Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

2 metode eficiente de crestere a vanzarilor pe website-ul afacerii dvs

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Website-ul dedicat trebuie sa inregistreze vanzari in cazul multor afaceri si de asemenea, in multe situatii este singurul „punct de desfacere” al marfurilor oferite de o firma. Vanzarile se bazeaza foarte mult pe traficul pe care reusiti sa il mentineti pe site si nivelul lor creste progresiv pe masura ce reusiti sa atrageti interesul clientilor prin metode eficiente si originale.

Deja clientii sunt obisnuiti si de multe ori „imuni” la majoritatea metodelor clasice prin care afacerile incearca sa ii convinga sa le achizitioneze produsele. In acest sens, am alcatuit o lista de 2 metode verificate, menite sa va creasca nivelul vanzarilor si care sunt utilizate mai putin de catre detinatorii de afaceri din prezent:

1.    Adaugati un forum pentru website-ul dvs. Nu conteaza cat de simplist sau complex este, un forum aduna utilizatori care inca nu sunt convinsi sa va achizitioneze produsele sau care nu stiu exact ce produse si ce variante sa aleaga. Atunci ei se indreapta catre alti utilizatori, primesc si dau sfaturi, se consulta si se decid pentru o varianta care li se pare optima.

Aceasta este cea mai mare problema pentru multe cumparaturi „abandonate”, asa-zisele „cosuri abandonate”. Clientii sunt gata de comanda si la un moment dat, pe parcursul procesului se razgandesc si nu finalizeaza comanda. Ei bine, aici intervine forumul, intrucat nu exista foarte multe website-uri care sa ofere asistenta non-stop. Sa nu uitam ca majoritatea clientilor achizitioneaza produse in timpul lor liber, in weekend-uri, la ore mai dificil pentru dvs sa oferiti suport online sau telefonic.

2.    Orice produs trebuie sa rezolve o problema, un set de nemultumiri si trebuie sa vina cu o solutie viabila si extrem de avantajoasa pentru client. Nu multi antreprenori inteleg ca ce ii motiveaza pe clienti sa achizitioneze un produs este astringenta problemei in cauza. De aceea, in orice advertising tool, in orice banner, in orice mesaj de vanzare samd, trebuie sa puneti accent pe problema respectiva, pe riscurile de a nu o rezolva, pe marimea clientilor care deja si-au gasit solutia perfecta cu ajutorul produselor dvs.




Tags: metode crestere vanzaricrestere vanzariwebsiteafacere

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]