaturi, se consulta si se decid pentru o varianta care li se pare optima.
Aceasta este cea mai mare problema pentru multe cumparaturi „abandonate”, asa-zisele „cosuri abandonate”. Clientii sunt gata de comanda si la un moment dat, pe parcursul procesului se razgandesc si nu finalizeaza comanda. Ei bine, aici intervine forumul, intrucat nu exista foarte multe website-uri care sa ofere asistenta non-stop. Sa nu uitam ca majoritatea clientilor achizitioneaza produse in timpul lor liber, in weekend-uri, la ore mai dificil pentru dvs sa oferiti suport online sau telefonic.
2. Orice produs trebuie sa rezolve o problema, un set de nemultumiri si trebuie sa vina cu o solutie viabila si extrem de avantajoasa pentru client. Nu multi antreprenori inteleg ca ce ii motiveaza pe clienti sa achizitioneze un produs este astringenta problemei in cauza. De aceea, in orice advertising tool, in orice banner, in orice mesaj de vanzare samd, trebuie sa puneti accent pe problema respectiva, pe riscurile de a nu o rezolva, pe marimea clientilor care deja si-au gasit solutia perfecta cu ajutorul produselor dvs.
Articole conexe
Dropshipping in Romania. Sfaturi pentru stimularea afacerii
de Bianca TilaAfaceri online: cum sa incepi si sa cresti o afacere online de succes
de Bianca TilaInstructiuni simple pentru protectie 100%. Transforma-ti afacerea intr-o fortareata imposibil de cucerit
de Idei de afaceriVrei sa-ti promovezi afacere pe YouTube? Iata cat costa 1 milion de vizualizari
de Florin AmarieiAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit