Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 greseli majore in vanzarile de e-book-uri

28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Multe persoane au realizat cat de profitabile sunt ideile de afaceri cu vanzari de e-book-uri si au inceput deja sa isi demareze proiecte viabile. Multi detin idei de e-book-uri si sunt idei excelente. Multi detin si talent in procesul de redactare si detin si specializarea potrivita, experienta si modalitatile potrivite prin care sa isi faca mesajul potrivit. Cu toate acestea, nu toti se bucura de succes in privinta vanzarilor e-book-urilor si acest lucru se intampla de obicei din cauza a 3 greseli majore.

Iata-le pe cele mai mari greseli comise atunci cand se incearca vanzarea de e-book-uri:
1.    Cei mai multi proprietari de e-book-uri hotarasc sa isi comercializeze cartile digitale prin intermediul unui website personal, proiectat in mod special pentru acest proces de comercializare. Problema adevarata sta in modul in care website-ul este proiectat de catre ei insisi sau de catre programator. Prea putin conteaza aspectul atragator, cat conteaza strategia de marketing din spatele aspectului, din spatele design-ului. Un programator normal si un web designer clasic nu vor sti ce elemente specifice trebuie adaugate unui website pentru a-l face atragator din punctul de vedere al vanzarilor, al ideii de marketing. Pentru a va determina utilizatorii sa va cumpere e-book-urile aveti nevoie de un marketer si un advertiser care sa lucreze alaturi  de programator, de web designer sau de dvs insiva.

2.    Majoritatea celor care isi comercializeaza e-book-urile nu detin un plan de marketing si gresesc mult. Marketing-ul este cel care ordoneaza si disciplineaza procesul de vanzare. Fara un astfel de plan veti detine vanzari pe ici si colo, fara o anume ordine, fara un flux bine definit.

3.    Ultima si cea mai comuna greseala este cea a lipsei de promovare a website-ului care se ocupa de primirea comenzilor de cumparare. Promovare se face prin intermediul altor website-uri, prin intermediul forum-urilor, in cadrul publicatiilor de specialitate, prin bannere samd.




Tags: e-bookvanzari e-bookmarketingidei de afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]